Komunikaty PR

Jeszcze w zielone gramy. Wiosenne kolekcje marki Krosno Glass

2021-03-01  |  13:05
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Projektanci i styliści marki Krosno Glass, polskiego producenta szkła zachęcają, by wiosenna atmosfera zapanowała także i w naszych domach. Kolekcje LATITUDE i ILLUSION powstały specjalnie, byśmy mogli we wnętrzach podziwiać uroki odradzającej się natury.

 

Najbardziej wiosenny kolor? Oczywiście barwa liści i traw. Zielone wazony wyglądają jakby zostały stworzone specjalnie dla bezpretensjonalnych pęków wesołych żonkili i delikatniejszych narcyzów. Kolekcja LATITUDE wykonana jest z ręcznie formowanego szkła najwyższej jakości - Crystallin. W skład kolekcji wchodzą naczynia o różnej wysokości w zbliżonej do siebie, pękatej formie. Każde z nich ma szlifowane obrzeże i idealny połysk. Wazony pięknie wyglądają w grupie i solo. Zielone modele z powodzeniem zestawiać możemy z przezroczystymi z tej samej linii. Ręcznie formowane szkło wpisuje się w każdą stylistykę wnętrz. Równie dobrze wyglądać będzie w skromnej skandynawskiej aranżacji, jak i w lofcie lub w nowoczesnym, luksusowym apartamencie. Wazony z kolekcji LATITUDE występują w trzech wysokościach: 18, 22, 28 cm.

 

Limitowana kolekcja ILLUSION natomiast to majstersztyk sztuki hutniczej. Linia wykonana całkowicie ręcznie z najwyższej jakości bezbarwnego szkła Crystallin ozdobiona jest charakterystycznym wzorem optycznych zawirowań. Elegancka, bardzo dekoracyjna i subtelna zarazem będzie idealną dekoracją wielkanocnego stołu. ILLUSION nie potrzebuje koloru. Najpiękniej wygląda zestawiona z bielą, która nie odwraca uwagi od świetlnych efektów, jakie powstają, gdy wiosenne słońce pada na idealnie przejrzyste szkło. W kolekcji znajdziemy wazon o wysokości 28 cm, dwudziestocentymetrowy świecznik typu hurricane, który również może spełniać rolę naczynia na kwiaty cięte, salaterkę na owoce i bombonierę – miskę z przykrywką idealną do serwowania słodkości.

 

Marka Krosno Glass jest ikoną polskiego szkła użytkowego i jego światową wizytówką. Niemal 100 lat historii rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, zaowocowało powstaniem  produktów, wyróżniających się jakością, funkcjonalnością, kunsztem i ponadczasowym wzornictwem.

 

Więcej informacji na temat kolekcji Latitude, Illusion i innych produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl .

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.