Komunikaty PR

Kolejne wyróżnienia dla marki Stock Prestige Vodka na arenie międzynarodowej

2021-04-27  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.45 MB )

Do listy wyróżnień dla marki Stock Prestige Vodka dołączyły dwa złote medale w konkursach Monde Selection i International Spirits Challenge oraz jeden srebrny w plebiscycie 2021 London Spirits Competition. To kolejne nagrody, które marka otrzymuje w tym roku, po zdobyciu podwójnego złota oraz tytułu Vodka of the Year 2021 w China Wine & Spirits Awards Best Value 2021.

Najwyższa jakość i smak Stock Prestige Vodka ponownie docenione na świecie

Stock Prestige to wysokiej jakości wódka, której receptura wynika z połączenia 130 lat doświadczenia z najnowszymi osiągnięciami w produkcji alkoholu. Jej jakość, smak oraz nowoczesny design butelki są doceniane na całym świecie przez konsumentów oraz krytyków, czego dowodem są kolejne konkursy, w których triumfuje marka.

- Jesteśmy dumni z tego, że Stock Prestige Vodka została znowu wyróżniona na arenie międzynarodowej, zdobywając w ostatnim czasie ważne medale w prestiżowych konkursach branżowych. Przyznane nagrody są gwarancją, że nasz flagowy produkt niezmiennie cieszy się uznaniem niezależnych ekspertów, którzy stawiają przede wszystkim na najwyższą jakość i nietuzinkowy smak. Mamy nadzieję, że głośne sukcesy, odniesione na światowym polu, zbliżą nas do tych konsumentów, którzy jeszcze nie mieli okazji spróbować Stock Prestige Vodkapowiedziała Angelika Para, Brand Manager marki Stock Prestige Vodka w Stock Polska.

Dwa złota – Monde Selection oraz International Spirits Challenge

Monde Selection jest wiodącym instytutem, który ocenia jakość produktów konsumenckich na podstawie różnych parametrów. Proces oceny przeprowadzany jest przez jury składające się z 80 niezależnych ekspertów o międzynarodowej renomie, wśród których znaleźć można enologów, mistrzów sommelierów, inżynierów chemików oraz przedstawicieli mediów specjalistycznych. Do walki o prestiżowe wyróżnienia w tegorocznej edycji konkursu stanęło ponad 1000 firm, które zgłosiły przeszło 3000 produktów z 90 krajów na świecie. Złoty medal dla Stock Prestige Vodka w Monde Selection stanowi potwierdzenie nie tylko najwyższej jakości, ale także wyjątkowego smaku i kunsztu produkcji. Flagowa marka z portfolio Stock Polska triumfuje w tym plebiscycie już drugi rok z rzędu.

Złoty medal został przyznany wódce Stock Prestige również w 26. edycji konkursu International Spirits Challenge, w którym zarejestrowano ponad 1800 zgłoszeń z 70 krajów z całego świata. Wszystkie produkty oceniane są w tzw. „ślepych testach” i otrzymują punkty za aromat, wygląd, smak oraz posmak, a samo wyróżnienie zdobyte w ISC jest jednym z najważniejszych odznaczeń w branży spirytusowej.

Srebrny medal w 2021 London Spirits Competition

Stock Prestige Vodka zdobyła uznanie także nad Tamizą, otrzymując srebro w 4. edycji konkursu 2021 London Spirits Competition. W plebiscycie oceniono alkohole nie tylko pod względem smaku i jakości, ale także opakowania i wartości pieniężnej, punktując każdy zgłoszony produkt w skali od 1-100. Jak co roku, celem konkursu było wyłonienie wyjątkowych trunków, które zwracają uwagę konsumentów, dystrybutorów oraz detalistów.

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.