Komunikaty PR

Klimatyzator 3w1 aż 100 zł taniej i nowa odsłona wentylatorów - nowości Lidla

2022-07-04  |  10:00

Temperatury za oknem dają się Polakom we znaki. Na ochłodzenie jednak jeszcze się nie zanosi. Z odsieczą przybywa sieć handlowa Lidl Polska. Od poniedziałku 4 lipca w ofercie sklepów znajdą się artykuły mające przynieść ukojenie latem! Klienci mogą nabyć m.in.: nową odsłonę modnych wentylatorów (podłogowych i stojących) z rabatem -20%, przenośny klimatyzator marki SilverCrest „3w1” w cenie niższej o całe 100 zł, a także butelki z filtrem DAFI®!

Wszystko dokoła wręcz skwierczy, bucha i bulgocze. Takiego lata nie było od dawna! Poza obniżonym komfortem pracy, pamiętajmy jednak, że tak wysokie temperatury są ogólnie szkodliwe dla zdrowia – dlatego, mając okazję, dobrze jest móc schować się przed upałem. Tylko gdzie? Szczęśliwie, Lidl ma w swojej ofercie liczne artykuły, które w tym pomogą!

Od poniedziałku 4 lipca do środy 6 lipca w sklepach Lidl organizowana będzie akcja promocyjna. Na półkach zagoszczą m.in. wentylatory SilverCrest, a wśród nich wentylator podłogowy z regulowanym kątem nachylenia o mocy 70 W w promocji -20% za 143,20 zł/ 1 szt., wyposażony w 3 stopnie prędkości do wyboru, wytrzymałą metalową ramę z uchwytem i duże łopatki. Dostępny jest w 3 uniwersalnych kolorach do wyboru: klasycznym czarnym, srebrnym oraz modnym miedzianym, dzięki czemu idealnie dopasuje się do każdego wnętrza.


Kolejnym urządzeniem chłodzącym proponowanym przez Lidl jest Miniklimator 8 W SilverCrest w dobrej cenie 89,90 zł/ 1 szt. Schładza on powietrze bez użycia chemii – wyłącznie czystą wodą (posiada zbiornik o poj. 700 ml). Dodatkowo posiada nastrojowe światło LED w 7 kolorach (RGB). Poza regulacją prędkości, dobrym patentem w przypadku Miniklimatora jest dodanie do wody kostek lodu – dzięki temu woda pozostanie dłużej zimna, a wnętrze pomieszczenia stanie się jeszcze chłodniejsze.


Hitem w obecnej letniej ofercie sieci jest Przenośny klimatyzator 3W1 o mocy 785 W z 2 poziomami wentylacji, pozwalające na regulację temperatury w zakresie od 16 do 31 stopni. Jest to urządzenie idealne do pomieszczeń o kubaturze do nawet 60 m3. W zestawie posiada pilot oraz wbudowany 24-godzinny timer z cyfrowym zegarem sterującym. Do tego, dzięki zamontowanym kółkom, jest łatwy w przestawianiu i transporcie, można to pozwala wykorzystywać go w dowolnym pomieszczeniu. Klimatyzator należy do urządzeń energetycznych klasy A. Nie tylko chłodzi, ale też osusza powietrze i doskonale je wentyluje, m.in. dzięki posiadanemu filtrowi przeciwpyłowemu dla zdrowszego mikroklimatu w pomieszczeniu. Tylko teraz, od poniedziałku 4 lipca do środy 6 czerwca, klimatyzator 3W1 SilverCrest dostępny jest w obniżonej cenie 899 zł/ 1 szt., czyli aż 100 zł taniej.

 


Miej wodę pod ręką

W czasie upałów niezwykle ważne jest także odpowiednie nawodnienie. W regularnym piciu wody pomogą dostępne w sklepach Lidl praktyczne i poręczne butelki filtrujące DAFI® w wersji: Solid 0,5 l – dostępne w ofercie wraz z filtrem (do 150 l wody), wykonane z odpornego na zarysowania i uszkodzenia Tritanu® – w cenie 44,99 zł/ 1 zestaw, oraz lżejsze Soft 0,5 l, które dzięki swoim niewielkim wymiarom idealnie nadadzą się do torebki czy plecaka, w cenie 26,99 zł/ 1 zestaw z filtrem. W domowym zaciszu świetnie sprawdzi się natomiast rodzinny Dzbanek DAFI® Astra Unimax o pojemności 3 litrów, w zestawie z pojemną karafką (650 ml) i filtrem magnezowym Mg+, w łącznej cenie 39,99 zł/ 1 zestaw. Dzbanek, ze względu na wygodę i bezpieczeństwo użytkowania, został wyposażony w manualny wskaźnik wymiany filtra, który przypomni o sobie, gdy tylko nadejdzie na to pora. Oddzielnie klienci będą mogli kupić również filtry: magnezowe 2+1 za 32,99 zł/ 1 zestaw oraz 3 filtry do butelki DAFI® z zakrętką w cenie 34,99 zł/ 1 zestaw. Zaopatrując się w wielorazowe butelki z filtrem, można wyeliminować ze swojego życia nadmiar plastiku i przyczynić się dobru planety.

Oferta przynosząca ukojenie w upalne dni jest dostępna od poniedziałku 4 lipca do soboty 9 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.