Komunikaty PR

Kawiarnia Green Caffè Nero ruszyła z cyklem spacerów #zKawąPoKrakowie

2024-09-13  |  09:00
Biuro prasowe

Seria spacerów tematycznych organizowanych przez Green Caffè Nero po raz pierwszy
odbywa się w tym roku poza stolicą. Cykl #zKawąPoKrakowie to kontynuacja idei
plenerowych spotkań, które od 2015 roku przyciągają miłośników pieszych wędrówek,
lokalnej historii oraz kawy.


Najbliższe wydarzenie pod hasłem ,,Brudne sprawki – nieelegancka historia Krakowa”
odbędzie się w niedzielę 15 września o godzinie 11:oo. Spacer rozpocznie się w kawiarni
Green Caffè Nero na ul. Krupniczej 19, skąd uczestnicy wraz z licencjonowaną
przewodniczką wyruszą odkrywać mroczną stronę Starego Miasta. Będą oni mieli okazję
spojrzeć w ciemne karty historii popularnych krakowskich uliczek i zanurzyć się
w codzienność ludzi z półświatka. Jak podkreśla organizator, nie zabraknie również
kryminalnych ciekawostek i zabawnych anegdot sprzed lat, które pozwolą spojrzeć na
turystyczne zakątki z nowej perspektywy.


Po sukcesach serii #zKawąPoWarszawie, która cieszy się niesłabnącą popularnością wśród
mieszkańców stolicy, przyszedł czas na przetarcie krakowskich szlaków. Spacery z cyklu
#zKawąPoKrakowie to możliwość poznania fascynujących tajemnic, które kryją się za
fasadami najpopularniejszych zabytków, a także okazja do nawiązywania nowych relacji
i aktywnego spędzania czasu przy kubku ulubionej kawy – mówi Ewelina Karpińska,
szefowa marketingu w Green Caffè Nero. - Bardzo się cieszę, że spacery wystartowały
także w Krakowie. Już niedługo otworzymy w tym mieście kolejną kawiarnię, tym razem
poza zabytkowym centrum miasta, za to w niezwykle interesującym miejscu - w sercu
Nowej Huty. Już teraz planujemy kolejną wycieczkę właśnie z tej lokalizacji - dodaje.

Udział we wrześniowym spotkaniu w plenerze jest darmowy, jednak ze względu na
zabytkowy charakter miasta liczba miejsc jest ograniczona. Wszelkie informacje
dostępne są na stronie wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/841852318054305


Organizator zachęca do wcześniejszego przybycia, aby zamówić napój na wynos.
Spacerowicze będą mogli tego dnia odebrać w kawiarni na ul. Krupniczej 19 aż 3
pieczątki za kawę w aplikacji Green Caffè Nero.

Z kolei 12 września na mapie dawnej stolicy pojawi się nowa kawiarnia Green Caffè
Nero na placu Centralnym im. Ronalda Reagana. Mieszkańcy dzielnicy zyskają
dodatkowe miejsce spotkań z najbliższymi przy ulubionej kawie, ale także pretekst do
odkrywania okolic oraz wzmacniania sąsiedzkich więzi. 13 października to właśnie z tej
lokalizacji wystartuje kolejny spacer #zKawąPoKrakowie. Szczegółowe informacje na
jego temat zostaną udostępnione w mediach społecznościowych marki. Natomiast daty
kolejnych wydarzeń plenerowych - zarówno tych krakowskich, jak i warszawskich, będą
ogłaszane w aplikacji Green Caffè Nero oraz w social mediach kawiarni.


Cykle spacerów #zKawąPoKrakowie oraz #zKawąPoWarszawie to jedne z licznych
inicjatyw Green Caffè Nero, które mają na celu aktywizowanie lokalnych społeczności
oraz wzbogacanie oferty kulturalnej Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Kawiarnia jest
również organizatorem m.in. Warszawskiego Maratonu Fotograficznego oraz akcji ,,Kawa
za książkę”.

---

Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w
stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy 80 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz
własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej
jakości produktów.


Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie - to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które
wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji
dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one
indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Transport

SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.