Kabanosy Tarczyński hitem TikToka! Ponad 26 mln wyświetleń w 4 miesiące
TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową, która według szacunków posiada już ponad 100 mln użytkowników w całej Europie. Każdego dnia miłośników krótkich, naturalnych materiałów wideo przybywa. Potencjał tego medium dostrzegła również marka Tarczyński, znajdując sposób na dotarcie i aktywizację młodszego konsumenta. Producent popularnych przekąsek przedstawia w swojej komunikacji przygody muszkietera znanego m.in. z telewizyjnych reklam, a profil marki po kilku miesiącach śledzi już ponad 50 tys. osób!
Ponad 26 milionów wyświetleń w 4 miesiące
4 miesiące, 50 tysięcy obserwujących i ponad 26 milionów wyświetleń. Tak w kilku liczbach można podsumować debiut marki Tarczyński na TikToku. Główną rolę w pojawiających się na tej platformie materiałach odgrywa znany z reklam marki muszkieter. Przenosi się on w realia TikToka zarówno w tradycyjnej formie – w charakterystycznej pelerynie i kapeluszu, jak i w nieco nowocześniejszej wersji, pojawiając się także w towarzystwie swojego współczesnego kolegi. Wspólnie odkrywają taneczne trendy, pokonują przeszkody Runmageddonu czy też spędzają czas z ulubionymi przekąskami.
– Bardzo mocno stawiamy w naszej komunikacji na media społecznościowe, które nie tylko dają możliwość prezentacji atrakcyjnych i multimedialnych treści, ale też – jak żadne inne medium – budują więź oraz możliwość nawiązania relacji. TikTok był dla naszej marki naturalnym wyborem. Obecność na tej platformie jest kolejnym działaniem, które ma na celu dotarcie do najmłodszej grupy konsumentów i budowę ich więzi z marką. Przeniesienie postaci i historii z telewizyjnej reklamy w codzienne życie było zagraniem odważnym, ale jako lider na rynku nie boimy się niestandardowych rozwiązań – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Muszkieter i jego kompan promują kabanosy
„Znowu bym coś zjadł” to hasło znane z telewizyjnej reklamy, które świetnie wpisuje się w świat TikToka. Bohaterowie stale poszukują sposobów na znalezienie swoich ulubionych mięsnych i roślinnych przekąsek, które towarzyszą im w codziennym życiu tak, jak są obecne w życiu konsumentów. Całość komunikacji jest oparta na lekkości i humorze, z którego od lat słynie producent najpopularniejszych kabanosów w Polsce.
TikTok to kolejny serwis społecznościowy firmy Tarczyński, na którym promowane są jej działania – zaraz po Facebooku, Instagramie i YouTubie. Przygody muszkietera można śledzić na: www.tiktok.com/@tarczynskipl.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
Koncerty Dody to nie tylko popis jej umiejętności wokalnych, ale także spektakularne widowiska. W najbliższy weekend piosenkarka wystąpi podczas Polsat Hit Festiwal w Sopocie i z tej okazji również szykuje show, które ma zachwycić widownię w amfiteatrze i widzów zgromadzonych przed telewizorami. Artystka zdradza, że tym razem planuje między innymi nieco sentymentalny powrót do klimatu musicalu „Metro”. Niezwykłą oprawę będzie miał również jej duet ze Smolastym.
Muzyka
Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia

Zespół Jeden Osiem L wystąpi w sobotnim koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki” w ramach Polsat Hit Festiwal. Muzycy cieszą się, że po blisko 20 latach wracają do sopockiego amfiteatru i mają nadzieję, że nowa aranżacja przeboju „Jak zapomnieć” przypadnie do gustu odbiorcom. Łukasz Wółkiewicz i Krzysztof Bączek zdradzają, że poza udziałem w tym wydarzeniu wybiorą się także na spacer po ulubionych miejscach w Sopocie.
Farmacja
Statystyki dotyczące otyłości coraz bardziej niepokojące. Niewielki odsetek chorych podejmuje leczenie

Otyłość generuje gigantyczne koszty zdrowotne i ekonomiczne. Ma to odzwierciedlenie zarówno w wydatkach systemu ochrony zdrowia związanych z leczeniem czy hospitalizacją, jak i kosztach bezpośrednich związanych ze spadkiem produktywności w pracy. W dodatku z otyłością powiązanych jest ok. 200 innych chorób – podkreślają eksperci przy okazji Europejskiego Dnia Walki z Otyłością. Możliwości leczenia otyłości jest coraz więcej, ale pacjenci wciąż za rzadko zgłaszają się po pomoc.