Komunikaty PR

Kluczowe zmiany dokonują się każdego dnia. DbyD pomaga je dostrzec

2021-06-30  |  15:00
Biuro prasowe

Istotne zmiany na naszej planecie postępują każdego dnia. Codziennie też dokonujemy wyborów, które wpływają na ten proces. Dlatego tak znacząca jest nasza wrażliwość na kwestie środowiskowe. DbyD – nowa marka okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, dzień po dniu kieruje spojrzenia na te kwestie i przypomina, że często to mniej znaczy więcej. Na polskim rynku producent zadebiutował w salonach Vision Express m.in. z kolekcją Bio-acetate. To propozycja dla wszystkich, którzy poszukują bliskości z naturą i przy każdej okazji dokonują prośrodowiskowych wyborów. 

Zobaczyć nieuchwytne

Czy jedna torebka foliowa zużyta w czasie zakupów robi różnicę w skali globu? Pozornie nie, jednak w ciągu miesiąca to już co najmniej kilkanaście wykorzystanych lub zaoszczędzonych kawałków plastiku. Właśnie dlatego eksperci i aktywiści zwracają uwagę na zmiany, które zaczynają się w naszym najbliższym otoczeniu. Każdy, nawet złudnie błahy wybór ma znaczenie. Podejmowanie świadomych decyzji to najlepsza ochrona klimatu i środowiska, w którą może włączyć się każdy. 

Marka DbyD powstała również po to, by zwrócić uwagę na istotę naszych decyzji we wszystkich aspektach codzienności. Modele okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych to nieustanne przypomnienie – dla właściciela i dla innych wokół – że zmiana jest możliwa i zależy od nas. Świadomy wybór może dotyczyć również takich produktów jak okulary. 

Mniej znaczy więcej

Choć okulary są niewielkie i nie kupujemy ich codziennie, to nasz stosunek do nich nie pozostaje bez konsekwencji środowiskowych. Można traktować je jak modowy gadżet, dobierany co sezon zgodnie z aktualnymi trendami. Można też szukać modeli o skomplikowanym wzornictwie, luksusowym wykonaniu i kosztownych zdobieniach. Bądź przeciwnie do zaleceń specjalistów: widzieć w nich jednorazowe akcesorium, o które nie warto dbać – w razie potrzeby łatwo dostępne w markecie, na bazarze czy w aptece. 

Marka DbyD to urzeczywistnienie koncepcjiless is more” w świecie okularów. Ponadczasowe, stonowane projekty zostały opracowane tak, by przez wiele lat pozostawały modne i pasujące do każdej okazji. Ich minimalizm wychodzi naprzeciw tym, którzy szukają spokoju i wytchnienia od krzykliwych, czasowych trendów konsumenckich. Pozorne ograniczenia stylistyczne to rzeczywista korzyść: dla właściciela i dla planety – wyjaśnia Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.   

 

Bio-acetat czyli naturalny wybór

Złożona z 57 modeli linia DbyD Bio-acetate demonstruje, co to znaczy „okulary przyjazne środowisku”. Po pierwsze, to naturalne, biodegradowalne i nadające się do recyklingu tworzywo. Takim materiałem jest słynący z jakości włoski bioacetat, czyli połączenie bawełny, celulozy i naturalnych plastyfikatorów. To z niego wykonane są wszystkie modele tej kolekcji. Po drugie, to także zrównoważony proces produkcji, ograniczający zużycie ziemskich zasobów bez uszczerbku na jakości opraw. Po trzecie, to także design inspirowany światem przyrody i przypominający o jej delikatności. 

Dzięki prostocie, ponadczasowej elegancji i solidnemu wykonaniu modele z kolekcji Bio-acetate na długo zaspokoją zróżnicowane potrzeby okularowe kobiet i mężczyzn. Z kolei kojące ziemiste barwy oraz produkcja z poszanowaniem środowiska pozwalają autentycznie zbliżyć się do natury. 

 - DbyD Bio-acetate to kolekcja, której główną ideą jest wolność od nadmiaru. Wolność zapewniająca spokój i pomagająca dostrzec wokół siebie rzeczy naprawdę ważne. To naturalny wybór dla wszystkich, którzy starają się świadomie podejmować każdą decyzjękonsumencką – podsumowuje Andrzej Dalkowski.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.