Komunikaty PR

KFC serwuje idealny Dzień Matki – wygraj niezapomniane chwile

2023-05-25  |  15:00
Biuro prasowe

Dzień Matki już tuż-tuż, a wiadomo, że najlepszym prezentem dla wszystkich mam niewątpliwie będzie czas spędzony wspólnie ze swoim dzieckiem. W tym roku marka KFC zachęca wszystkich fanów złocistego, chrupiącego kurczaka do przygotowania dla swoich mam czegoś wyjątkowego i  przychodzi z arycymistrzowskim konkursem, w którego centrum będą właśnie nasze mamy. Aby wygrać wspaniałe nagrody trzeba użyć wyobraźni i w dniach 26 -28 maja przedstawić na Instagramie marki wizję na idealny Dzień Matki. Trzy najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone voucherami o wartości 1500 zł do wykorzystania na zaplanowany wyjątkowy czas z mamą oraz voucherami na dania z karty KFC.

Czym obdarować mamę w tym wyjątkowym dniu? – to pytanie zadaje sobie każdy z nas. Zależy nam, aby obdarować rodzicielkę czymś wyjątkowym, niezapomnianym oraz osobistnym. Taki właśnie jest wspólny czas z mamą. Różny w zależności od jej marzeń, ale zawsze pełen relaksu. W realizacji idealnego Dnia Mamy pomoże swoim fanom KFC, które organizuje wyjątkowy konkurs. 

Marka KFC umożliwi spełnienie marzeń trzem zwycięzcom konkursu, których obdaruje voucherami o wartości 1500 zł każdy do wykorzystania na stronie wyjątkowyprezent.pl. Do wyboru jest wiele różnych aktywności, które zrealizować można w dogodnym dla siebie i mamy terminie. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy opisać swój idealny Dzień Mamy pod postem na Instagramie marki KFC, który pojawi się już 26 maja. Liczy się pomysł. Czy nasza mama potrzebuje się zrelaksować, a może ma jakieś niespełnione, zwariowane i ekscytujące marzenie? Zabawę zaczynamy w Dzień Matki i potrwa ona aż do 28.05. Ogłoszenie wyników odbędzie się 29 maja na Instagramie pod postem konkursowym. KFC zadbało również, aby wspólnie spędzony czas był wypełniony pysznym jedzeniem - zwycięzcy otrzymają dodatkowo vouchery do restauracji.

Od połowy maja, specjalnie dla wszystkich fanów soczystego i chrupiącego kurczaka, w restauracjach KFC od piątku do niedzieli trwa wyjątkowa promocja - 50% taniej na drugi kubełek. Będzie ona obowiązywała także w Dniu Matki, więc to kolejna okazja do zaproszenia mamy na wspólny posiłek i spędzenia z nią miło czas. W końcu najważniejsze, co możemy dać drugiej osobie, to nasz czas. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.