Komunikaty PR

Kubełki z KFC – tradycyjnym świątecznym daniem

2022-12-21  |  12:00
Biuro prasowe

Śledzie, barszcz z uszkami, a może smażony karp? Nic z tych rzeczy! A może by w tym roku, w ślad za Japończykami, wybrać na Święta legendarne kubełki z kawałkami kurczaka KFC? Tak, to właśnie w Japonii już od lat 70. KFC jest nieodłączną częścią kolacji wigilijnej. Wizerunek przebranego za Świętego Mikołaja pułkownika Sandersa, założyciela KFC, stał się tam prawdziwym symbolem Świąt.

Podczas gdy Polacy przygotowują na wigilijny stół 12 potraw, w Japonii coraz chętniej celebrowane święta Bożego Narodzenia nie mogą odbyć się bez kubełków z przepysznymi i chrupiącymi kawałkami kurczaka z KFC. Dzięki udanej kampanii marketingowej „Kentucky for Christmass” sprzed 40 lat, Japończycy od lat wybierają KFC na świąteczny obiad. Co roku w tym magicznym okresie zamówień na flagowe pozycje z menu restauracji jest tak wiele, że muszą one zostać złożone z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwnym razie istnieje ryzyko, że nie otrzyma się ulubionych przysmaków. Ponadto, odwiedzanie restauracji KFC w okresie Bożego Narodzenia stało się tam już tradycją.

KFC - smakowanie codzienności z bliskimi

W Polsce spotkania z przyjaciółmi to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania wolnego czasu, a okres świąteczny jest do tego świetną okazją. Lubimy wyjść wspólnie do restauracji, czy po prostu posiedzieć razem przed telewizorem. Nieodłącznym elementem tych spotkań, czy to w domu czy na mieście, jest oczywiście jedzenie. To przy nim rozmawiamy, śmiejemy się, tworzymy wspomnienia. Może właśnie dlatego najchętniej wybieraną pozycją w menu KFC jest kubełek, przygotowany idealnie by móc się nim dzielić, który w tym roku obchodził swoje 65. urodziny. KFC to idealne miejsce do smakowania codzienności z bliskimi.

Zima to szczyt ogromnej popularności kubełków, które doskonale uzupełniają mniejsze i większe imprezy domowe, w tym też świąteczne spotkania z najbliższymi. KFC oferuje wielu różnych wersji kubełków tak, by każdy mógł zamówić kubełek ze swoimi ulubionymi kawałkami kurczaka. Jest w czym wybierać bo dostępne są pikantne polędwiczki z kurczaka - Hot&Spicy Strips, delikatne polędwiczki - Bites, klasyczne kawałki – kurczak Kentucky oraz oczywiście wyjątkowo chrupkie, pokryte super pikantną panierką skrzydełka - Hot Wings. Wszystkie te pyszności można niemal dowolnie miksować wybierając spośród kilkunastu dostępnych wariantów kubełków KFC.

Król kurczaka jest tylko jeden

W 2023 roku Kentucky Fried Chicken obchodzi 30 lat obecności w Polsce. Trzydziestolecie działalności to całe mnóstwo emocji, wspomnień i historii, bo przecież KFC to miejsce wspólnych, rodzinnych obiadów oraz wypadów z przyjaciółmi pełnych rozmów, żartów i miłości. Nie dziwi więc hasło KFC „It's Finger Lickin' Good”, które nie raz usłyszymy przy świątecznym stole.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.