KFC Kentucky Gold – sos na wagę złota
Sos KFC Kentucky Gold to zdecydowanie najchętniej wybierany w KFC dodatek do chrupiącego kurczaka. O jego popularności może świadczyć choćby fakt, że ten iście złoty sos ma swój fanpage na Facebooku założony przez samych fanów. Jest to smak nie do podrobienia, to złoto na podium wśród innych sosów. Od 25 października w menu restauracji pojawiła się gratka dla wszystkich fanów złotego smaku – limitowana edycja kultowych pozycji z menu KFC, gdzie kurczak w sosie Kentucky Gold gra główną rolę.
Kultowy sos Kentucky Gold powstał w Polsce i od samego początku obecności KFC w naszym kraju zdobył serca najbardziej wymagających smakoszy. Stworzony na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy, w pięknym złotym kolorze, doskonale pasuje nie tylko do soczystego kurczaka w chrupiącej panierce, ale też do frytek, krążków cebulowych czy chrupiącej nowości veggetsów.
25 października, we wszystkich restauracjach KFC w Polsce pojawiła się limitowana edycja dań, które w autorski sposób łączą ikoniczny złoty sos Kentucky Gold ze smakiem kultowego kurczaka w chrupiącej panierce. Znajdziemy tam: Kentucky Gold Grander, Kentucky Gold Zinger, Kentucky Gold Twister, Kentucky Gold Wrapper oraz Kentucky Gold Quritto. Wszystkie te pozycje można również zamówić w zestawach, big boxach oraz jako dodatki do dowolnego Kubełka KFC. Oferta będzie dostępna na miejscu i w dostawie tylko do 28 listopada.
Kentucky Gold to według fanów KFC złoto na podium wśród sosów. Dlatego też w najnowszym spocie reklamowym, który promuje linię KFC Kentucky Gold właśnie ono, zaraz za tytułowym bohaterem, gra wiodącą rolę. Obok złocistego koloru samego sosu, w klipie pojawia się też utwór pt. Gold wykonywany przez Spandau Ballet, brytyjski zespół odnoszący swoje największe sukcesy w ikonicznych dziś latach 80. XX wieku, który doskonale oddaje klimat najnowszej oferty KFC.
Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot „Kentucky Gold” wyreżyserował Alan Willmann, zaś za produkcję odpowiada Dynamo film.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=xjajm55l74Q
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.