Kubełki z KFC – tradycyjnym świątecznym daniem
Śledzie, barszcz z uszkami, a może smażony karp? Nic z tych rzeczy! A może by w tym roku, w ślad za Japończykami, wybrać na Święta legendarne kubełki z kawałkami kurczaka KFC? Tak, to właśnie w Japonii już od lat 70. KFC jest nieodłączną częścią kolacji wigilijnej. Wizerunek przebranego za Świętego Mikołaja pułkownika Sandersa, założyciela KFC, stał się tam prawdziwym symbolem Świąt.
Podczas gdy Polacy przygotowują na wigilijny stół 12 potraw, w Japonii coraz chętniej celebrowane święta Bożego Narodzenia nie mogą odbyć się bez kubełków z przepysznymi i chrupiącymi kawałkami kurczaka z KFC. Dzięki udanej kampanii marketingowej „Kentucky for Christmass” sprzed 40 lat, Japończycy od lat wybierają KFC na świąteczny obiad. Co roku w tym magicznym okresie zamówień na flagowe pozycje z menu restauracji jest tak wiele, że muszą one zostać złożone z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwnym razie istnieje ryzyko, że nie otrzyma się ulubionych przysmaków. Ponadto, odwiedzanie restauracji KFC w okresie Bożego Narodzenia stało się tam już tradycją.
KFC - smakowanie codzienności z bliskimi
W Polsce spotkania z przyjaciółmi to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania wolnego czasu, a okres świąteczny jest do tego świetną okazją. Lubimy wyjść wspólnie do restauracji, czy po prostu posiedzieć razem przed telewizorem. Nieodłącznym elementem tych spotkań, czy to w domu czy na mieście, jest oczywiście jedzenie. To przy nim rozmawiamy, śmiejemy się, tworzymy wspomnienia. Może właśnie dlatego najchętniej wybieraną pozycją w menu KFC jest kubełek, przygotowany idealnie by móc się nim dzielić, który w tym roku obchodził swoje 65. urodziny. KFC to idealne miejsce do smakowania codzienności z bliskimi.
Zima to szczyt ogromnej popularności kubełków, które doskonale uzupełniają mniejsze i większe imprezy domowe, w tym też świąteczne spotkania z najbliższymi. KFC oferuje wielu różnych wersji kubełków tak, by każdy mógł zamówić kubełek ze swoimi ulubionymi kawałkami kurczaka. Jest w czym wybierać bo dostępne są pikantne polędwiczki z kurczaka - Hot&Spicy Strips, delikatne polędwiczki - Bites, klasyczne kawałki – kurczak Kentucky oraz oczywiście wyjątkowo chrupkie, pokryte super pikantną panierką skrzydełka - Hot Wings. Wszystkie te pyszności można niemal dowolnie miksować wybierając spośród kilkunastu dostępnych wariantów kubełków KFC.
Król kurczaka jest tylko jeden
W 2023 roku Kentucky Fried Chicken obchodzi 30 lat obecności w Polsce. Trzydziestolecie działalności to całe mnóstwo emocji, wspomnień i historii, bo przecież KFC to miejsce wspólnych, rodzinnych obiadów oraz wypadów z przyjaciółmi pełnych rozmów, żartów i miłości. Nie dziwi więc hasło KFC „It's Finger Lickin' Good”, które nie raz usłyszymy przy świątecznym stole.
Rozpoczyna się Tydzień Kuchni Włoskiej na Świecie
Finał WFA Grand Slam w Food Town – ostateczne rozstrzygnięcia w Warszawie
Galeria Zaspa dla Seniorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
Już dziś o godzinie 21.00 stylistka powraca na antenę Polsat Café z formatem „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Jak zapowiada, w premierowych odcinkach kolejnego sezonu programu nie zabraknie spektakularnych, ale i wzruszających metamorfoz. W tej edycji do grona uczestniczek dołączył pierwszy w historii tego projektu mężczyzna. Maja Sablewska zaznacza, że ona i jej zespół z dużą radością podejmują kolejne wyzwania, pomagając Polkom odkryć swoje piękno i swoją wartość, a także nabrać pewności siebie oraz siły do realizacji marzeń.
Zakupy
Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów. Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.