Komunikaty PR

KFC Kentucky Gold – sos na wagę złota

2022-11-03  |  13:00
Biuro prasowe

Sos KFC Kentucky Gold to zdecydowanie najchętniej wybierany w KFC dodatek do chrupiącego kurczaka. O jego popularności może świadczyć choćby fakt, że ten iście złoty sos ma swój fanpage na Facebooku założony przez samych fanów. Jest to smak nie do podrobienia, to złoto na podium wśród innych sosów. Od 25 października w menu restauracji pojawiła się gratka dla wszystkich fanów złotego smaku – limitowana edycja kultowych pozycji z menu KFC, gdzie kurczak w sosie Kentucky Gold gra główną rolę.

Kultowy sos Kentucky Gold powstał w Polsce i od samego początku obecności KFC w naszym kraju zdobył serca najbardziej wymagających smakoszy. Stworzony na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy, w pięknym złotym kolorze, doskonale pasuje nie tylko do soczystego kurczaka w chrupiącej panierce, ale też do frytek, krążków cebulowych czy chrupiącej nowości veggetsów.  

25 października, we wszystkich restauracjach KFC w Polsce pojawiła się limitowana edycja dań, które w autorski sposób łączą ikoniczny złoty sos Kentucky Gold ze smakiem kultowego kurczaka w chrupiącej panierce. Znajdziemy tam: Kentucky Gold Grander, Kentucky Gold Zinger, Kentucky Gold Twister, Kentucky Gold Wrapper oraz Kentucky Gold Quritto. Wszystkie te pozycje można również zamówić w zestawach, big boxach oraz jako dodatki do dowolnego Kubełka KFC. Oferta będzie dostępna na miejscu i w dostawie tylko do 28 listopada.

Kentucky Gold to według fanów KFC złoto na podium wśród sosów. Dlatego też w najnowszym spocie reklamowym, który promuje linię KFC Kentucky Gold właśnie ono, zaraz za tytułowym bohaterem, gra wiodącą rolę. Obok złocistego koloru samego sosu, w klipie pojawia się też utwór pt. Gold wykonywany przez Spandau Ballet, brytyjski zespół odnoszący swoje największe sukcesy w ikonicznych dziś latach 80. XX wieku, który doskonale oddaje klimat najnowszej oferty KFC.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot „Kentucky Gold” wyreżyserował Alan Willmann, zaś za produkcję odpowiada Dynamo film.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=xjajm55l74Q 

 

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.