Komunikaty PR

Kupujesz w Lidl Polska? Wciąż masz szansę, aby wesprzeć cel tegorocznego Finału

2024-01-23  |  12:00

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) odbędzie się już 28 stycznia. W ramach trwającego już 15 lat wsparcia dla Orkiestry, Lidl Polska wprowadził do swojej oferty wiele wyjątkowych gadżetów z logotypem 32. Finału WOŚP. Za pośrednictwem sieci można również przekazywać donacje w formie elektronicznej lub brać udział w aukcjach na Allegro. Zysk ze sprzedaży produktów oraz innych form wsparcia zostanie przeznaczony na cel tegorocznej zbiórki, którym jest zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. To już ostatnie dni na skorzystanie z tej wyjątkowej oferty!

W styczniu, do oferty produktowej związanej z Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, dołączyły smaczne i pożywne musli One Day More (15,99 zł/400 g/1 opak.), które możemy kupić w trzech smakach: mieszankę truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Dzięki kolorowej szacie graficznej z logo 32. Finału WOŚP, łatwo je odnaleźć na sklepowych półkach w Lidl Polska.

Dla najmłodszych entuzjastów WOŚP, sieć przygotowała wyjątkową ofertę, która obejmuje edukacyjne puzzle Czuczu (15,99 zł/zestaw), ekologiczne gry Muduko (22,99 zł/zestaw), eko-klocki Małych Geniuszy (16,99 zł/zestaw) oraz kolorowanki z naklejkami (7,99 zł/1 szt.). To oferta, która nie tylko bawi i rozwija, ale również stanowi doskonałą okazję do przekazywania wartości związanych z aktywnym uczestnictwem w społecznych inicjatywach.

Wśród dostępnych produktów znajdziemy również stylowe koszulki damskie i męskie (49,99 zł/1 szt.), skarpetki (24,99 zł/1 szt.) oraz praktyczne materiałowe torby (32,99 zł/1 szt.). Sieć oferuje także funkcjonalne akcesoria takie jak długopisy (6,99 zł/1 szt.), trójdzielne kalendarze na nowy rok (29,99 zł/1 szt.) lub te w formie książkowej (16,99 zł/1 szt.) oraz urocze magnesy na lodówkę (14,99 zł/1 szt.). Wszystkie te gadżety są ozdobione okolicznościowymi grafikami tegorocznego Finału. Dodatkowo, do 28 stycznia klienci Lidl Polska, przy zakupach za min. 50 złotych, mogą zasilić konto 32. Finału WOŚP za pośrednictwem terminali płatniczych. Po zatwierdzeniu chęci przekazania datku, do wyboru będą cztery kwoty donacji: 5, 10, 20 oraz 32 zł.

Co więcej? Na platformie zakupowej Allegro można wziąć udział w wielu aukcjach, z których dochód zostanie w całości przeznaczony na cele tegorocznego Finału WOŚP. Na koncie Lidl Polska można wylicytować koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego oraz podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie.

To już ostatnia szansa na skorzystanie z wyjątkowych ofert i możliwość dołożenia swojej cegiełki do szczytnego celu!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.