Komunikaty PR

Kraina Wesołych Świąt – świąteczne i zimowe atrakcje w Westfield Arkadia

2022-12-02  |  14:00

Z okazji nadchodzących Świąt Westfield Arkadia przygotowała wiele atrakcji dla dzieci i dorosłych. Przed centrum handlowym stanęło 400-metrowe lodowisko, a najbliższe otoczenie ozdobiono specjalnymi dekoracjami i iluminacjami świetlnymi. Z kolei wewnątrz centrum na klientów czeka Kraina Wesołych Świąt z warsztatami, koncertami, teatrzykami dla dzieci oraz możliwością spotkania Świętego Mikołaja. Wszystkie atrakcje ruszyły dziś, 2 grudnia, a lodowisko będzie czynne aż do końca lutego.

Kraina Wesołych Świąt – moc świątecznych atrakcji

Od piątku, 2 grudnia do niedzieli, 11 grudnia na wszystkich klientów Westfield Arkadia czeka wyjątkowe miejsce – Kraina Wesołych Świąt. W zależności od pory dnia w przestrzeni eventowej odbywają się różne atrakcje. Na wszystkich chętnych czekają m.in. teatrzyki dla dzieci, świąteczne gry i zabawy czy koncerty na żywo. Będzie też możliwość wzięcia udziału w warsztatach, m.in. dekorowania pierników, tworzenia eko ozdób, kartek świątecznych metodą scrapbookingu, kolaży i stoików, a także origami, makram, świec czy wieńców świątecznych na drzwi lub stół. To niewątpliwa okazja do stworzenia ozdób i prezentów DIY dla najbliższych.

W wybrane dni w Krainie Wesołych Świąt można spotkać się także ze Świętym Mikołajem oraz zrobić sobie z nim pamiątkowe zdjęcie. Ponadto w specjalnie przygotowanej skrzynce na listy wszystkie dzieci mogą zostawić swój list skierowany do Świętego Mikołaja, na który każde dziecko otrzyma odpowiedź za pośrednictwem e-maila.

To jednak nie koniec atrakcji w Krainie Wesołych Świąt. W naszych wielkoformatowych prezentach można także pięknie zapakować wybrany, świąteczny podarunek, spersonalizować ekologiczną torbę zakupową, zbudować konstrukcję z klocków czy wziąć udział w zimowej olimpiadzie.

 Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, kiedy myślimy o naszych najbliższych, o chwilach, które spędzimy razem w rodzinnej atmosferze oraz oczywiście o choince i znajdujących się pod nią prezentach. Chcemy sprawić, by ten czas był dla wszystkich odwiedzających nas klientów wyjątkowy, dlatego przygotowaliśmy wiele różnorodnych atrakcji, by każdy znalazł coś miłego dla siebie i poczuł magię Świąt. W końcu każdy z nas ma w sobie coś z dziecka – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Lodowisko – zabawa dla całych rodzin

Wszyscy miłośnicy jazdy na łyżwach mogą skorzystać z atrakcji przygotowanej z myślą o całych rodzinach – z lodowiska. Stanęło ono przed wejściem głównym do Westfield Arkadia (od strony fontanny). Co ciekawe jest to lodowisko syntetyczne, więc do przygotowania jego tafli nie są potrzebne ani prąd, ani woda. Można z niego korzystać w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od temperatury. Lodowisko ma 400 mkw. i jest czynne codziennie w godzinach 10.00-22.00. Obok niego działa wypożyczalnia łyżew. Lodowisko jest dostępne od 2 grudnia br. aż do końca lutego 2023 roku.

Magiczny klimat dzięki dekoracjom i iluminacjom świetlnym

Świąteczny nastrój w Westfield Arkadia kreują także wyjątkowe dekoracje, takie jak bombki, choinki, renifery oraz iluminacje świetlne. Co warte podkreślenia wszystkie elementy świecące to najnowocześniejsze, energooszczędne LEDy, a czas ich pracy jest ograniczony do godzin otwarcia centrum handlowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.