Konkurs „Smak pełen wspomnień” – aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (należąca do Lorenz) rusza z nową aktywacją o haśle „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień. Na zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 zestawów zapasu Wiejskich Ziemniaczków.
Polska kuchnia jest niezwykle różnorodna: regionalne smaki, tradycyjne potrawy, aromatyczne przyprawy i przede wszystkim ziemniaki. Za smakiem często w parze idą wspomnienia, domowych spotkań, beztroskich chwil, jedynego w swoim rodzaju dania przygotowywanego przez ukochaną babcię. Właśnie o tych wspomnieniach chcemy rozmawiać.
W ramach konkursu „Smak pełen wspomnień” marka zachęca do podzielenia się wyjątkowymi wspomnieniami, które łączą się z polską kuchnią i domowymi potrawami.
Opowiesz o swoich wspomnieniach?
W konkursie można wygrać 5 voucherów na weekendowy pobyt w agroturystyce oraz 30 zestawów składających się z 10 opakowań Wiejskich Ziemniaczków. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić paczkę Wiejskich Ziemniaczków, zarejestrować paragon na stronie www.smakpelenwspomnien.pl i opisać, jakie polskie dania zajmują ważne miejsce w sercu uczestnika. Konkurs trwa przez cały wrzesień 2024 roku, a jeden dowód zakupu upoważnia do jednego zgłoszenia.
Komunikacja konkursu wspierana jest przez influencerów, dla których polskie smaki nie są obojętne: Michał Malinowski, Foxes in Eden, Eryka Nawrocka, Rolnik w Szpilkach oraz Hubiemat.
Ziemniaczki, naturalnie!
Wiejskie Ziemniaczki to marka, która od lat współpracuje z polskimi rolnikami i dba o wybór najlepszych ziemniaków do produkcji chipsów. Warto podkreślić, że Wiejskie Ziemniaczki to chipsy, które powstają wyłącznie z polskich ziemniaków i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.
Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w Internecie.
Za koncept kreatywny oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja MSL Group, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry.
Więcej informacji o kampanii i konkursie można znaleźć na stronie www.smakpelenwspomnien.pl.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.