Komunikaty PR

„Kocham Siebie, dbam o Siebie” – działania marki Maczfit

2021-01-12  |  14:10
Biuro prasowe

Maczfit to nie tylko catering dietetyczny. Wprowadzając do codzienności swoich klientów zdrowe nawyki poprzez dostarczanie im zbilansowanych kalorycznie, różnorodnych posiłków stał się także znacznym elementem ich życia. Dlatego w Nowy Rok marka wchodzi ze świeżą energią i hasłem zgodnym z ruchem body positive i ideą self love – „Kocham Siebie, dbam o Siebie”.

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku. Pozycję lidera zapewniły jej do tej pory innowacyjne rozwiązania wyprzedzające konkurencję o kilka kroków – w tym m.in. pierwsza mobilna aplikacja Maczfit, Program Lojalnościowy, w którym do wygrania był na przykład Fiat 500, czy opcja Box2Box umożliwiająca domawianie dodatkowych dań lub usuwanie zbędnych ze swojej diety. W tym roku następnym krokiem w stronę odbiorców jest umocnienie wsparcia w walce o wymarzoną sylwetkę, przypominając im o tym, by przede wszystkim robili to z miłości do siebie, która ściśle łączy się z dbaniem o własne zdrowie.

„Kocham siebie, dbam o siebie” to kolejny krok w umacnianiu poczucia samoakceptacji i walki o wymarzoną sylwetkę. Świat fitnessu i lifestyle’u w ostatnich latach zredefiniował mit jednej, idealnej figury jak z wybiegu udowadniając, że piękne jest to co zdrowe, a zdrowe jest dbanie o siebie.

Catering dietetyczny to już nie tylko ogromna oszczędność czasu i energii, ale także kolejna część drogi klientów w osiągnięciu swoich celów, jak i zadbania o swoje zdrowie fizyczne, psychiczne i dobre samopoczucie każdego dnia.

Zbilansowane i smaczne dania mają nie tylko zaspokajać potrzeby organizmu, ale także być pewnego rodzaju nagrodą, jaką obdarowujemy siebie każdego dnia. Podczas klasycznego trybu pracy gastronomii, wyjście do restauracji klienci postrzegali jako sposób spędzania czasu, a także uczczenia danego wydarzenia. Maczfit udowadnia, że posiłki, które traktujemy jako nagrodę, możemy przenieść do naszej codzienności łatwiej niż myślimy, a tym samym celebrować małe chwile każdego dnia.

Marka w ramach promocji nowego hasła planuje stale angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się dobrem z bliskimi, szerzenia świadomości miłości do siebie i dbania o swoje zdrowie oraz wspólnego motywowania się społeczności w swoich social mediach.

Więcej o dbaniu o siebie i zasadach zdrowego odżywiania znajdziecie stronie https://www.maczfit.pl/, oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Ochrona środowiska

Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.