„Kocham Siebie, dbam o Siebie” – działania marki Maczfit
Maczfit to nie tylko catering dietetyczny. Wprowadzając do codzienności swoich klientów zdrowe nawyki poprzez dostarczanie im zbilansowanych kalorycznie, różnorodnych posiłków stał się także znacznym elementem ich życia. Dlatego w Nowy Rok marka wchodzi ze świeżą energią i hasłem zgodnym z ruchem body positive i ideą self love – „Kocham Siebie, dbam o Siebie”.
Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku. Pozycję lidera zapewniły jej do tej pory innowacyjne rozwiązania wyprzedzające konkurencję o kilka kroków – w tym m.in. pierwsza mobilna aplikacja Maczfit, Program Lojalnościowy, w którym do wygrania był na przykład Fiat 500, czy opcja Box2Box umożliwiająca domawianie dodatkowych dań lub usuwanie zbędnych ze swojej diety. W tym roku następnym krokiem w stronę odbiorców jest umocnienie wsparcia w walce o wymarzoną sylwetkę, przypominając im o tym, by przede wszystkim robili to z miłości do siebie, która ściśle łączy się z dbaniem o własne zdrowie.
„Kocham siebie, dbam o siebie” to kolejny krok w umacnianiu poczucia samoakceptacji i walki o wymarzoną sylwetkę. Świat fitnessu i lifestyle’u w ostatnich latach zredefiniował mit jednej, idealnej figury jak z wybiegu udowadniając, że piękne jest to co zdrowe, a zdrowe jest dbanie o siebie.
Catering dietetyczny to już nie tylko ogromna oszczędność czasu i energii, ale także kolejna część drogi klientów w osiągnięciu swoich celów, jak i zadbania o swoje zdrowie fizyczne, psychiczne i dobre samopoczucie każdego dnia.
Zbilansowane i smaczne dania mają nie tylko zaspokajać potrzeby organizmu, ale także być pewnego rodzaju nagrodą, jaką obdarowujemy siebie każdego dnia. Podczas klasycznego trybu pracy gastronomii, wyjście do restauracji klienci postrzegali jako sposób spędzania czasu, a także uczczenia danego wydarzenia. Maczfit udowadnia, że posiłki, które traktujemy jako nagrodę, możemy przenieść do naszej codzienności łatwiej niż myślimy, a tym samym celebrować małe chwile każdego dnia.
Marka w ramach promocji nowego hasła planuje stale angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się dobrem z bliskimi, szerzenia świadomości miłości do siebie i dbania o swoje zdrowie oraz wspólnego motywowania się społeczności w swoich social mediach.
Więcej o dbaniu o siebie i zasadach zdrowego odżywiania znajdziecie stronie https://www.maczfit.pl/, oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.