Jeszcze w zielone gramy. Wiosenne kolekcje marki Krosno Glass
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Projektanci i styliści marki Krosno Glass, polskiego producenta szkła zachęcają, by wiosenna atmosfera zapanowała także i w naszych domach. Kolekcje LATITUDE i ILLUSION powstały specjalnie, byśmy mogli we wnętrzach podziwiać uroki odradzającej się natury.
Najbardziej wiosenny kolor? Oczywiście barwa liści i traw. Zielone wazony wyglądają jakby zostały stworzone specjalnie dla bezpretensjonalnych pęków wesołych żonkili i delikatniejszych narcyzów. Kolekcja LATITUDE wykonana jest z ręcznie formowanego szkła najwyższej jakości - Crystallin. W skład kolekcji wchodzą naczynia o różnej wysokości w zbliżonej do siebie, pękatej formie. Każde z nich ma szlifowane obrzeże i idealny połysk. Wazony pięknie wyglądają w grupie i solo. Zielone modele z powodzeniem zestawiać możemy z przezroczystymi z tej samej linii. Ręcznie formowane szkło wpisuje się w każdą stylistykę wnętrz. Równie dobrze wyglądać będzie w skromnej skandynawskiej aranżacji, jak i w lofcie lub w nowoczesnym, luksusowym apartamencie. Wazony z kolekcji LATITUDE występują w trzech wysokościach: 18, 22, 28 cm.
Limitowana kolekcja ILLUSION natomiast to majstersztyk sztuki hutniczej. Linia wykonana całkowicie ręcznie z najwyższej jakości bezbarwnego szkła Crystallin ozdobiona jest charakterystycznym wzorem optycznych zawirowań. Elegancka, bardzo dekoracyjna i subtelna zarazem będzie idealną dekoracją wielkanocnego stołu. ILLUSION nie potrzebuje koloru. Najpiękniej wygląda zestawiona z bielą, która nie odwraca uwagi od świetlnych efektów, jakie powstają, gdy wiosenne słońce pada na idealnie przejrzyste szkło. W kolekcji znajdziemy wazon o wysokości 28 cm, dwudziestocentymetrowy świecznik typu hurricane, który również może spełniać rolę naczynia na kwiaty cięte, salaterkę na owoce i bombonierę – miskę z przykrywką idealną do serwowania słodkości.
Marka Krosno Glass jest ikoną polskiego szkła użytkowego i jego światową wizytówką. Niemal 100 lat historii rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, zaowocowało powstaniem produktów, wyróżniających się jakością, funkcjonalnością, kunsztem i ponadczasowym wzornictwem.
Więcej informacji na temat kolekcji Latitude, Illusion i innych produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl .

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.