Komunikaty PR

Jeszcze w zielone gramy. Wiosenne kolekcje marki Krosno Glass

2021-03-01  |  13:05
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Projektanci i styliści marki Krosno Glass, polskiego producenta szkła zachęcają, by wiosenna atmosfera zapanowała także i w naszych domach. Kolekcje LATITUDE i ILLUSION powstały specjalnie, byśmy mogli we wnętrzach podziwiać uroki odradzającej się natury.

 

Najbardziej wiosenny kolor? Oczywiście barwa liści i traw. Zielone wazony wyglądają jakby zostały stworzone specjalnie dla bezpretensjonalnych pęków wesołych żonkili i delikatniejszych narcyzów. Kolekcja LATITUDE wykonana jest z ręcznie formowanego szkła najwyższej jakości - Crystallin. W skład kolekcji wchodzą naczynia o różnej wysokości w zbliżonej do siebie, pękatej formie. Każde z nich ma szlifowane obrzeże i idealny połysk. Wazony pięknie wyglądają w grupie i solo. Zielone modele z powodzeniem zestawiać możemy z przezroczystymi z tej samej linii. Ręcznie formowane szkło wpisuje się w każdą stylistykę wnętrz. Równie dobrze wyglądać będzie w skromnej skandynawskiej aranżacji, jak i w lofcie lub w nowoczesnym, luksusowym apartamencie. Wazony z kolekcji LATITUDE występują w trzech wysokościach: 18, 22, 28 cm.

 

Limitowana kolekcja ILLUSION natomiast to majstersztyk sztuki hutniczej. Linia wykonana całkowicie ręcznie z najwyższej jakości bezbarwnego szkła Crystallin ozdobiona jest charakterystycznym wzorem optycznych zawirowań. Elegancka, bardzo dekoracyjna i subtelna zarazem będzie idealną dekoracją wielkanocnego stołu. ILLUSION nie potrzebuje koloru. Najpiękniej wygląda zestawiona z bielą, która nie odwraca uwagi od świetlnych efektów, jakie powstają, gdy wiosenne słońce pada na idealnie przejrzyste szkło. W kolekcji znajdziemy wazon o wysokości 28 cm, dwudziestocentymetrowy świecznik typu hurricane, który również może spełniać rolę naczynia na kwiaty cięte, salaterkę na owoce i bombonierę – miskę z przykrywką idealną do serwowania słodkości.

 

Marka Krosno Glass jest ikoną polskiego szkła użytkowego i jego światową wizytówką. Niemal 100 lat historii rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, zaowocowało powstaniem  produktów, wyróżniających się jakością, funkcjonalnością, kunsztem i ponadczasowym wzornictwem.

 

Więcej informacji na temat kolekcji Latitude, Illusion i innych produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl .

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:20

Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście

  Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jPsrkKOMReX6D0_z9g?e=UDghVT  Wetransfer: https://we.tl/t-2nufSqFPD2  Workation - pracuj i wypoczywaj w
Styl życia Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord
2024-07-22 | 07:30

Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord

Urząd Miejski w Sulejowie postanowił podjąć próbę pobicia Rekordu Polski w kategorii „Największa parada kajaków”. 25 lipca 2024 roku w Gminie
Styl życia Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?
2024-07-19 | 07:30

Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?

Rekord Polski w kategorii „Największy plon pszenicy ozimej z hektara” cieszy się niesłabnącą popularnością. W tym roku, oprócz Śmielina, wyzwanie podejmie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.