Komunikaty PR

JNT Group wprowadza kolejny strategiczny projekt

2020-04-23  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Do pobrania MS ICE ( 3.09 MB )

JNT Group, jedna z największych firm branży winiarskiej w Polsce, wchodzi na rynek
z nowymi projektami na sezon wiosenno-letni. Obecnie spółka wprowadza innowacyjną linię produktów Monte Santi ICE, których ambasadorką została Weronika Książkiewicz, aktorka od lat zachwycająca rzesze fanów i inspirująca kobiety z różnych pokoleń.

JNT Group nie ustaje w pracach nad rozbudową strategicznego portfolio produktowego, realizując długofalową strategię rozwoju. Obecnie wprowadza na rynek nowe projekty na sezon wiosenno-letni, wśród których znajdzie się unikalna linia produktów Monte Santi ICE.

Monte Santi ICE to jedna z naszych flagowych propozycji na nadchodzący sezon: dopracowane w najmniejszych szczegółach połączenie wysokiej jakości wina z nowoczesnym opakowaniem stanowi odpowiedź na obecne trendy rynkowe – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Jesteśmy przekonani, że świeże i innowacyjne produkty Monte Santi ICE mocno wyróżnią się w segmencie win musujących, tym bardziej, że projekt będzie wspierany silną kampanią marketingową. Bardzo cieszymy się na współpracę z Panią Weroniką Książkiewicz, która idealnie oddaje wartości marki, gdyż uosabia cechy nowoczesnej, pewnej siebie i jednocześnie autentycznie naturalnej kobiety.

Monte Santi ICE  to wysokiej jakości lekkie, półsłodkie wino musujące ze starannie wyselekcjonowanych włoskich winogron. Na rynku dostępne będzie w dwóch wariantach: białym Monte Santi ICE oraz Monte Santi ICE Rose. Na półce wyróżni się eleganckim, nowoczesnym opakowaniem. Sprzedaż nowej linii wspierać będzie szeroko zakrojona kampania komunikacyjna, na którą złożą się działania marketingowe i PR, zarówno w kanałach online, jak i mediach tradycyjnych.

Zapraszać do pełnego radości życia, beztroskiej zabawy i zmysłowej przyjemności świata marki będzie popularna, olśniewającej urody aktorka Weronika Książkiewicz. Ambasadorka zachęcać będzie do wyboru boskiego orzeźwienia z Monte Santi ICE w kampaniach realizowanych w internecie, w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. W kanałach digitalowych zaplanowano szereg aktywności z udziałem influencerów.

 

Weronika Książkiewicz podbiła serca widzów rolami w wielu znanych produkcjach kinowych (między innymi w serii filmów „Planeta Singli” czy w ostatnim „Mayday”) i telewizyjnych hitach (np. „Na Noże”, „Lepsza połowa”), jak również niezapomnianymi kreacjami teatralnymi. Aktorka cały czas bierze udział w nowych projektach – obecnie na premierę czeka film "Furioza", w którym Weronika Książkiewicz zaprezentuje się w zupełnie nowym dla widzów wcieleniu.

 

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Śmielin: Rekord Polski na największy plon pszenicy ozimej Biuro prasowe
2024-07-18 | 14:30

Śmielin: Rekord Polski na największy plon pszenicy ozimej

Odpowiedni plon podczas żniw to nie tylko kwestia starannej selekcji odmian, ale również wielu innych czynników zewnętrznych. 19 lipca 2024 roku w Śmielinie IGP Polska
Styl życia Lidl Polska promuje czytelnictwo polskiej prasy
2024-07-18 | 12:34

Lidl Polska promuje czytelnictwo polskiej prasy

W dobie digitalizacji prasa drukowana ma mocną konkurencję w treściach dostępnych online. Nie każdy jednak chce lub ma możliwość czytania e-wydań ulubionych tytułów. Lidl Polska,
Styl życia Port Łódź w rytmie lata
2024-07-17 | 15:00

Port Łódź w rytmie lata

Łódzkie centrum handlowe przy Pabianickiej 245 zaprasza na  wakacyjne, inspirujące warsztaty, promujące ekologiczne podejście i wspierające bioróżnorodność oraz liczne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.

Prawo

Sztuczna inteligencja w nieodpowiednich rękach może stanowić poważne zagrożenie. Potrzebna jest większa świadomość twórców i użytkowników oraz twarde regulacje

Wykorzystanie sztucznej inteligencji do manipulowania ludźmi przyjmuje namacalną postać, jak deepfake, ale może się odbywać także dużo subtelniej, na przykład poprzez podsuwanie odpowiednich treści w wyszukiwarce. – Odwoływanie się w pewnych aspektach do kwestii etycznego stosowania tej technologii to za mało, jeśli w ślad za tym nie idą odpowiednie regulacje – oceniają eksperci. Amnesty International przewiduje, że sztuczna inteligencja wykorzystywana bez kontroli i stabilnych ram prawnych może doprowadzić do nasilenia naruszeń praw człowieka, zwłaszcza w obliczu konfliktów zbrojnych i przez reżimy kontrolujące życie obywateli.

Podróże

Sebastian Wątroba: Uwielbiamy wakacje nad Bałtykiem. Aby spędzić je pod palmami, wcale nie musimy wyjeżdżać do ciepłych krajów, wystarczy przyjechać do Międzyzdrojów

Aktor zaznacza, że uwielbia spędzać wakacje nad polskim morzem, a szczególnie upodobał sobie Międzyzdroje. Kiedy więc ma wolną chwilę, to nie traci czasu na przeglądanie zagranicznych ofert, tylko stawia na sprawdzone miejscówki i zabiera swoich bliskich właśnie do tego niezwykłego miasta położonego na zachodnim wybrzeżu Bałtyku. Sebastian Wątroba jednym tchem wylicza atrakcje, jakie czekają na turystów w tym kurorcie, i zachęca wszystkich jeszcze niezdecydowanych, by zaplanowali tam urlop.