Komunikaty PR

LATO W KATO, czyli oferta rozrywkowa Galerii Katowickiej

2021-07-21  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Zmiana wakacyjnych planów i wizja urlopu spędzanego w mieście? Z Katowicką to nic straconego! W letniej rozrywkowej ofercie Galerii znajdują się m.in. bezpłatne ekowarsztaty w Miejskiej Farmie czy konkurs filmowy „Halo Śląskie – jak nas słychać?” z atrakcyjnymi nagrodami. Dodatkowo zgarnąć można bilety na Letnie Brzmienia i najnowsze kinowe hity.

Okres letni to nie tylko czas wypoczynku, ale też realizacji zupełnie nowych pasji i odkładanych „na później” planów. Na Śląsku wszyscy szukający sposobu na kreatywne i aktywne spędzenie urlopu powinni odwiedzić Katowicką. Dla swoich gości Galeria przygotowała szereg ciekawych propozycji, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie.

Staramy się, by organizowane przez nas wydarzenia wpisywały się w życie kulturalne regionu i aktywizowały mieszkańców. Dlatego, również w tym roku, nie mogło zabraknąć naszych nietuzinkowych propozycji. Zależy nam na tym, aby wszystkim tym aktywnościom, oprócz rozrywki, towarzyszył także wymiar społeczny i ekologiczny, a ich uczestnicy mogli zyskać nowe umiejętności oraz doświadczenia mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia naszej wakacyjnej oferty dodaje.

Konkurs „Halo Śląskie – jak nas słychać?”

Do 31 lipca, w ramach akcji „Halo Śląskie – jak nas słychać?”,  Katowicka szuka odpowiedzi na pytanie: „Jak brzmi Twoje miasto?”. Zadaniem biorących udział jest stworzenie krótkiego klipu (30 sek. – 4 min.) składającego się z dźwięków i ujęć z aglomeracji. Ważne, aby jedna ze scen nagrana została w Galerii. W puli nagród znajdują się wartościowe karty podarunkowe: Złota Gwiazda – o wartości 6 000 zł, Srebrny Spodek – o wartości 3 000 zł, Brązowy Szyb – o wartości 1 000 zł oraz nagroda publiczności, Głos Miasta, o wartości 4 000 zł. Konkurs dedykowany jest wszystkim pełnoletnim mieszkańcom aglomeracji śląskiej. Nie ma znaczenia doświadczenie uczestników, liczy się jedynie twórcze podejście do tematu. Szczegóły znaleźć można pod adresem: https://galeriakatowicka.eu/haloslaskie/. 

Darmowe warsztaty na terenie Miejskiej Farmy

Do końca sierpnia na placu przed Galerią funkcjonuje Miejska Farma, czyli niepowtarzalna zielona przestrzeń w centrum miasta, z której plonów niebawem korzystać będą mogli katowiczanie. Organizowane są tu też darmowe warsztaty poświęcone tematyce prośrodowiskowej. Najbliższe, poświęcone budowie domków i poidełek dla pszczół, odbędą się już 24 lipca. Wstęp jest bezpłatny. Link do zapisów: https://galeriakatowicka.eu/miejska-farma-w-katowickiej/.

Przypomnijmy, że na miejscu rośnie aż 2300 sztuk brokułów, dyni, pomidorów koktajlowych, cukinii, truskawek, poziomek, mięty, melisy, tymianku, pelargonii, surfinii i wielu innych roślin. Do zbudowania Miejskiej Farmy w Katowickiej użyto 63 drewnianych skrzyń i 30 ton ziemi.  

Katowicka podkręca Letnie Brzmienia

Sporo dzieje się także w social mediach Galerii. Na Facebooku regularnie organizowane są konkursy nawiązujące do koncertów z cyklu Letnie Brzmienia, którego Katowicka jest sponsorem. W ostatnim czasie można było zgarnąć bilety na koncerty MIOUSHA i Krzysztofa Zalewskiego, a także dedykowane zniżki do salonów najemców. Przed każdym koncertem na fanpag’u Katowickiej organizowany jest konkurs, w którym do wygrania są bilety na najbliższy weekend!

Akcja „Kolekcja prezentów”

Nieprzerwanie trwa też całoroczna akcja „Kolekcja Prezentów. Zgarniaj łupy za zakupy”, w ramach której co miesiąc, za zakupy, odebrać można designerskie gadżety lub karty podarunkowe do Galerii. Inicjatywa powstała we współpracy z lokalnymi artystami. W puli nagród każdej z 12 edycji będą znajdowały się inne upominki. W lipcu były to jedyne w swoim rodzaju ręczniki plażowe z grafiką Justyny Frąckiewicz. Najbliższa okazja do wzięcia udziału w akcji już na 13 i 14 sierpnia – do zdobycia karty podarunkowe na kwotę 50 zł!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.