Komunikaty PR

Kolejne wyróżnienia dla marki Stock Prestige Vodka na arenie międzynarodowej

2021-04-27  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.45 MB )

Do listy wyróżnień dla marki Stock Prestige Vodka dołączyły dwa złote medale w konkursach Monde Selection i International Spirits Challenge oraz jeden srebrny w plebiscycie 2021 London Spirits Competition. To kolejne nagrody, które marka otrzymuje w tym roku, po zdobyciu podwójnego złota oraz tytułu Vodka of the Year 2021 w China Wine & Spirits Awards Best Value 2021.

Najwyższa jakość i smak Stock Prestige Vodka ponownie docenione na świecie

Stock Prestige to wysokiej jakości wódka, której receptura wynika z połączenia 130 lat doświadczenia z najnowszymi osiągnięciami w produkcji alkoholu. Jej jakość, smak oraz nowoczesny design butelki są doceniane na całym świecie przez konsumentów oraz krytyków, czego dowodem są kolejne konkursy, w których triumfuje marka.

- Jesteśmy dumni z tego, że Stock Prestige Vodka została znowu wyróżniona na arenie międzynarodowej, zdobywając w ostatnim czasie ważne medale w prestiżowych konkursach branżowych. Przyznane nagrody są gwarancją, że nasz flagowy produkt niezmiennie cieszy się uznaniem niezależnych ekspertów, którzy stawiają przede wszystkim na najwyższą jakość i nietuzinkowy smak. Mamy nadzieję, że głośne sukcesy, odniesione na światowym polu, zbliżą nas do tych konsumentów, którzy jeszcze nie mieli okazji spróbować Stock Prestige Vodkapowiedziała Angelika Para, Brand Manager marki Stock Prestige Vodka w Stock Polska.

Dwa złota – Monde Selection oraz International Spirits Challenge

Monde Selection jest wiodącym instytutem, który ocenia jakość produktów konsumenckich na podstawie różnych parametrów. Proces oceny przeprowadzany jest przez jury składające się z 80 niezależnych ekspertów o międzynarodowej renomie, wśród których znaleźć można enologów, mistrzów sommelierów, inżynierów chemików oraz przedstawicieli mediów specjalistycznych. Do walki o prestiżowe wyróżnienia w tegorocznej edycji konkursu stanęło ponad 1000 firm, które zgłosiły przeszło 3000 produktów z 90 krajów na świecie. Złoty medal dla Stock Prestige Vodka w Monde Selection stanowi potwierdzenie nie tylko najwyższej jakości, ale także wyjątkowego smaku i kunsztu produkcji. Flagowa marka z portfolio Stock Polska triumfuje w tym plebiscycie już drugi rok z rzędu.

Złoty medal został przyznany wódce Stock Prestige również w 26. edycji konkursu International Spirits Challenge, w którym zarejestrowano ponad 1800 zgłoszeń z 70 krajów z całego świata. Wszystkie produkty oceniane są w tzw. „ślepych testach” i otrzymują punkty za aromat, wygląd, smak oraz posmak, a samo wyróżnienie zdobyte w ISC jest jednym z najważniejszych odznaczeń w branży spirytusowej.

Srebrny medal w 2021 London Spirits Competition

Stock Prestige Vodka zdobyła uznanie także nad Tamizą, otrzymując srebro w 4. edycji konkursu 2021 London Spirits Competition. W plebiscycie oceniono alkohole nie tylko pod względem smaku i jakości, ale także opakowania i wartości pieniężnej, punktując każdy zgłoszony produkt w skali od 1-100. Jak co roku, celem konkursu było wyłonienie wyjątkowych trunków, które zwracają uwagę konsumentów, dystrybutorów oraz detalistów.

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.