Komunikaty PR

Jeszcze w zielone gramy. Wiosenne kolekcje marki Krosno Glass

2021-03-01  |  13:05
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Projektanci i styliści marki Krosno Glass, polskiego producenta szkła zachęcają, by wiosenna atmosfera zapanowała także i w naszych domach. Kolekcje LATITUDE i ILLUSION powstały specjalnie, byśmy mogli we wnętrzach podziwiać uroki odradzającej się natury.

 

Najbardziej wiosenny kolor? Oczywiście barwa liści i traw. Zielone wazony wyglądają jakby zostały stworzone specjalnie dla bezpretensjonalnych pęków wesołych żonkili i delikatniejszych narcyzów. Kolekcja LATITUDE wykonana jest z ręcznie formowanego szkła najwyższej jakości - Crystallin. W skład kolekcji wchodzą naczynia o różnej wysokości w zbliżonej do siebie, pękatej formie. Każde z nich ma szlifowane obrzeże i idealny połysk. Wazony pięknie wyglądają w grupie i solo. Zielone modele z powodzeniem zestawiać możemy z przezroczystymi z tej samej linii. Ręcznie formowane szkło wpisuje się w każdą stylistykę wnętrz. Równie dobrze wyglądać będzie w skromnej skandynawskiej aranżacji, jak i w lofcie lub w nowoczesnym, luksusowym apartamencie. Wazony z kolekcji LATITUDE występują w trzech wysokościach: 18, 22, 28 cm.

 

Limitowana kolekcja ILLUSION natomiast to majstersztyk sztuki hutniczej. Linia wykonana całkowicie ręcznie z najwyższej jakości bezbarwnego szkła Crystallin ozdobiona jest charakterystycznym wzorem optycznych zawirowań. Elegancka, bardzo dekoracyjna i subtelna zarazem będzie idealną dekoracją wielkanocnego stołu. ILLUSION nie potrzebuje koloru. Najpiękniej wygląda zestawiona z bielą, która nie odwraca uwagi od świetlnych efektów, jakie powstają, gdy wiosenne słońce pada na idealnie przejrzyste szkło. W kolekcji znajdziemy wazon o wysokości 28 cm, dwudziestocentymetrowy świecznik typu hurricane, który również może spełniać rolę naczynia na kwiaty cięte, salaterkę na owoce i bombonierę – miskę z przykrywką idealną do serwowania słodkości.

 

Marka Krosno Glass jest ikoną polskiego szkła użytkowego i jego światową wizytówką. Niemal 100 lat historii rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, zaowocowało powstaniem  produktów, wyróżniających się jakością, funkcjonalnością, kunsztem i ponadczasowym wzornictwem.

 

Więcej informacji na temat kolekcji Latitude, Illusion i innych produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl .

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Tchibo współpracuje z Glovo Biuro prasowe
2024-04-19 | 12:07

Tchibo współpracuje z Glovo

Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla
Styl życia OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY
2024-04-19 | 11:00

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY Na dania śródziemnomorskie, festiwalowe szparagi, meksykańskie drinki albo po prostu na kawę i ciacho – restauracje w OFF Piotrkowska
Styl życia Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM
2024-04-18 | 11:00

Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.