Komunikaty PR

Kursy języka chińskiego stacjonarnie i online

2023-10-02  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Zięba
Instytut Konfucjusza w Krakowie

Oleandry 2A
30-063 Kraków
media|instytutkonfucjusza.pl| |media|instytutkonfucjusza.pl
12 663 26 07
www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl/

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” zaprasza na kursy języka chińskiego od podstaw w postaci zajęć stacjonarnych oraz online. Kursy j. chińskiego rozpoczną się 9 października 2023, zapisy przyjmowane są do 6 października.

W nadchodzącym semestrze Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” planuje uruchomienie dwóch nowych grup dla osób początkujących:

  • A1 Suannai stacjonarnie (wtorki i czwartki godz. 16:45-18:15).
  • A1 Youtiao online  (wtorki i piątki godz. 18:30-20:00).

Kursy online to świetna, nowoczesna metoda uczenia się języka, która jest wygodna i ekonomiczna, jest też szansą dla osób spoza Krakowa na naukę języka chińskiego na najwyższym poziomie.
 

Język chiński dla dorosłych

Kursy w Ośrodku „Instytut Konfucjusza w Krakowie” obejmują naukę języka chińskiego mandaryńskiego o profilu ogólnym i konwersatoryjnym. Zajęcia dla osób rozpoczynających przygodę z nauką języka chińskiego (poziomy od A1 do B1.2) prowadzone są przez lektorów chińskich w języku angielskim oraz przez lektorów polskich, w proporcji 1:1 (zajęcia prowadzone są na zmianę przez lektora polskiego, zajmującego się przede wszystkim wyjaśnianiem zagadnień gramatycznych oraz przez native speakera, który koncentruje się na wymowie). Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 15 osób w przypadku kursu stacjonarnego oraz 12 w przypadku online, minimalna 8 lub 6.

Zajęcia dla początkujących

Semestr zajęć obejmuje 60 godzin zajęć, lekcje stacjonarne i online odbywają się dwa razy w tygodniu, trwają 90 min. i prowadzone są na przemian przez polskiego lektora tłumaczącego zagadnienia gramatyczne oraz wykorzystanie słownictwa i chińskiego native speakera, który ćwiczy z kursantami wymowę oraz rozumienie ze słuchu.

Zajęcia online prowadzone przez aplikację MS Teams. Instytut Konfucjusza zapewnia podręczniki. Zakres materiału realizowany na zajęciach opiera się na podręczniku 标准教程 Standard Course HSK1 oraz dodatkowych materiałach przygotowywanych przez lektorów Instytutu.

Zgłoszenia: instytut.konfucjusza@uj.edu.pl

Więcej informacji o opłatach i szczegółach kursów na stronie www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Instytut Konfucjusza w Krakowie
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.