Komunikaty PR

„Kibicuj tym, którzy nas wspierają” – FAVBET wzywa ukraińskich kibiców

2022-12-15  |  01:00
Biuro prasowe

20 listopada rozpoczęły się Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze. Jest to wydarzenie wielkie i pod wieloma względami unikatowe. Po raz pierwszy w historii mistrzostwa świata odbywają się na Bliskim Wschodzie, w porze zimowej i… na tle największego w Europie konfliktu zbrojnego od II wojny światowej.

 

Podczas gdy katarskie stadiony eksplodują okrzykami zachwytu, ukraińscy kibice słyszą bomby eksplodujące na ulicach ich miast, a Siły Zbrojne Ukrainy na liczącej tysiące kilometrów linii frontu bohatersko stawiają opór nieuzasadnionej rosyjskiej agresji. Pomimo tych okoliczności FAVBET i kijowska agencja kreatywna Taktika znaleźli sposób na zaangażowanie w mundial kibiców z Ukrainy. Chcieli także przypomnieć światu, że piłka nożna to nie tylko sportowa rywalizacja, ale również nieznające granic jedność i wsparcie.

 

„Świat nie może podziwiać gry naszej reprezentacji na katarskich arenach piłkarskich, ale od niemal roku przygląda się naszej walce na innej arenie – polu bitwy. Świat nie tylko się przygląda, ale przede wszystkim niestrudzenie nas wspiera. Anglia, Holandia, Hiszpania, Polska, USA, Francja i wiele innych państw zaopatrują i szkolą ukraińskie wojsko, a także zapewniają schronienie naszym rodakom i dbają o nasze interesy na froncie dyplomatycznym. Uznaliśmy, że mistrzostwa świata są doskonałą okazją na podziękowanie sojusznikom Ukrainy za niesłabnące wsparcie” – powiedział kreatywny copywriter FAVBET, Mykoła Bezkrownyj.

 

Kampania opiera się na krótkich filmikach kręconych na ulicach Kijowa – stolicy Ukrainy. Całość koncentruje się na ukraińskich kibicach noszących stare szaliki kibica, którymi przed laty machali na meczach Ukrainy przeciwko dzisiejszym sojusznikom.

 

„Kiedyś wznosiliśmy te szaliki nad głowy, ponieważ ponad wszystko pragnęliśmy Was pokonać. Teraz je nosimy dlatego, że szczerze życzymy Wam zwycięstwa, tak jak Wy życzycie zwycięstwa nam” – przyznaje lektor czytający manifest kampanii.

 

„Pomysłodawcą kampanii jest Favbet, a naszym zadaniem było znalezienie dla niej najlepszych formy i stylu. Zdaliśmy sobie sprawę, że kiedyś na stadionach byliśmy przeciwnikami niemal wszystkich naszych dzisiejszych sojuszników. Teraz szaliki z tamtych meczów nie są już symbolami rywalizacji, ale jedności. Wielu kibiców nadal ma je w domach na pamiątkę, dlatego postanowiliśmy je wykorzystać jako potężny symbol, wokół którego zbudowaliśmy kampanię” – wyjaśnia Roman Hurbanow, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji Taktika.

 

Oprócz manifestu kampania obejmuje filmiki poświęcone kibicowaniu poszczególnym sojusznikom Ukrainy, takim jak Polska, Francja czy Anglia. Filmiki zostały nakręcone przez ukraińskie studio Digital Religion, które znane jest ze współpracy z wiodącymi na świecie markami: Samsungiem, Visą, Pepsi, Uberem i innymi.

 

Nowa kampania FAVBET to nie tylko wyraz wdzięczności dla sojuszników, ale również przypomnienie, że wojna, w przeciwieństwie do piłkarskich mistrzostw świata, nie kończy się wraz z ostatnim gwizdkiem sędziego. Podczas gdy mundial wkrótce się zakończy, Ukraina nadal będzie toczyć walkę z agresorem, który chce zniszczyć ukraińską tożsamość.

 

Ukraina potrzebuje wsparcia bardziej niż kiedykolwiek. Z tego powodu fundacja FAVBET Foundation przyjmuje darowizny z całego świata, aby fani piłki nożnej z każdego zakątka globu mogli przyczynić się do zwycięstwa Ukrainy. Darowiznę można wpłacić na oficjalnej stronie fundacji.

 

Wywodząca się z Ukrainy międzynarodowa firma FAVBET wspiera Ukrainę od pierwszych dni pełnoskalowej inwazji Rosji, angażując się w liczne inicjatywy pomocy humanitarnej i zapewniając ukraińskiemu wojsku niezbędne wyposażenie. Obecnie aż 95% projektów FAVBET Foundation skupia się na pomocy wojsku i cywilom. Fundacja pomaga między innymi w ewakuacji mieszkańców miast frontowych, kupuje karetki pogotowia i pojazdy potrzebne siłom zbrojnym, a także dostarcza zaawansowany technologicznie sprzęt łączności oraz drony.

 

Dodatkowe materiały:

Kampania FAVBET “Wspieraj tych, którzy wspierają nas”: https://www.youtube.com/watch?v=EKO0t9Mf9Us

FAVBET w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/@FAVBET_COM/videos

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.