Komunikaty PR

Kawa za 5 zł! Specjalna oferta dla Gości kawiarni Costa Coffee

2021-05-06  |  11:51
Biuro prasowe

Z okazji 50. Urodzin marki Costa Coffee, w kawiarniach na każdego czeka Kawa za 5 zł! W ramach oferty promocyjnej w dniach 6 – 7 maja swoją ulubioną, klasyczną kawę w dowolnym rozmiarze kupimy w niższej, atrakcyjnej cenie. Promocją objęty jest pełen wachlarz doskonałych kaw na ciepło oraz na zimno z menu Costa Coffee!

 

Doskonała kawa za doskonałą cenę

 

W kawiarniach Costa Coffee najwyższa jakość kawy idzie w parze z niską ceną. Najlepszym tego dowodem jest dostępna w dniach 6 – 7 maja akcja Kawa za 5zł. Za znacznie niższą cenę możemy cieszyć się swoimi ulubionymi kawami w wersji na ciepło oraz na zimno. Charakterne, ciemno parzone Espresso (oraz jego różne odmiany m.in. Lungo, Doppio, Ristretto, Macchiato, Doppio Macchiato, con panna, Affogato), czyli klasyka na bazie legendarnej mieszanki Mocha Italia, śniadaniowe Cappuccino z puszystą pianką, a może subtelne Latte – królowa wśród kaw zachwycająca mlecznym, delikatnym smakiem, powstała z połączenia mleka i aromatycznego espresso. To tylko część opcji, które czekają na odkrycie w kawiarniach Costa Coffee z okazji obchodów 50. Urodzin marki. Fani czekoladowych smaków zachwycą się z pewnością Flat Mocha oraz  Mocha Corto – w których intensywny smak espresso został połączony z mieszanką gorącego mleka oraz czekolady. Naturalnie wydobyta słodycz, czekoladowy aromat, mleko o prawdziwie kremowej konsystencji – właśnie to oferuje zniewalająco dobre Caffe Corto z kolei połączenie espresso, mleka, śmietanki oraz sosu karmelowego to kremowe Caffe Breve. W ofercie znajduje się również flagowa pozycja Costa Coffee, czyli Flat White, zachwycające swoją aksamitną konsystencją, którą bariści wykorzystują do tworzenia latte art. Co więcej, na odkrycie czeka również wytrawne Americano doskonałe dla fanów intensywnych smaków. Na miłośników mocniejszych nut kawowych, doskonałym wyborem będzie Flat Black, czyli kuzyn Americano.  Na entuzjastów małej czarnej czeka również Caffe Crema, która rozgrzewa i dodaje energii na cały dzień. Dodatkowo, w ramach promocyjnej oferty Kawa za 5 zł kupimy także kawy mrożone, takie jak Iced Americano, Iced Caffe Latte, Iced Cappuccino oraz Iced Flat White. W takim towarzystwie każdy znajdzie coś dla siebie!

 

Niespodzianki także dla posiadaczy aplikacji Costa Coffee

 

Co więcej,  po akcji w kawiarniach, użytkownicy aplikacji Costa Coffee Club będą mogli cieszyć się ofertą na Kawę za 5 zł od 8 aż do 23 maja! Dodatkowo, za wszystkie kawy zakupione w niższej cenie również otrzymają „Ziarna” – wystarczy przy kasie zeskanować kartę z aplikacji Costa Coffee Club.

Wszystkimi propozycjami z oferty Kawa za 5 zł można cieszyć się odwiedzając kawiarnie Costa Coffee i zamawiając je na wynos!

Szczegóły akcji dostępne są w Regulaminie w kawiarniach Costa Coffee.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć