Komunikaty PR

Kalejdoskop Wrażeń w Krakowie z Mercure Kraków Stare Miasto

2021-06-28  |  01:00
Biuro prasowe

Właśnie rozpoczynają się oczekiwane wakacje. Im więcej ciepłych, słonecznych dni, tym większa ochota Polaków na spędzenie urlopu w kraju. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, hotel Mercure Kraków Stare Miasto wraz ze swoimi partnerami przygotował Krakowski Kalejdoskop Wrażeń – gotowy plan na rodzinny pobyt w Krakowie. W ofercie znajdziemy interesujące parki rozrywki, muzea, miejsca do zwiedzania, baseny i nie tylko. W ramach całego ekosystemu atrakcji goście mogą liczyć na liczne rabaty i dodatkowe niespodzianki.

Ostatni rok był wymagający dla miłośników podróżowania, jednak wraz z luzowaniem obostrzeń i wzrostem temperatury, Polacy zaczęli aktywnie planować letnie podróże. Zainteresowanie ofertą hoteli jest tak duże, że tegoroczne wakacje mogą być rekordowe pod względem liczby krajowych urlopowiczów.

Mercure Kraków Stare Miasto wraz z lokalnymi partnerami zorganizował dla gości szereg interesujących rozrywek. Autorska inicjatywa, nazwana Krakowskim Kalejdoskopem Wrażeń, zapewni rozrwywkę całej rodzinie. Na wejściówki do części miejsc dostępne są także pakiety zniżek. Spośród wielu rekomendowanych miejsc warto wymienić takie, jak Park Wodny, Park Rozrywki Energylandia, Papugarnia, Park Trampolin, Muzeum Figur Woskowych czy Muzeum Obwarzanka. Dla spragnionych wypoczynku czekają z kolei ogród botaniczny, grota solna, zalew Bagry oraz Park Jordana. Co więcej, zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto stworzył na dziedzińcu tajemniczy ogród. Jest to specjalna strefa, w której można zaznać relaksu w kameralnej atmosferze. Przyjemność dla podniebienia zapewnia zaś restauracja Winestone oferująca nowe, letnie menu.

Jesteśmy u progu prawdziwych, tak długo wyczekiwanych wakacji. Aby stworzyć naszym gościom najlepsze warunki do rodzinnego wypoczynku i zapewnić codzienną dawkę przygód dla całej rodziny, stworzyliśmy autorski Krakowski Kalejdoskop Wrażeń – ekosystem siatki naszych partnerów. Codzienna dawka szytej na miarę rodzinnej przygody to atrakcyjne rabaty u naszych partnerów dostępne dla gości naszego hotelu. – podkreśla Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Przy wyborze atrakcji szczególną uwagę zwróciliśmy na to, aby nasze propozycje spędzania czasu wolnego były interesujące zwłaszcza dla najmłodszych gości – dodaje.

Sam hotel został doskonale przygotowany z myślą o rodzinach z dziećmi. Na miejscu goście mogą liczyć m.in. na szeroki wybór pokoi dla rodzin (w tym wybrane pokoje z widokiem na bajkowy mural), upominki dla pociech, menu dziecięce w restauracji, projekcje bajek i filmów familijnych, wypożyczalnię rowerów czy smocze animacje podczas śniadań. Cała oferta hotelu i jego partnerów daje możliwość przyjemnego spędzenia urlopu razem z bliskimi. By móc z niej skorzystać, wystarczy zarezerwować swój pobyt w Mercure Kraków Stare Miasto. W hotelu honorowane są bony turystyczne.

Krakowski Kalejdoskop Wrażeń to gotowa propozycja radosnego, rodzinnego urlopu. Lista atrakcyjnych miejsc do odwiedzania oszczędza czas, który można przeznaczyć na pełniejsze skorzystanie z wakacji i celebrację wspólnych chwil.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć