Komunikaty PR

Kalejdoskop Wrażeń w Krakowie z Mercure Kraków Stare Miasto

2021-06-28  |  01:00
Biuro prasowe

Właśnie rozpoczynają się oczekiwane wakacje. Im więcej ciepłych, słonecznych dni, tym większa ochota Polaków na spędzenie urlopu w kraju. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, hotel Mercure Kraków Stare Miasto wraz ze swoimi partnerami przygotował Krakowski Kalejdoskop Wrażeń – gotowy plan na rodzinny pobyt w Krakowie. W ofercie znajdziemy interesujące parki rozrywki, muzea, miejsca do zwiedzania, baseny i nie tylko. W ramach całego ekosystemu atrakcji goście mogą liczyć na liczne rabaty i dodatkowe niespodzianki.

Ostatni rok był wymagający dla miłośników podróżowania, jednak wraz z luzowaniem obostrzeń i wzrostem temperatury, Polacy zaczęli aktywnie planować letnie podróże. Zainteresowanie ofertą hoteli jest tak duże, że tegoroczne wakacje mogą być rekordowe pod względem liczby krajowych urlopowiczów.

Mercure Kraków Stare Miasto wraz z lokalnymi partnerami zorganizował dla gości szereg interesujących rozrywek. Autorska inicjatywa, nazwana Krakowskim Kalejdoskopem Wrażeń, zapewni rozrwywkę całej rodzinie. Na wejściówki do części miejsc dostępne są także pakiety zniżek. Spośród wielu rekomendowanych miejsc warto wymienić takie, jak Park Wodny, Park Rozrywki Energylandia, Papugarnia, Park Trampolin, Muzeum Figur Woskowych czy Muzeum Obwarzanka. Dla spragnionych wypoczynku czekają z kolei ogród botaniczny, grota solna, zalew Bagry oraz Park Jordana. Co więcej, zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto stworzył na dziedzińcu tajemniczy ogród. Jest to specjalna strefa, w której można zaznać relaksu w kameralnej atmosferze. Przyjemność dla podniebienia zapewnia zaś restauracja Winestone oferująca nowe, letnie menu.

Jesteśmy u progu prawdziwych, tak długo wyczekiwanych wakacji. Aby stworzyć naszym gościom najlepsze warunki do rodzinnego wypoczynku i zapewnić codzienną dawkę przygód dla całej rodziny, stworzyliśmy autorski Krakowski Kalejdoskop Wrażeń – ekosystem siatki naszych partnerów. Codzienna dawka szytej na miarę rodzinnej przygody to atrakcyjne rabaty u naszych partnerów dostępne dla gości naszego hotelu. – podkreśla Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Przy wyborze atrakcji szczególną uwagę zwróciliśmy na to, aby nasze propozycje spędzania czasu wolnego były interesujące zwłaszcza dla najmłodszych gości – dodaje.

Sam hotel został doskonale przygotowany z myślą o rodzinach z dziećmi. Na miejscu goście mogą liczyć m.in. na szeroki wybór pokoi dla rodzin (w tym wybrane pokoje z widokiem na bajkowy mural), upominki dla pociech, menu dziecięce w restauracji, projekcje bajek i filmów familijnych, wypożyczalnię rowerów czy smocze animacje podczas śniadań. Cała oferta hotelu i jego partnerów daje możliwość przyjemnego spędzenia urlopu razem z bliskimi. By móc z niej skorzystać, wystarczy zarezerwować swój pobyt w Mercure Kraków Stare Miasto. W hotelu honorowane są bony turystyczne.

Krakowski Kalejdoskop Wrażeń to gotowa propozycja radosnego, rodzinnego urlopu. Lista atrakcyjnych miejsc do odwiedzania oszczędza czas, który można przeznaczyć na pełniejsze skorzystanie z wakacji i celebrację wspólnych chwil.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.