Komunikaty PR

Kawiarnia Green Caffè Nero ruszyła z cyklem spacerów #zKawąPoKrakowie

2024-09-13  |  09:00
Biuro prasowe

Seria spacerów tematycznych organizowanych przez Green Caffè Nero po raz pierwszy
odbywa się w tym roku poza stolicą. Cykl #zKawąPoKrakowie to kontynuacja idei
plenerowych spotkań, które od 2015 roku przyciągają miłośników pieszych wędrówek,
lokalnej historii oraz kawy.


Najbliższe wydarzenie pod hasłem ,,Brudne sprawki – nieelegancka historia Krakowa”
odbędzie się w niedzielę 15 września o godzinie 11:oo. Spacer rozpocznie się w kawiarni
Green Caffè Nero na ul. Krupniczej 19, skąd uczestnicy wraz z licencjonowaną
przewodniczką wyruszą odkrywać mroczną stronę Starego Miasta. Będą oni mieli okazję
spojrzeć w ciemne karty historii popularnych krakowskich uliczek i zanurzyć się
w codzienność ludzi z półświatka. Jak podkreśla organizator, nie zabraknie również
kryminalnych ciekawostek i zabawnych anegdot sprzed lat, które pozwolą spojrzeć na
turystyczne zakątki z nowej perspektywy.


Po sukcesach serii #zKawąPoWarszawie, która cieszy się niesłabnącą popularnością wśród
mieszkańców stolicy, przyszedł czas na przetarcie krakowskich szlaków. Spacery z cyklu
#zKawąPoKrakowie to możliwość poznania fascynujących tajemnic, które kryją się za
fasadami najpopularniejszych zabytków, a także okazja do nawiązywania nowych relacji
i aktywnego spędzania czasu przy kubku ulubionej kawy – mówi Ewelina Karpińska,
szefowa marketingu w Green Caffè Nero. - Bardzo się cieszę, że spacery wystartowały
także w Krakowie. Już niedługo otworzymy w tym mieście kolejną kawiarnię, tym razem
poza zabytkowym centrum miasta, za to w niezwykle interesującym miejscu - w sercu
Nowej Huty. Już teraz planujemy kolejną wycieczkę właśnie z tej lokalizacji - dodaje.

Udział we wrześniowym spotkaniu w plenerze jest darmowy, jednak ze względu na
zabytkowy charakter miasta liczba miejsc jest ograniczona. Wszelkie informacje
dostępne są na stronie wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/841852318054305


Organizator zachęca do wcześniejszego przybycia, aby zamówić napój na wynos.
Spacerowicze będą mogli tego dnia odebrać w kawiarni na ul. Krupniczej 19 aż 3
pieczątki za kawę w aplikacji Green Caffè Nero.

Z kolei 12 września na mapie dawnej stolicy pojawi się nowa kawiarnia Green Caffè
Nero na placu Centralnym im. Ronalda Reagana. Mieszkańcy dzielnicy zyskają
dodatkowe miejsce spotkań z najbliższymi przy ulubionej kawie, ale także pretekst do
odkrywania okolic oraz wzmacniania sąsiedzkich więzi. 13 października to właśnie z tej
lokalizacji wystartuje kolejny spacer #zKawąPoKrakowie. Szczegółowe informacje na
jego temat zostaną udostępnione w mediach społecznościowych marki. Natomiast daty
kolejnych wydarzeń plenerowych - zarówno tych krakowskich, jak i warszawskich, będą
ogłaszane w aplikacji Green Caffè Nero oraz w social mediach kawiarni.


Cykle spacerów #zKawąPoKrakowie oraz #zKawąPoWarszawie to jedne z licznych
inicjatyw Green Caffè Nero, które mają na celu aktywizowanie lokalnych społeczności
oraz wzbogacanie oferty kulturalnej Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Kawiarnia jest
również organizatorem m.in. Warszawskiego Maratonu Fotograficznego oraz akcji ,,Kawa
za książkę”.

---

Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w
stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy 80 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz
własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej
jakości produktów.


Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie - to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które
wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji
dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one
indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.