Komunikaty PR

„Kocham Siebie, dbam o Siebie” – działania marki Maczfit

2021-01-12  |  14:10
Biuro prasowe

Maczfit to nie tylko catering dietetyczny. Wprowadzając do codzienności swoich klientów zdrowe nawyki poprzez dostarczanie im zbilansowanych kalorycznie, różnorodnych posiłków stał się także znacznym elementem ich życia. Dlatego w Nowy Rok marka wchodzi ze świeżą energią i hasłem zgodnym z ruchem body positive i ideą self love – „Kocham Siebie, dbam o Siebie”.

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku. Pozycję lidera zapewniły jej do tej pory innowacyjne rozwiązania wyprzedzające konkurencję o kilka kroków – w tym m.in. pierwsza mobilna aplikacja Maczfit, Program Lojalnościowy, w którym do wygrania był na przykład Fiat 500, czy opcja Box2Box umożliwiająca domawianie dodatkowych dań lub usuwanie zbędnych ze swojej diety. W tym roku następnym krokiem w stronę odbiorców jest umocnienie wsparcia w walce o wymarzoną sylwetkę, przypominając im o tym, by przede wszystkim robili to z miłości do siebie, która ściśle łączy się z dbaniem o własne zdrowie.

„Kocham siebie, dbam o siebie” to kolejny krok w umacnianiu poczucia samoakceptacji i walki o wymarzoną sylwetkę. Świat fitnessu i lifestyle’u w ostatnich latach zredefiniował mit jednej, idealnej figury jak z wybiegu udowadniając, że piękne jest to co zdrowe, a zdrowe jest dbanie o siebie.

Catering dietetyczny to już nie tylko ogromna oszczędność czasu i energii, ale także kolejna część drogi klientów w osiągnięciu swoich celów, jak i zadbania o swoje zdrowie fizyczne, psychiczne i dobre samopoczucie każdego dnia.

Zbilansowane i smaczne dania mają nie tylko zaspokajać potrzeby organizmu, ale także być pewnego rodzaju nagrodą, jaką obdarowujemy siebie każdego dnia. Podczas klasycznego trybu pracy gastronomii, wyjście do restauracji klienci postrzegali jako sposób spędzania czasu, a także uczczenia danego wydarzenia. Maczfit udowadnia, że posiłki, które traktujemy jako nagrodę, możemy przenieść do naszej codzienności łatwiej niż myślimy, a tym samym celebrować małe chwile każdego dnia.

Marka w ramach promocji nowego hasła planuje stale angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się dobrem z bliskimi, szerzenia świadomości miłości do siebie i dbania o swoje zdrowie oraz wspólnego motywowania się społeczności w swoich social mediach.

Więcej o dbaniu o siebie i zasadach zdrowego odżywiania znajdziecie stronie https://www.maczfit.pl/, oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:20

Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście

  Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jPsrkKOMReX6D0_z9g?e=UDghVT  Wetransfer: https://we.tl/t-2nufSqFPD2  Workation - pracuj i wypoczywaj w
Styl życia Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord
2024-07-22 | 07:30

Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord

Urząd Miejski w Sulejowie postanowił podjąć próbę pobicia Rekordu Polski w kategorii „Największa parada kajaków”. 25 lipca 2024 roku w Gminie
Styl życia Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?
2024-07-19 | 07:30

Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?

Rekord Polski w kategorii „Największy plon pszenicy ozimej z hektara” cieszy się niesłabnącą popularnością. W tym roku, oprócz Śmielina, wyzwanie podejmie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.