Komunikaty PR

Kurczaki od Eliasza – działać mimo wszystko

2024-05-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Jest młodym człowiekiem, który od urodzenia zmaga się z niepełnosprawnością. Nie ograniczyła ona jednak jego chęci do działania, przeciwnie – napędza go do podejmowania nowych wyzwań. Eliasz Bojarski jest właścicielem lubelskiej restauracji „Kurczaki od Eliasza”.

Jestem młodym, ambitnym człowiekiem” – tak w skrócie opisuje siebie Eliasz Bojarski – 25-letni przedsiębiorca z Lublina. Od dwóch lat prowadzi on lokal „Kurczaki od Eliasza”, ale jego plany sięgają dużo dalej. „Chciałbym kiedyś zdobyć gwiazdkę Michelin” – przyznaje.

Rozumiem pracodawców, którzy nie chcą zatrudniać osób z niepełnosprawnością. Do tego zawsze lubiłem jak się dużo wokół mnie działo, jak mogłem wpływać na świat i ludzi. Stąd pomysł na założenie własnego biznesu” – przyznaje Eliasz Bojarski. Po czym dodaje: „Ludziom, którzy chcą coś zrobić trzeba dawać taką szansę, trzeba tworzyć dla nich miejsca pracy.

Klienci doceniają „Kurczaki od Eliasza”

Jego restauracja ma w serwisie Google średnią opinii 4.9/5, co jest świetnym wynikiem. Udało się to osiągnąć dzięki rzadko spotykanemu w branży podejściu – „U mnie ma być dużo, dobrze i tanio. Oferujemy polskiego kurczaka, który charakteryzuje się wysoką jakością” – tłumaczy Eliasz Bojarski.

Biznes to jedno, a Eliasz Bojarski nie boi się innych wyzwań. „Lubię pomagać ludziom, którzy tak jak ja mają w życiu pod górkę. Ponadto angażuję się w różne projekty, jestem na przykład sponsorem Motoru Lublin” – opisuje.

Z tego też powodu zaangażowałem się w organizację II Festynu Rodzinno-Sportowego, którego celem jest aktywizacja młodzieży” – dodaje Eliasz Bojarski. Temat rodziny i jej znaczenia nie jest Mu obcy – sam pochodzi z rodziny wielodzietnej, ma 10 braci i 4 siostry.

Gastronomia blisko kultury

Organizuję teraz wydarzenie pod nazwą „Gastronomia blisko kultury”. Chciałbym pokazać przybyłym gościom, że te tematy są ze sobą bardzo blisko, a ponadto zwiększyć rozpoznawalność swojej restauracji” – mówi Eliasz Bojarski. „Ponadto chciałbym dać się poznać, jako osoba otwarta na nowe wyzwania, chętna do współpracy i wejścia w nowe projekty”.

Wydarzenie odbędzie się w połowie czerwca, na Wieży Trynitarskiej w Lublinie. Poprowadzi je i wygłosi prelekcję tożsamą z tematem wydarzenia gość specjalny, którego na ten moment nie będę zdradzać” – dodaje. „Mogę tylko powiedzieć, że w trakcie wydarzenia odbędzie się koncert pewnego znanego artysty, a zebrani goście będą mieli możliwość spróbowania dań dostępnych w menu mojej restauracji” – przekazuje Eliasz Bojarski.

Jak widać Eliasz Bojarski jest ambitnym człowiekiem z mnóstwem pomysłów. Jego wrodzona niepełnosprawność w niczym go nie ogranicza, więc śmiało można go nazwać wzorem do naśladowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.