Kupujesz w Lidl Polska? Wciąż masz szansę, aby wesprzeć cel tegorocznego Finału
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) odbędzie się już 28 stycznia. W ramach trwającego już 15 lat wsparcia dla Orkiestry, Lidl Polska wprowadził do swojej oferty wiele wyjątkowych gadżetów z logotypem 32. Finału WOŚP. Za pośrednictwem sieci można również przekazywać donacje w formie elektronicznej lub brać udział w aukcjach na Allegro. Zysk ze sprzedaży produktów oraz innych form wsparcia zostanie przeznaczony na cel tegorocznej zbiórki, którym jest zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. To już ostatnie dni na skorzystanie z tej wyjątkowej oferty!
W styczniu, do oferty produktowej związanej z Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, dołączyły smaczne i pożywne musli One Day More (15,99 zł/400 g/1 opak.), które możemy kupić w trzech smakach: mieszankę truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Dzięki kolorowej szacie graficznej z logo 32. Finału WOŚP, łatwo je odnaleźć na sklepowych półkach w Lidl Polska.
Dla najmłodszych entuzjastów WOŚP, sieć przygotowała wyjątkową ofertę, która obejmuje edukacyjne puzzle Czuczu (15,99 zł/zestaw), ekologiczne gry Muduko (22,99 zł/zestaw), eko-klocki Małych Geniuszy (16,99 zł/zestaw) oraz kolorowanki z naklejkami (7,99 zł/1 szt.). To oferta, która nie tylko bawi i rozwija, ale również stanowi doskonałą okazję do przekazywania wartości związanych z aktywnym uczestnictwem w społecznych inicjatywach.
Wśród dostępnych produktów znajdziemy również stylowe koszulki damskie i męskie (49,99 zł/1 szt.), skarpetki (24,99 zł/1 szt.) oraz praktyczne materiałowe torby (32,99 zł/1 szt.). Sieć oferuje także funkcjonalne akcesoria takie jak długopisy (6,99 zł/1 szt.), trójdzielne kalendarze na nowy rok (29,99 zł/1 szt.) lub te w formie książkowej (16,99 zł/1 szt.) oraz urocze magnesy na lodówkę (14,99 zł/1 szt.). Wszystkie te gadżety są ozdobione okolicznościowymi grafikami tegorocznego Finału. Dodatkowo, do 28 stycznia klienci Lidl Polska, przy zakupach za min. 50 złotych, mogą zasilić konto 32. Finału WOŚP za pośrednictwem terminali płatniczych. Po zatwierdzeniu chęci przekazania datku, do wyboru będą cztery kwoty donacji: 5, 10, 20 oraz 32 zł.
Co więcej? Na platformie zakupowej Allegro można wziąć udział w wielu aukcjach, z których dochód zostanie w całości przeznaczony na cele tegorocznego Finału WOŚP. Na koncie Lidl Polska można wylicytować koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego oraz podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie.
To już ostatnia szansa na skorzystanie z wyjątkowych ofert i możliwość dołożenia swojej cegiełki do szczytnego celu!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.