Komunikaty PR

Kuchenne must have według FDESIGN

2021-12-17  |  10:00
Biuro prasowe

Przepis na idealną kuchnię? Świetny wygląd i wygoda użytkowania. Czyli ponadczasowość, która koresponduje z aktualnymi trendami, wsparta funkcjonalnością umocowaną w ergonomii i nowoczesnych rozwiązaniach. Wszystko to znajduje odbicie w kuchennych kolekcjach marki FDESIGN. 

Trudno dziś wyobrazić sobie dobrze urządzoną kuchnię bez sprzętów gwarantujących komfort codziennej kuchennej pracy. Zaawansowane technologicznie płyty i kuchenki, chłodziarki i piekarniki, ekspresy i zmywarki są na liście urządzeń, o których nawet początkujący użytkownicy kuchni będą pamiętać przy okazji jej urządzania. Jednak świadomość dotycząca takich elementów wyposażenia, jak bateria, bywa wiedzą z wyższego pułapu.

Tymczasem współczesne baterie mają funkcje, o których większość z nas jeszcze do niedawna mogła jedynie pomarzyć. Dziś te rozwiązania są na wyciągnięcie ręki. 

Większe zasięgi

Jak zwykle, chodzi o podniesienie komfortu. Nie musimy dźwigać dużych i nieporęcznych naczyń, jak choćby wazon, konewka czy garnek, gdy mamy do dyspozycji baterię z elastyczną, wyciąganą wylewką, która znacznie zwiększa zasięg strumienia wody. Elastyczna wylewka to także łatwiejsze opłukiwanie naczyń i warzyw, czy wreszcie spłukiwanie samego zlewozmywaka. W katalogu FDESIGN znajduje się kilka baterii spełniających te potrzeby. Wśród tych w nowoczesnym stylu to np. elegancka ARDESIA, matowo czarna z akcentami różowego złota. Obrotowa i wyciągana wylewka o długim zasięgu gwarantuje komfort użytkowania. Uchwyt typu joystick pozwala na swobodne ustawienie żądanego strumienia i oszczędne gospodarowanie wodą. Inną baterią o nowoczesnej linii jest industrialna w stylu AVANZA (FD1-A08-4B-11) – połączenie elastycznej czerni z błyszczącym chromem. 

Również baterie stylizowane na zabytkowe wyposażone są w nowoczesne rozwiązania. Mają retro kształty, pasujące do klasycznych i stylowych wnętrz, a technologię jak najbardziej przyszłościową. Ciekawym przykładem jest trzyotworowa bateria z kolekcji LACRIMA, z wyciąganą, oddzielną rączką natrysku. Model zlewozmywakowy ma wygodne, wysokie kurki do zimnej i ciepłej wody, obrotową wylewkę zakończoną perlatorem, a także odrębnie zamontowaną wylewkę natrysku, której podnosi komfort korzystania ze strefy zlewozmywaka.

Jej wysokość 

Swoboda ruchów oznacza wolność. Nie chcemy żonglować naczyniami, które nie mieszczą się pod kranem. Na szczęście nie ma takiej konieczności, gdy możemy skorzystać z baterii z wysoką wylewką. Do takich należy kuchenna bateria o niezwykle wyrafinowanej linii z kolekcji ZAFFIRO FDESIGN, której wysokość dochodzi do 300 mm. 

Zmywanie z widokiem

Dziś w urządzaniu wnętrz nie ma kwestii niemożliwych, zatem umiejscowienie strefy zlewozmywaka w okolicach okna jest jak najbardziej realne. W portfolio FDESIGN taką sposobność daje bateria AVANZA (FD1-A14-4-11 oraz FD1-A03-4-11) z funkcjonalną, jedno- i obustronnie składaną wylewką z blokadą. Jednym ruchem da się ją złożyć do poziomu zlewozmywaka, by wygodnie otworzyć skrzydło okna. Podczas zmywania będziemy mogli nie tylko podziwiać widoki, ale także zaczerpnąć świeżego powietrza.

Gorące (na) życzenie 

Dla osób z wysoką świadomością ekologiczną komfort oznacza nie tylko wygodę podczas pracy w kuchni, ale też możliwość wpływu na środowisko. Proekologiczną postawę wspierają baterie z rozwiązaniami oszczędzającymi wodę, a także np. z funkcją Cold Start – kolejnym narzędziem na miarę naszych czasów. Cold Start polega na tym, że bateria w pozycji wyjściowej (uchwyt w pionie) uruchamia zimną wodę. Dzięki temu można ograniczyć zużycie tej ciepłej, której nie zawsze potrzebujemy (ale która zawsze łączy się z większym zużyciem energii). Do uruchomienia przepływu gorącej wody potrzebny jest dodatkowy ruch. Funkcję Cold Start znajdziemy np. w baterii ARDESIA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.