Komunikaty PR

Kultowy Wtorkowy Kubełek wraca! Spotkaj się z przyjaciółmi w KFC

2023-10-02  |  11:00
Biuro prasowe

Już 3. października do restauracji KFC powróci długo wyczekiwana przez fanów soczystego i złocistego kurczaka promocja na Wtorkowy Kubełek. W jesiennej odsłonie kultowej już oferty będzie można otrzymać 8 Hot Wingsów, 4 Stripsów, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. Będzie to idealna okazja do spędzania wspólnego czasu i smakowania pyszności z bliskimi.

Dni stają się coraz krótsze, wieczory dłuższe i chłodniejsze, a to oznaczać może tylko jedno – mamy już jesień! W chłodne wieczory nic nie smakuje lepiej niż ciepłe, chrupiące i złociste kawałki kurczaka KFC w towarzystwie rodziny lub znajomych. Wsłuchując się w potrzeby swoich klientów marka KFC wraca z promocją na Wtorkowy Kubełek, która zawsze cieszy się wielką popularnością i przyciąga tłumy.

Wszyscy wiemy, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają posiłki z bliskimi. To nie tylko zaspokojenie głodu, ale również przeżywanie wspólnych chwil. Przygotowana przez KFC promocja Wtorkowego Kubełka sprzyja spotkaniom i dzieleniu się jedzeniem. Kubełek idealnie sprawdza się jako przekąska na imprezę, wspólne oglądanie serialu, meczu lub podczas grania w ulubioną grę. Czas promocji nie jest przypadkowy, pokrywa się on wraz z powrotem studentów na uczelnie. Młodzi będą szukać okazji do spotkań, a kultowy już Wtorkowy Kubełek w promocji to pyszna uczta na każdą kieszeń. W jesiennej odsłonie akcji 8 Hot Wings, 4 Strips, 2 nóżki kurczaka można zjeść w atrakcyjnej cenie - za jedyne 24,99.

Kubełek z chrupiącym kurczakiem,  który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, grupy przyjaciół lub rodziny. Ten produkt to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracji KFC. 54,8% z nich z marką KFC kojarzy właśnie kubełki z kurczakiem. Kolejnym powodem jego popularności na pewno jest też jego niepowtarzalny smak. Wszystko dzięki unikatowej panierce, której receptura, stworzona przez Colonela Sandersa, pozostaje nadal ścisłą tajemnicą. Wiemy jedynie, że w jej skład wchodzi 11 ziół i przypraw – podobno większość z nich można znaleźć w każdej kuchni! Ale dokładnie których i w jakich proporcjach? Ten sekret jest pilnie strzeżony i poznało go zaledwie kilka osób.

Promocyjny wtorkowy kubełek będzie dostępny od 3 października, w każdy wtorek w restauracjach KFC. Promocja będzie trwała do 14.11.2023 włącznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.