Komunikaty PR

Kawiarnia Green Caffè Nero ruszyła z cyklem spacerów #zKawąPoKrakowie

2024-09-13  |  09:00
Biuro prasowe

Seria spacerów tematycznych organizowanych przez Green Caffè Nero po raz pierwszy
odbywa się w tym roku poza stolicą. Cykl #zKawąPoKrakowie to kontynuacja idei
plenerowych spotkań, które od 2015 roku przyciągają miłośników pieszych wędrówek,
lokalnej historii oraz kawy.


Najbliższe wydarzenie pod hasłem ,,Brudne sprawki – nieelegancka historia Krakowa”
odbędzie się w niedzielę 15 września o godzinie 11:oo. Spacer rozpocznie się w kawiarni
Green Caffè Nero na ul. Krupniczej 19, skąd uczestnicy wraz z licencjonowaną
przewodniczką wyruszą odkrywać mroczną stronę Starego Miasta. Będą oni mieli okazję
spojrzeć w ciemne karty historii popularnych krakowskich uliczek i zanurzyć się
w codzienność ludzi z półświatka. Jak podkreśla organizator, nie zabraknie również
kryminalnych ciekawostek i zabawnych anegdot sprzed lat, które pozwolą spojrzeć na
turystyczne zakątki z nowej perspektywy.


Po sukcesach serii #zKawąPoWarszawie, która cieszy się niesłabnącą popularnością wśród
mieszkańców stolicy, przyszedł czas na przetarcie krakowskich szlaków. Spacery z cyklu
#zKawąPoKrakowie to możliwość poznania fascynujących tajemnic, które kryją się za
fasadami najpopularniejszych zabytków, a także okazja do nawiązywania nowych relacji
i aktywnego spędzania czasu przy kubku ulubionej kawy – mówi Ewelina Karpińska,
szefowa marketingu w Green Caffè Nero. - Bardzo się cieszę, że spacery wystartowały
także w Krakowie. Już niedługo otworzymy w tym mieście kolejną kawiarnię, tym razem
poza zabytkowym centrum miasta, za to w niezwykle interesującym miejscu - w sercu
Nowej Huty. Już teraz planujemy kolejną wycieczkę właśnie z tej lokalizacji - dodaje.

Udział we wrześniowym spotkaniu w plenerze jest darmowy, jednak ze względu na
zabytkowy charakter miasta liczba miejsc jest ograniczona. Wszelkie informacje
dostępne są na stronie wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/841852318054305


Organizator zachęca do wcześniejszego przybycia, aby zamówić napój na wynos.
Spacerowicze będą mogli tego dnia odebrać w kawiarni na ul. Krupniczej 19 aż 3
pieczątki za kawę w aplikacji Green Caffè Nero.

Z kolei 12 września na mapie dawnej stolicy pojawi się nowa kawiarnia Green Caffè
Nero na placu Centralnym im. Ronalda Reagana. Mieszkańcy dzielnicy zyskają
dodatkowe miejsce spotkań z najbliższymi przy ulubionej kawie, ale także pretekst do
odkrywania okolic oraz wzmacniania sąsiedzkich więzi. 13 października to właśnie z tej
lokalizacji wystartuje kolejny spacer #zKawąPoKrakowie. Szczegółowe informacje na
jego temat zostaną udostępnione w mediach społecznościowych marki. Natomiast daty
kolejnych wydarzeń plenerowych - zarówno tych krakowskich, jak i warszawskich, będą
ogłaszane w aplikacji Green Caffè Nero oraz w social mediach kawiarni.


Cykle spacerów #zKawąPoKrakowie oraz #zKawąPoWarszawie to jedne z licznych
inicjatyw Green Caffè Nero, które mają na celu aktywizowanie lokalnych społeczności
oraz wzbogacanie oferty kulturalnej Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Kawiarnia jest
również organizatorem m.in. Warszawskiego Maratonu Fotograficznego oraz akcji ,,Kawa
za książkę”.

---

Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w
stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy 80 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz
własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej
jakości produktów.


Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie - to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które
wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji
dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one
indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.