Lato pełne smaku z Costa Coffee
Rozpoczęcie Kampanii Lato w Costa Coffee jak zwykle łączy się z odświeżeniem pysznego menu kawiarni. Obok klasycznych pozycji znajdziemy w nim więc zimne i orzeźwiające desery oraz napoje – idealnie skrojone pod wysokie temperatury za oknem. Każdy kawosz może od teraz spróbować swojej ulubionej kawy w wersji mrożonej, wybierając spośród Iced Caffé Latte, Iced Cappuccino, Iced Flat White, Iced Americano, a także smakowych Cold Brew lub Espresso z tonikiem Kinley. Fani bardziej deserowych propozycji będą z kolei zachwyceni trzema wersjami Frappé – hitu tego lata Salted Caramel, inspirowanego kultowym batonem Toblerone oraz obłędnie czekoladowego Chocolate Brownie. Przy tworzeniu orzeźwiającej letniej oferty nie zapomniano ponadto o Gościach, którzy preferują nie kawowe propozycje. Już 6 lipca do oferty kawiarni Costa Coffee wkracza nowość - Fuze Iced Tea. Jest to idealne połączenie delikatnego ekstraktu z herbaty, pysznego soku owocowego i odrobiny ziół lub kwiatów. Ta niezwykła fuzja tworzy wielowymiarowy smak herbaty morożonej, który zachwyci najbardziej wymagających. Dostępne smaki Peach Hibiscus, Strawberry Mint i Lemon Ginger.
Uzupełnieniem menu zimnych napojów będą niepowtarzalnie kremowe desery lodowe. W zależności of preferencji możemy postawić na intrygującą kompozycję słodkiej truskawki z bezą lub słonego karmelu z gruszką, albo rozkoszować się smakiem czarnego lasu lub tiramisu. Desery lodowe wykonane są z najwyższej jakości składników na bazie lodów śmietankowych.
Relaks w centrum miasta
Okres wakacyjny sprzyja wychodzeniu z domu. Świetnym sposobem na urozmaicenie upalnego dnia będzie wizyta w jednej z klimatycznych stref chill-outu, przygotowanych przez Costa Coffee. Na miejscu znajdziemy wygodne leżaki, hamaki i pufy, estetyczne ścianki do robienia zdjęć, palmy tworzące wakacyjny klimat. a przede wszystkim liczne atrakcje. Są to więc miejsca, w których nie tylko odpoczniemy, ale także dowiemy się czegoś nowego o kawie, czy potańczymy do muzyki na żywo.
Już 02.07 startuje strefa usytuowana przy warszawskich Bulwarach wiślanych. Sama inauguracja rozpocznie się duża imprezą z DJ-em, podczas której będzie możliwość wypróbowania oferty dostępnej w letnim menu Costa Coffee. To jednak nie koniec ekscytujących planów – do końca lipca w każdy czwartek odbywać się będą warsztaty z baristami, pokazy i wykłady związane z kawą oraz konkursy. Piątki to z kolei czas na seans filmowy w ramach kina letniego, a weekendy będą mijać pod znakiem kolejnych imprez w rytmie wakacji. Wszyscy obecni będą mieli również szansę na otrzymanie specjalnych kuponów rabatowych do kawiarni Costa Coffee.
Strefa Arkadia dostępna od 17.06 do 1.07.2022
Strefa Bulwary wiślane dostępna od 02.07 do 1.08.202

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.