Komunikaty PR

Konkurs „Smak pełen wspomnień” – aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki

2024-09-13  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Wiejskie Ziemniaczki (należąca do Lorenz) rusza z nową aktywacją o haśle „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień. Na zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 zestawów zapasu Wiejskich Ziemniaczków.

Polska kuchnia jest niezwykle różnorodna: regionalne smaki, tradycyjne potrawy, aromatyczne przyprawy i przede wszystkim ziemniaki. Za smakiem często w parze idą wspomnienia, domowych spotkań, beztroskich chwil, jedynego w swoim rodzaju dania przygotowywanego przez ukochaną babcię. Właśnie o tych wspomnieniach chcemy rozmawiać.

W ramach konkursu „Smak pełen wspomnień” marka zachęca do podzielenia się wyjątkowymi wspomnieniami, które łączą się z polską kuchnią i domowymi potrawami. 

Opowiesz o swoich wspomnieniach?

W konkursie można wygrać 5 voucherów na weekendowy pobyt w agroturystyce oraz 30 zestawów składających się z 10 opakowań Wiejskich Ziemniaczków. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić paczkę Wiejskich Ziemniaczków, zarejestrować paragon na stronie www.smakpelenwspomnien.pl i opisać, jakie polskie dania zajmują ważne miejsce w sercu uczestnika. Konkurs trwa przez cały wrzesień 2024 roku, a jeden dowód zakupu upoważnia do jednego zgłoszenia.

Komunikacja konkursu wspierana jest przez influencerów, dla których polskie smaki nie są obojętne: Michał Malinowski, Foxes in Eden, Eryka Nawrocka, Rolnik w Szpilkach oraz Hubiemat.

Ziemniaczki, naturalnie!

Wiejskie Ziemniaczki to marka, która od lat współpracuje z polskimi rolnikami i dba o wybór najlepszych ziemniaków do produkcji chipsów. Warto podkreślić, że Wiejskie Ziemniaczki to chipsy, które powstają wyłącznie z polskich ziemniaków i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.

Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w Internecie.

Za koncept kreatywny oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja MSL Group, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry.

Więcej informacji o kampanii i konkursie można znaleźć na stronie www.smakpelenwspomnien.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Fundacja PZU: marzenia, które łączą. Polacy tęsknią za relacjami, spokojem i bliskością Biuro prasowe
2025-10-27 | 15:45

Fundacja PZU: marzenia, które łączą. Polacy tęsknią za relacjami, spokojem i bliskością

Aż 93,5% Polek i Polaków deklaruje, że marzy – najczęściej o zdrowiu (22,3%), stabilizacji finansowej (41,3%) i bliskości (20,9%). Jednocześnie utrata tych
Styl życia Jakie słowo zastąpi „sigmę”? Rusza plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku 2025!
2025-10-09 | 12:00

Jakie słowo zastąpi „sigmę”? Rusza plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku 2025!

Wydawnictwo Naukowe PWN, wydawca serwisu sjp.pwn.pl, wraz z ekspertami od „młodomowy”, zasiadającymi w jury plebiscytu, z radością ogłasza start dziesiątej edycji
Styl życia Odkrywamy zachowania polskich e-konsumentów: 60% kupujących poluje na promocje podczas takich wydarzeń jak Wielkie Okazje Prime na Amazon.pl
2025-10-07 | 09:40

Odkrywamy zachowania polskich e-konsumentów: 60% kupujących poluje na promocje podczas takich wydarzeń jak Wielkie Okazje Prime na Amazon.pl

Dziesiątki tysięcy produktów w niższych cenach od 7 do 8 października na Amazon.pl. W tym roku Amazon świętuje czwarte urodziny Amazon Prime w Polsce, a klienci Prime

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Europejski model sportu wymaga zmian. UE pracuje nad nową strategiczną wizją

Unia Europejska pracuje nad nową strategiczną wizją rozwoju sportu. W jej kształtowaniu ma pomóc sprawozdanie na temat europejskiego modelu sportu, które niedawno przyjął Parlament Europejski. Dokument wzywa do działań w czterech obszarach: społecznym, zachowania wspólnych wartości i solidarności, zbiorowego zarządzania oraz wzmocnienia praw zawodników, kibiców i pracowników sektora sportu. Wśród największych wyzwań, na które nowa strategia powinna odpowiadać, raport wymienia rosnącą komercjalizację rozgrywek, zaburzającą zrównoważony rozwój sportu, oraz potrzebę ochrony praw i dobrostanu sportowców.

Muzyka

Bartek „Wasyl” Wasilewski: Materiał na debiutancką płytę już mam. W social mediach można zrobić karierę, ale trzeba rozważnie stawiać swoje kroki

Wokalista zauważa, że rozwijanie kariery w branży muzycznej jest niezwykle ekscytującym, ale i wymagającym wyzwaniem. Co prawda dzięki mediom społecznościowym szybko zdobywa się popularność, ale z kolei kilka niewłaściwych ruchów w sieci może znacznie nadszarpnąć wizerunek. Bartek „Wasyl” Wasilewski chce więc zachować w tym wszystkim zdrowy rozsądek i skupić się na priorytetach. Zaznacza też, że ma już gotowy materiał na debiutancką płytę.

Handel

Brytyjczycy promują swoją żywność w polskich sklepach. Import z Wielkiej Brytanii pozostaje dużo niższy niż nasz eksport

Wielka Brytania pozostaje szóstą największą gospodarką świata. Mimo brexitu relacje handlowe Polski i Wielkiej Brytanii pozostają bardzo bliskie. Polska żywność jest numerem jeden w eksporcie do Wielkiej Brytanii i na stałe gości w brytyjskich sieciach handlowych. Polska jest natomiast dziewiątym co do wielkości rynkiem eksportowym dla brytyjskiej branży spożywczej i napojów. Carrefour Polska i Ambasada Wielkiej Brytanii ruszyły właśnie z akcją promującą brytyjską żywność.