Kurczak w opakowaniu eko smakuje jeszcze lepiej!
KFC dba nie tylko o nasze podniebienia, ale także o ochronę środowiska naturalnego! To nieodłączny element codziennej pracy wszystkich pracowników sieci restauracji KFC pokazujący, że ekologia i ochrona planety mają dla marki istotne znaczenie. Obchodzony dziś Dzień Ziemi to świetny moment, aby pokazać te działania fanom chrupiącego kurczaka z KFC.
Już dwie trzecie[i] konsumentów na całym świecie deklaruje, że wybór ekologicznego opakowania ma dla nich duże znaczenie oraz wpływa na wybór produktu. KFC wychodzi naprzeciw potrzebom swoich Gości oferując im swoje legendarne dania w nowych, bardziej ekologicznych opakowaniach! Większość nowych opakowań wykorzystywanych w restauracjach KFC aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu. W te ekologiczne opakowania pakowane są między innymi wyśmienite chrupiące kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki serwowane w KFC. Po co wyrzucać na śmietnik coś, co po przetworzeniu można ponownie użyć? KFC doskonale to rozumie!
Ponadto przepyszne, kremowe shakes serwowane są w kubkach z tworzywa rPET, wyprodukowanych w 50% z recyklingowego plastiku. I jest jeszcze coś - chrupiące i świeże dania z KFC można zjadać ze smakiem przy użyciu drewnianych sztućców, bo KFC dba również o proekologiczną zmianę nawyków swoich Gości. Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów od dawna już są dostępne tylko w Drive Thru, w dostawie oraz na wyraźne życzenie Gościa w restauracji.
Papierowe owijki do wrapów i burgerów pozbawione są chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej, a więc nie zawierają substancji chemicznych, co czyni proces produkcyjny bardziej przyjazny środowisku!
Ale to nie wszystko! Papierowe kartoniki w KFC nie są sztucznie wybielane, a także posiadają certyfikat FSC potwierdzający, że drewno pozyskane do ich produkcji nie wpłynęło negatywnie na żywotność lasów oraz ich bogactw biologicznych. Warto o tym pamiętać, delektując się złocistymi frytkami z KFC w papierowym opakowaniu.
Kwestia proekologicznych rozwiązań to ważny element strategii KFC, dlatego marka dokłada wszelkich starań by zredukować ilość używanego plastiku, a także prowadzić działalność w zrównoważony sposób. Wszystko po to, by wspólnie dbać o środowisko.
Przyjdź i przekonaj się sam, że przepyszny, chrupiący kurczak smakuje jeszcze lepiej zapakowany w ekoopakowanie!
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc
[i] Global Buying Green Report 2020, Trivia Packaging

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.