Komunikaty PR

Jeżyki zapraszają na… lodową ucztę!

2021-11-26  |  01:00
Biuro prasowe

Znane ciastka Jeżyki pełne bakalii, czekolady i karmelu doczekały się swojej lodowej odsłony. Familijne lody Jeżyki to doskonała baza do przygotowania fantastycznych zmrożonych deserów, które są nie tylko pyszną przekąską, ale i smakowitym sposobem na poprawę nastroju niezależnie od pory roku!

Lody z odpowiednio dobranymi dodatkami stanowią zapowiedź wyśmienitych doznań i wrażeń. A zmrożona wersja najeżonego bakaliami ciasteczka Jeżyki, to już gwarancja prawdziwej eksplozji smaku i tekstur. Ciasteczkowe lody z sosem karmelowym, orzechami laskowymi, chrupkami ryżowymi i kawałeczkami czekolady Goplana pozwolą wyczarować obłędne desery.

Czemu nie dać się wysłać w ciepłe kraje? „Jeżyki na Hawajach” to niezwykle prosty i efektowny deser, który przeniesie do krainy palm, tańca Hula i promieni słońca. Aby go przygotować, wystarczy zgrillować w piekarniku lub na patelni grillowej plaster ananasa. Zgrillowany owoc należy położyć na talerzyku, na środku nałożyć gałkę familijnych lodów Jeżyki, a następnie polać sosem bananowym i… gotowe! Pyszny, egzotyczny deser w kilka minut - mniam!

Kolejną propozycją są „Najeżone Jeżyki”, czyli jeszcze więcej karmelu, jeszcze więcej słodyczy i jeszcze więcej pysznego smaku! W pierwszej kolejności należy uprażyć rozkruszone orzechy włoskie na suchej patelni, następnie do pucharka włożyć trzy (tak, trzy!) gałki lodów Jeżyki, polać sosem karmelowym i obsypać orzechami. Słodka satysfakcja - gwarantowana!

Warto dać się porwać lodowemu szaleństwu i kuszącym Jeżykom. Efekty w postaci deserów mogą być powalające!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.