Komunikaty PR

Kurczaki od Eliasza – działać mimo wszystko

2024-05-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Jest młodym człowiekiem, który od urodzenia zmaga się z niepełnosprawnością. Nie ograniczyła ona jednak jego chęci do działania, przeciwnie – napędza go do podejmowania nowych wyzwań. Eliasz Bojarski jest właścicielem lubelskiej restauracji „Kurczaki od Eliasza”.

Jestem młodym, ambitnym człowiekiem” – tak w skrócie opisuje siebie Eliasz Bojarski – 25-letni przedsiębiorca z Lublina. Od dwóch lat prowadzi on lokal „Kurczaki od Eliasza”, ale jego plany sięgają dużo dalej. „Chciałbym kiedyś zdobyć gwiazdkę Michelin” – przyznaje.

Rozumiem pracodawców, którzy nie chcą zatrudniać osób z niepełnosprawnością. Do tego zawsze lubiłem jak się dużo wokół mnie działo, jak mogłem wpływać na świat i ludzi. Stąd pomysł na założenie własnego biznesu” – przyznaje Eliasz Bojarski. Po czym dodaje: „Ludziom, którzy chcą coś zrobić trzeba dawać taką szansę, trzeba tworzyć dla nich miejsca pracy.

Klienci doceniają „Kurczaki od Eliasza”

Jego restauracja ma w serwisie Google średnią opinii 4.9/5, co jest świetnym wynikiem. Udało się to osiągnąć dzięki rzadko spotykanemu w branży podejściu – „U mnie ma być dużo, dobrze i tanio. Oferujemy polskiego kurczaka, który charakteryzuje się wysoką jakością” – tłumaczy Eliasz Bojarski.

Biznes to jedno, a Eliasz Bojarski nie boi się innych wyzwań. „Lubię pomagać ludziom, którzy tak jak ja mają w życiu pod górkę. Ponadto angażuję się w różne projekty, jestem na przykład sponsorem Motoru Lublin” – opisuje.

Z tego też powodu zaangażowałem się w organizację II Festynu Rodzinno-Sportowego, którego celem jest aktywizacja młodzieży” – dodaje Eliasz Bojarski. Temat rodziny i jej znaczenia nie jest Mu obcy – sam pochodzi z rodziny wielodzietnej, ma 10 braci i 4 siostry.

Gastronomia blisko kultury

Organizuję teraz wydarzenie pod nazwą „Gastronomia blisko kultury”. Chciałbym pokazać przybyłym gościom, że te tematy są ze sobą bardzo blisko, a ponadto zwiększyć rozpoznawalność swojej restauracji” – mówi Eliasz Bojarski. „Ponadto chciałbym dać się poznać, jako osoba otwarta na nowe wyzwania, chętna do współpracy i wejścia w nowe projekty”.

Wydarzenie odbędzie się w połowie czerwca, na Wieży Trynitarskiej w Lublinie. Poprowadzi je i wygłosi prelekcję tożsamą z tematem wydarzenia gość specjalny, którego na ten moment nie będę zdradzać” – dodaje. „Mogę tylko powiedzieć, że w trakcie wydarzenia odbędzie się koncert pewnego znanego artysty, a zebrani goście będą mieli możliwość spróbowania dań dostępnych w menu mojej restauracji” – przekazuje Eliasz Bojarski.

Jak widać Eliasz Bojarski jest ambitnym człowiekiem z mnóstwem pomysłów. Jego wrodzona niepełnosprawność w niczym go nie ogranicza, więc śmiało można go nazwać wzorem do naśladowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.