Kurczaki od Eliasza – działać mimo wszystko
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Jest młodym człowiekiem, który od urodzenia zmaga się z niepełnosprawnością. Nie ograniczyła ona jednak jego chęci do działania, przeciwnie – napędza go do podejmowania nowych wyzwań. Eliasz Bojarski jest właścicielem lubelskiej restauracji „Kurczaki od Eliasza”.
„Jestem młodym, ambitnym człowiekiem” – tak w skrócie opisuje siebie Eliasz Bojarski – 25-letni przedsiębiorca z Lublina. Od dwóch lat prowadzi on lokal „Kurczaki od Eliasza”, ale jego plany sięgają dużo dalej. „Chciałbym kiedyś zdobyć gwiazdkę Michelin” – przyznaje.
„Rozumiem pracodawców, którzy nie chcą zatrudniać osób z niepełnosprawnością. Do tego zawsze lubiłem jak się dużo wokół mnie działo, jak mogłem wpływać na świat i ludzi. Stąd pomysł na założenie własnego biznesu” – przyznaje Eliasz Bojarski. Po czym dodaje: „Ludziom, którzy chcą coś zrobić trzeba dawać taką szansę, trzeba tworzyć dla nich miejsca pracy.”
Klienci doceniają „Kurczaki od Eliasza”
Jego restauracja ma w serwisie Google średnią opinii 4.9/5, co jest świetnym wynikiem. Udało się to osiągnąć dzięki rzadko spotykanemu w branży podejściu – „U mnie ma być dużo, dobrze i tanio. Oferujemy polskiego kurczaka, który charakteryzuje się wysoką jakością” – tłumaczy Eliasz Bojarski.
Biznes to jedno, a Eliasz Bojarski nie boi się innych wyzwań. „Lubię pomagać ludziom, którzy tak jak ja mają w życiu pod górkę. Ponadto angażuję się w różne projekty, jestem na przykład sponsorem Motoru Lublin” – opisuje.
„Z tego też powodu zaangażowałem się w organizację II Festynu Rodzinno-Sportowego, którego celem jest aktywizacja młodzieży” – dodaje Eliasz Bojarski. Temat rodziny i jej znaczenia nie jest Mu obcy – sam pochodzi z rodziny wielodzietnej, ma 10 braci i 4 siostry.
Gastronomia blisko kultury
„Organizuję teraz wydarzenie pod nazwą „Gastronomia blisko kultury”. Chciałbym pokazać przybyłym gościom, że te tematy są ze sobą bardzo blisko, a ponadto zwiększyć rozpoznawalność swojej restauracji” – mówi Eliasz Bojarski. „Ponadto chciałbym dać się poznać, jako osoba otwarta na nowe wyzwania, chętna do współpracy i wejścia w nowe projekty”.
„Wydarzenie odbędzie się w połowie czerwca, na Wieży Trynitarskiej w Lublinie. Poprowadzi je i wygłosi prelekcję tożsamą z tematem wydarzenia gość specjalny, którego na ten moment nie będę zdradzać” – dodaje. „Mogę tylko powiedzieć, że w trakcie wydarzenia odbędzie się koncert pewnego znanego artysty, a zebrani goście będą mieli możliwość spróbowania dań dostępnych w menu mojej restauracji” – przekazuje Eliasz Bojarski.
Jak widać Eliasz Bojarski jest ambitnym człowiekiem z mnóstwem pomysłów. Jego wrodzona niepełnosprawność w niczym go nie ogranicza, więc śmiało można go nazwać wzorem do naśladowania.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.