Komunikaty PR

Kurczaki od Eliasza – działać mimo wszystko

2024-05-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Jest młodym człowiekiem, który od urodzenia zmaga się z niepełnosprawnością. Nie ograniczyła ona jednak jego chęci do działania, przeciwnie – napędza go do podejmowania nowych wyzwań. Eliasz Bojarski jest właścicielem lubelskiej restauracji „Kurczaki od Eliasza”.

Jestem młodym, ambitnym człowiekiem” – tak w skrócie opisuje siebie Eliasz Bojarski – 25-letni przedsiębiorca z Lublina. Od dwóch lat prowadzi on lokal „Kurczaki od Eliasza”, ale jego plany sięgają dużo dalej. „Chciałbym kiedyś zdobyć gwiazdkę Michelin” – przyznaje.

Rozumiem pracodawców, którzy nie chcą zatrudniać osób z niepełnosprawnością. Do tego zawsze lubiłem jak się dużo wokół mnie działo, jak mogłem wpływać na świat i ludzi. Stąd pomysł na założenie własnego biznesu” – przyznaje Eliasz Bojarski. Po czym dodaje: „Ludziom, którzy chcą coś zrobić trzeba dawać taką szansę, trzeba tworzyć dla nich miejsca pracy.

Klienci doceniają „Kurczaki od Eliasza”

Jego restauracja ma w serwisie Google średnią opinii 4.9/5, co jest świetnym wynikiem. Udało się to osiągnąć dzięki rzadko spotykanemu w branży podejściu – „U mnie ma być dużo, dobrze i tanio. Oferujemy polskiego kurczaka, który charakteryzuje się wysoką jakością” – tłumaczy Eliasz Bojarski.

Biznes to jedno, a Eliasz Bojarski nie boi się innych wyzwań. „Lubię pomagać ludziom, którzy tak jak ja mają w życiu pod górkę. Ponadto angażuję się w różne projekty, jestem na przykład sponsorem Motoru Lublin” – opisuje.

Z tego też powodu zaangażowałem się w organizację II Festynu Rodzinno-Sportowego, którego celem jest aktywizacja młodzieży” – dodaje Eliasz Bojarski. Temat rodziny i jej znaczenia nie jest Mu obcy – sam pochodzi z rodziny wielodzietnej, ma 10 braci i 4 siostry.

Gastronomia blisko kultury

Organizuję teraz wydarzenie pod nazwą „Gastronomia blisko kultury”. Chciałbym pokazać przybyłym gościom, że te tematy są ze sobą bardzo blisko, a ponadto zwiększyć rozpoznawalność swojej restauracji” – mówi Eliasz Bojarski. „Ponadto chciałbym dać się poznać, jako osoba otwarta na nowe wyzwania, chętna do współpracy i wejścia w nowe projekty”.

Wydarzenie odbędzie się w połowie czerwca, na Wieży Trynitarskiej w Lublinie. Poprowadzi je i wygłosi prelekcję tożsamą z tematem wydarzenia gość specjalny, którego na ten moment nie będę zdradzać” – dodaje. „Mogę tylko powiedzieć, że w trakcie wydarzenia odbędzie się koncert pewnego znanego artysty, a zebrani goście będą mieli możliwość spróbowania dań dostępnych w menu mojej restauracji” – przekazuje Eliasz Bojarski.

Jak widać Eliasz Bojarski jest ambitnym człowiekiem z mnóstwem pomysłów. Jego wrodzona niepełnosprawność w niczym go nie ogranicza, więc śmiało można go nazwać wzorem do naśladowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.