Komunikaty PR

Škoda i TOPR zachęcają do wspólnego odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii

2023-08-18  |  10:00
Biuro prasowe

Marka Škoda wspiera wymagającą pracę ratowników Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego już od 20 lat. W ramach tego ważnego jubileuszu od 11 sierpnia do 30 września br. trwa kampania „Odkryj najtrudniejszy szlak z ratownikami TOPR”. Aby uhonorować wieloletnią współpracę, ratownicy wyruszyli na szlak Orla Perć wyposażeni w kamery nagrywające ich patrol w technologii 360. Materiał  z wyprawy można obejrzeć w kinach w całym kraju oraz na oficjalnym kanale YouTube Škoda Polska: https://youtu.be/4MCnJOnOVhk. 

Odkryj góry oczami ratowników

W ramach kampanii ratownicy TOPR zabierają widzów na patrol jednego z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych szlaków po polskiej stronie Tatr – Orlą Perć. Wyprawa rozpoczyna się od Schroniska Murowaniec na Hali Gąsienicowej. Ratownicy podążają stąd niebieskim szlakiem na przełęcz Zawrat, przez Zawratowy Żleb, zdobywając szczyt Zmarzłe Czuby. Zwieńczeniem patrolu jest widok na Zamarłą Turnię i powrót przez Kozią Przełęcz. Na nagraniu można podziwiać również panoramę z Doliną Pięciu Stawów. Specjalnie przygotowane wideo z wyprawy można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube Škoda Polska oraz dedykowanej stronie internetowej marki: https://www.najtrudniejszyszlak.pl/patrol-ratownikow-topr.

Spot z wyprawy ratowników prezentowany jest w kinach w całej Polsce do 15 września 2023r. Oprócz standardowej emisji, w dedykowanych lokalizacjach (Cinema City w Warszawie i we Wrocławiu) nagranie można obejrzeć w technologii Screen X, czyli na 3 połączonych ze sobą ekranach dostarczających niezwykłych wrażeń przestrzennych.

Nowe technologie zapierają dech w piersiach

W ramach trwającej kampanii, w sierpniowy długi weekend, odbyły się także dwa wyjątkowe eventy w Sopocie oraz Zakopanem. Podczas nich chętni mieszkańcy oraz turyści mogli odwiedzić stanowisko marki Škoda i obejrzeć zapierające dech w piersiach nagranie z wyprawy przy pomocy okularów VR. Wykorzystanie tej technologii pozwoliło przyjrzeć się pracy ratowników jeszcze bliżej.

– 20-lecie współpracy z TOPR to dla naszej marki wyjątkowy moment - zależało nam więc na jego szczególnym uhonorowaniu w innowacyjny i niecodzienny sposób. Chcieliśmy pokazać Tatry z perspektywy, której większość osób nie miała możliwości doświadczyć. Aby umożliwić widzom wcielenie się w rolę TOPR-owców choć na chwilę, wykorzystaliśmy kamery z technologią 360 oraz gogle VR. Jesteśmy pewni, że w ten sposób więcej osób doceni niezwykle ciężką i niebezpieczną pracę ratowników, którzy codziennie dbają o bezpieczeństwo turystów. Dodatkową zaletą są oczywiście nagrania przepięknych widoków polskiej części Tatr – mówi Klaudyna Gorzan, Kierownik ds. PR marki Škoda.

Kampania realizowana jest w kinach oraz digitalu. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, produkcją filmów zajmował się ONES. Partnerem technologicznym w zakresie gogli VR był Virtualhouse. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

Więcej informacji na temat współpracy marki Škoda i Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego dostępnych jest pod linkiem: https://www.skoda-auto.pl/swiat-skody/topr.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.