Komunikaty PR

Kurczak w opakowaniu eko smakuje jeszcze lepiej!

2022-04-22  |  10:30
Biuro prasowe

KFC dba nie tylko o nasze podniebienia, ale także o ochronę środowiska naturalnego! To nieodłączny element codziennej pracy wszystkich pracowników sieci restauracji KFC pokazujący, że ekologia i ochrona planety mają dla marki istotne znaczenie. Obchodzony dziś Dzień Ziemi to świetny moment, aby pokazać te działania fanom chrupiącego kurczaka z KFC.

Już dwie trzecie[i] konsumentów na całym świecie deklaruje, że wybór ekologicznego opakowania ma dla nich duże znaczenie oraz wpływa na wybór produktu. KFC wychodzi naprzeciw potrzebom swoich Gości oferując im swoje legendarne dania w nowych, bardziej ekologicznych opakowaniach! Większość nowych opakowań wykorzystywanych w restauracjach KFC aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu. W te ekologiczne opakowania pakowane są między innymi wyśmienite chrupiące kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki serwowane w KFC. Po co wyrzucać na śmietnik coś, co po przetworzeniu można ponownie użyć? KFC doskonale to rozumie!

Ponadto przepyszne, kremowe shakes serwowane są w kubkach z tworzywa rPET, wyprodukowanych w 50% z recyklingowego plastiku. I jest jeszcze coś - chrupiące i świeże dania z KFC można zjadać ze smakiem przy użyciu drewnianych sztućców, bo KFC dba również o proekologiczną zmianę nawyków swoich Gości. Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów od dawna już są dostępne tylko w Drive Thru, w dostawie oraz na wyraźne życzenie Gościa w restauracji.

Papierowe owijki do wrapów i burgerów pozbawione są chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej, a więc nie zawierają substancji chemicznych, co czyni proces produkcyjny bardziej przyjazny środowisku!

Ale to nie wszystko! Papierowe kartoniki w KFC nie są sztucznie wybielane, a także posiadają certyfikat FSC potwierdzający, że drewno pozyskane do ich produkcji nie wpłynęło negatywnie na żywotność lasów oraz ich bogactw biologicznych. Warto o tym pamiętać, delektując się złocistymi frytkami z KFC w papierowym opakowaniu.

Kwestia proekologicznych rozwiązań to ważny element strategii KFC, dlatego marka dokłada wszelkich starań by zredukować ilość używanego plastiku, a także prowadzić działalność w zrównoważony sposób. Wszystko po to, by wspólnie dbać o środowisko.

Przyjdź i przekonaj się sam, że przepyszny, chrupiący kurczak smakuje jeszcze lepiej zapakowany w ekoopakowanie!

 

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

 


[i] Global Buying Green Report 2020, Trivia Packaging

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.