JNT Group wprowadza kolejny strategiczny projekt
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
JNT Group, jedna z największych firm branży winiarskiej w Polsce, wchodzi na rynek
z nowymi projektami na sezon wiosenno-letni. Obecnie spółka wprowadza innowacyjną linię produktów Monte Santi ICE, których ambasadorką została Weronika Książkiewicz, aktorka od lat zachwycająca rzesze fanów i inspirująca kobiety z różnych pokoleń.
JNT Group nie ustaje w pracach nad rozbudową strategicznego portfolio produktowego, realizując długofalową strategię rozwoju. Obecnie wprowadza na rynek nowe projekty na sezon wiosenno-letni, wśród których znajdzie się unikalna linia produktów Monte Santi ICE.
Monte Santi ICE to jedna z naszych flagowych propozycji na nadchodzący sezon: dopracowane w najmniejszych szczegółach połączenie wysokiej jakości wina z nowoczesnym opakowaniem stanowi odpowiedź na obecne trendy rynkowe – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Jesteśmy przekonani, że świeże i innowacyjne produkty Monte Santi ICE mocno wyróżnią się w segmencie win musujących, tym bardziej, że projekt będzie wspierany silną kampanią marketingową. Bardzo cieszymy się na współpracę z Panią Weroniką Książkiewicz, która idealnie oddaje wartości marki, gdyż uosabia cechy nowoczesnej, pewnej siebie i jednocześnie autentycznie naturalnej kobiety.
Monte Santi ICE to wysokiej jakości lekkie, półsłodkie wino musujące ze starannie wyselekcjonowanych włoskich winogron. Na rynku dostępne będzie w dwóch wariantach: białym Monte Santi ICE oraz Monte Santi ICE Rose. Na półce wyróżni się eleganckim, nowoczesnym opakowaniem. Sprzedaż nowej linii wspierać będzie szeroko zakrojona kampania komunikacyjna, na którą złożą się działania marketingowe i PR, zarówno w kanałach online, jak i mediach tradycyjnych.
Zapraszać do pełnego radości życia, beztroskiej zabawy i zmysłowej przyjemności świata marki będzie popularna, olśniewającej urody aktorka Weronika Książkiewicz. Ambasadorka zachęcać będzie do wyboru boskiego orzeźwienia z Monte Santi ICE w kampaniach realizowanych w internecie, w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. W kanałach digitalowych zaplanowano szereg aktywności z udziałem influencerów.
Weronika Książkiewicz podbiła serca widzów rolami w wielu znanych produkcjach kinowych (między innymi w serii filmów „Planeta Singli” czy w ostatnim „Mayday”) i telewizyjnych hitach (np. „Na Noże”, „Lepsza połowa”), jak również niezapomnianymi kreacjami teatralnymi. Aktorka cały czas bierze udział w nowych projektach – obecnie na premierę czeka film "Furioza", w którym Weronika Książkiewicz zaprezentuje się w zupełnie nowym dla widzów wcieleniu.
JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines. JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.
Co na Dzień Mamy 2024? Azjatyckie przyjemności!
Kurczaki od Eliasza – działać mimo wszystko
Różnorodność – czy wciąż się jej boimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny
Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.