Komunikaty PR

Kultowy Wtorkowy Kubełek wraca! Spotkaj się z przyjaciółmi w KFC

2023-10-02  |  11:00
Biuro prasowe

Już 3. października do restauracji KFC powróci długo wyczekiwana przez fanów soczystego i złocistego kurczaka promocja na Wtorkowy Kubełek. W jesiennej odsłonie kultowej już oferty będzie można otrzymać 8 Hot Wingsów, 4 Stripsów, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. Będzie to idealna okazja do spędzania wspólnego czasu i smakowania pyszności z bliskimi.

Dni stają się coraz krótsze, wieczory dłuższe i chłodniejsze, a to oznaczać może tylko jedno – mamy już jesień! W chłodne wieczory nic nie smakuje lepiej niż ciepłe, chrupiące i złociste kawałki kurczaka KFC w towarzystwie rodziny lub znajomych. Wsłuchując się w potrzeby swoich klientów marka KFC wraca z promocją na Wtorkowy Kubełek, która zawsze cieszy się wielką popularnością i przyciąga tłumy.

Wszyscy wiemy, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają posiłki z bliskimi. To nie tylko zaspokojenie głodu, ale również przeżywanie wspólnych chwil. Przygotowana przez KFC promocja Wtorkowego Kubełka sprzyja spotkaniom i dzieleniu się jedzeniem. Kubełek idealnie sprawdza się jako przekąska na imprezę, wspólne oglądanie serialu, meczu lub podczas grania w ulubioną grę. Czas promocji nie jest przypadkowy, pokrywa się on wraz z powrotem studentów na uczelnie. Młodzi będą szukać okazji do spotkań, a kultowy już Wtorkowy Kubełek w promocji to pyszna uczta na każdą kieszeń. W jesiennej odsłonie akcji 8 Hot Wings, 4 Strips, 2 nóżki kurczaka można zjeść w atrakcyjnej cenie - za jedyne 24,99.

Kubełek z chrupiącym kurczakiem,  który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, grupy przyjaciół lub rodziny. Ten produkt to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracji KFC. 54,8% z nich z marką KFC kojarzy właśnie kubełki z kurczakiem. Kolejnym powodem jego popularności na pewno jest też jego niepowtarzalny smak. Wszystko dzięki unikatowej panierce, której receptura, stworzona przez Colonela Sandersa, pozostaje nadal ścisłą tajemnicą. Wiemy jedynie, że w jej skład wchodzi 11 ziół i przypraw – podobno większość z nich można znaleźć w każdej kuchni! Ale dokładnie których i w jakich proporcjach? Ten sekret jest pilnie strzeżony i poznało go zaledwie kilka osób.

Promocyjny wtorkowy kubełek będzie dostępny od 3 października, w każdy wtorek w restauracjach KFC. Promocja będzie trwała do 14.11.2023 włącznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.