Komunikaty PR

Kuchenne must have według FDESIGN

2021-12-17  |  10:00
Biuro prasowe

Przepis na idealną kuchnię? Świetny wygląd i wygoda użytkowania. Czyli ponadczasowość, która koresponduje z aktualnymi trendami, wsparta funkcjonalnością umocowaną w ergonomii i nowoczesnych rozwiązaniach. Wszystko to znajduje odbicie w kuchennych kolekcjach marki FDESIGN. 

Trudno dziś wyobrazić sobie dobrze urządzoną kuchnię bez sprzętów gwarantujących komfort codziennej kuchennej pracy. Zaawansowane technologicznie płyty i kuchenki, chłodziarki i piekarniki, ekspresy i zmywarki są na liście urządzeń, o których nawet początkujący użytkownicy kuchni będą pamiętać przy okazji jej urządzania. Jednak świadomość dotycząca takich elementów wyposażenia, jak bateria, bywa wiedzą z wyższego pułapu.

Tymczasem współczesne baterie mają funkcje, o których większość z nas jeszcze do niedawna mogła jedynie pomarzyć. Dziś te rozwiązania są na wyciągnięcie ręki. 

Większe zasięgi

Jak zwykle, chodzi o podniesienie komfortu. Nie musimy dźwigać dużych i nieporęcznych naczyń, jak choćby wazon, konewka czy garnek, gdy mamy do dyspozycji baterię z elastyczną, wyciąganą wylewką, która znacznie zwiększa zasięg strumienia wody. Elastyczna wylewka to także łatwiejsze opłukiwanie naczyń i warzyw, czy wreszcie spłukiwanie samego zlewozmywaka. W katalogu FDESIGN znajduje się kilka baterii spełniających te potrzeby. Wśród tych w nowoczesnym stylu to np. elegancka ARDESIA, matowo czarna z akcentami różowego złota. Obrotowa i wyciągana wylewka o długim zasięgu gwarantuje komfort użytkowania. Uchwyt typu joystick pozwala na swobodne ustawienie żądanego strumienia i oszczędne gospodarowanie wodą. Inną baterią o nowoczesnej linii jest industrialna w stylu AVANZA (FD1-A08-4B-11) – połączenie elastycznej czerni z błyszczącym chromem. 

Również baterie stylizowane na zabytkowe wyposażone są w nowoczesne rozwiązania. Mają retro kształty, pasujące do klasycznych i stylowych wnętrz, a technologię jak najbardziej przyszłościową. Ciekawym przykładem jest trzyotworowa bateria z kolekcji LACRIMA, z wyciąganą, oddzielną rączką natrysku. Model zlewozmywakowy ma wygodne, wysokie kurki do zimnej i ciepłej wody, obrotową wylewkę zakończoną perlatorem, a także odrębnie zamontowaną wylewkę natrysku, której podnosi komfort korzystania ze strefy zlewozmywaka.

Jej wysokość 

Swoboda ruchów oznacza wolność. Nie chcemy żonglować naczyniami, które nie mieszczą się pod kranem. Na szczęście nie ma takiej konieczności, gdy możemy skorzystać z baterii z wysoką wylewką. Do takich należy kuchenna bateria o niezwykle wyrafinowanej linii z kolekcji ZAFFIRO FDESIGN, której wysokość dochodzi do 300 mm. 

Zmywanie z widokiem

Dziś w urządzaniu wnętrz nie ma kwestii niemożliwych, zatem umiejscowienie strefy zlewozmywaka w okolicach okna jest jak najbardziej realne. W portfolio FDESIGN taką sposobność daje bateria AVANZA (FD1-A14-4-11 oraz FD1-A03-4-11) z funkcjonalną, jedno- i obustronnie składaną wylewką z blokadą. Jednym ruchem da się ją złożyć do poziomu zlewozmywaka, by wygodnie otworzyć skrzydło okna. Podczas zmywania będziemy mogli nie tylko podziwiać widoki, ale także zaczerpnąć świeżego powietrza.

Gorące (na) życzenie 

Dla osób z wysoką świadomością ekologiczną komfort oznacza nie tylko wygodę podczas pracy w kuchni, ale też możliwość wpływu na środowisko. Proekologiczną postawę wspierają baterie z rozwiązaniami oszczędzającymi wodę, a także np. z funkcją Cold Start – kolejnym narzędziem na miarę naszych czasów. Cold Start polega na tym, że bateria w pozycji wyjściowej (uchwyt w pionie) uruchamia zimną wodę. Dzięki temu można ograniczyć zużycie tej ciepłej, której nie zawsze potrzebujemy (ale która zawsze łączy się z większym zużyciem energii). Do uruchomienia przepływu gorącej wody potrzebny jest dodatkowy ruch. Funkcję Cold Start znajdziemy np. w baterii ARDESIA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.