Kabanosy Tarczyński hitem TikToka! Ponad 26 mln wyświetleń w 4 miesiące
TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową, która według szacunków posiada już ponad 100 mln użytkowników w całej Europie. Każdego dnia miłośników krótkich, naturalnych materiałów wideo przybywa. Potencjał tego medium dostrzegła również marka Tarczyński, znajdując sposób na dotarcie i aktywizację młodszego konsumenta. Producent popularnych przekąsek przedstawia w swojej komunikacji przygody muszkietera znanego m.in. z telewizyjnych reklam, a profil marki po kilku miesiącach śledzi już ponad 50 tys. osób!
Ponad 26 milionów wyświetleń w 4 miesiące
4 miesiące, 50 tysięcy obserwujących i ponad 26 milionów wyświetleń. Tak w kilku liczbach można podsumować debiut marki Tarczyński na TikToku. Główną rolę w pojawiających się na tej platformie materiałach odgrywa znany z reklam marki muszkieter. Przenosi się on w realia TikToka zarówno w tradycyjnej formie – w charakterystycznej pelerynie i kapeluszu, jak i w nieco nowocześniejszej wersji, pojawiając się także w towarzystwie swojego współczesnego kolegi. Wspólnie odkrywają taneczne trendy, pokonują przeszkody Runmageddonu czy też spędzają czas z ulubionymi przekąskami.
– Bardzo mocno stawiamy w naszej komunikacji na media społecznościowe, które nie tylko dają możliwość prezentacji atrakcyjnych i multimedialnych treści, ale też – jak żadne inne medium – budują więź oraz możliwość nawiązania relacji. TikTok był dla naszej marki naturalnym wyborem. Obecność na tej platformie jest kolejnym działaniem, które ma na celu dotarcie do najmłodszej grupy konsumentów i budowę ich więzi z marką. Przeniesienie postaci i historii z telewizyjnej reklamy w codzienne życie było zagraniem odważnym, ale jako lider na rynku nie boimy się niestandardowych rozwiązań – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Muszkieter i jego kompan promują kabanosy
„Znowu bym coś zjadł” to hasło znane z telewizyjnej reklamy, które świetnie wpisuje się w świat TikToka. Bohaterowie stale poszukują sposobów na znalezienie swoich ulubionych mięsnych i roślinnych przekąsek, które towarzyszą im w codziennym życiu tak, jak są obecne w życiu konsumentów. Całość komunikacji jest oparta na lekkości i humorze, z którego od lat słynie producent najpopularniejszych kabanosów w Polsce.
TikTok to kolejny serwis społecznościowy firmy Tarczyński, na którym promowane są jej działania – zaraz po Facebooku, Instagramie i YouTubie. Przygody muszkietera można śledzić na: www.tiktok.com/@tarczynskipl.
Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle
Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart
Kwietniowe grillowanie – pomysły i przepisy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.