Komunikaty PR

Lay’s towarzyszem domowych seansów filmowych

2021-02-23  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Jacek Borowiec
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jborowiec|questiapr.pl| |jborowiec|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny wiodący producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, chce przekonać Polaków że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s. Oprócz znanych już na rynku wariantów smakowych, konsumenci będą mogli spróbować dwóch nowych, limitowanych smaków. Kampania potrwa do końca kwietnia 2021 roku. 

Zima to czas, kiedy więcej czasu spędzamy w domu, a w długie wieczory chętniej chwytamy pilot do telewizora, aby z przyjemnością wrócić pamięcią do filmowych klasyków lub odkrywać ostatnie nowości filmowe. Dla większości oglądanie filmów to wielka przyjemność, a wiele osób chce zakosztować prawdziwie kinowych wrażeń na domowej kanapie. 

– Najłatwiej jest wówczas sięgnąć po jedną z ulubionych przekąsek Polaków, czyli chipsy ziemniaczane. Nie ma znaczenia, czy nasze ulubione filmy oglądamy z przyjaciółmi czy z rodziną, ponieważ wybór wariantów smakowych Lay’s jest na tyle duży, że każdy znajdzie coś dla siebie – powiedziała Natalia Walencik, Junior Brand Manager Lay’s w PepsiCo. – Dodatkowo, w tegorocznej edycji naszej kampanii „Filmy smakują lepiej z Lay’s” zaoferujemy konsumentom dwa limitowane i bardzo apetyczne smaki – Roasted Chicken (o smaku pieczonego kurczaka) oraz Cheese & Ham (o smaku szynkowo-serowym) – dodała Natalia Walencik.

Idea kreatywna kampanii „Filmy smakują lepiej z Lay’s” pojawia się we wszystkich kanałach komunikacji – od pełnej energii reklamy telewizyjnej ze ścieżką dźwiękową pochodzącą z utworu „Don’t Worry” zespołu Madcon, po kreacje digitalowe w najważniejszych portalach społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube, czy Instagram, a także portalach filmowych. Silną kampanię 360° dopełniają działania influencerskie na TikToku oraz aktywacja konsumencka w filmowym klimacie na profilach uznanych twórców internetowych, w tym m.in. Jakoba Kosela oraz Michała Mikołajczaka. 

Za strategię digital, koncept kreatywny i kampanię w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację trwającego 15 sekund spotu TV przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. 

Oprócz kampanii 360° i dwóch nowych wariantów smakowych z edycji limitowanej, dodatkowym silnym elementem kampanii są materiały POS dostępne w sklepach w całej Polsce – wszystkie nawiązują do okazji konsumpcji związanej z oglądaniem filmów, mocno podkreślając filmowe skojarzenia z marką Lay’s. Za komunikację w mediach odpowiedzialna jest agencja Questia Communications Management Consultants.

***

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności. 

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Pół na pół – gra bez zamiatania pod dywan” - rozmowy o podziale obowiazków Biuro prasowe
2021-03-08 | 14:10

„Pół na pół – gra bez zamiatania pod dywan” - rozmowy o podziale obowiazków

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet Grupa Ingka zwraca szczególną uwagę na równouprawnienie płci – zarówno w domach, jak i w biznesie. Z danych OECD wynika[1], że
Styl życia #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobiet
2021-03-08 | 13:00

#Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobiet

Droga od ziarenka do kubka kawy Starbucks jest długa i pełna pasji oraz zaangażowania kobiet na każdym etapie jej tworzenia. Przy okazji Dnia Kobiet marka myśli o swoich Partnerkach i silnych
Styl życia Dzień Promocji Wolontariatu w Wola Parku
2021-03-05 | 16:10

Dzień Promocji Wolontariatu w Wola Parku

Dlaczego warto zostać wolontariuszem, jak i komu można pomóc, jakie oferty wolontariatu są dostępne na Woli i Bemowie – na te i inne pytania odpowiedzą wolontariusze w ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Izabella Krzan: Prowadzenie „Pytania na śniadanie” zawsze było moim marzeniem. Natomiast jest mi trochę przykro, że w taki sposób się to wszystko potoczyło

Prezenterka nie ukrywa, że poprowadzenie pierwszego w jej karierze „Pytania na śniadanie” wiązało się z ogromnymi emocjami. O nominacji do tej roli dowiedziała się zaledwie kilkanaście godzin przed programem. I choć na początku pojawiły się wątpliwości, czy poradzi sobie z tym wzywaniem, to po chwili namysłu uznała, że warto iść za ciosem. Miała za sobą nieprzespaną noc i czuła się mocno zestresowana, jednak na wizji poradziła sobie doskonale. Jak podkreśla, jest też bardzo wdzięczna za pomoc i wsparcie Tomaszowi Kammelowi, natomiast Marzenie Rogalskiej kibicuje w dalszej karierze zawodowej.

Zdrowie

Tadeusz Drozda: System szczepień jest organizowany na chybcika. Urzędnicy kombinują, co zrobić, żeby wszystko skomplikować

Temat szczepienia przeciwko wirusowi COVID-19 nadal wywołuje spore kontrowersje. Osoby, które chcą się zaszczepić, najczęściej muszą czekać w bardzo długich kolejkach. Tadeusz Drozda tłumaczy, że gdy chciał się zarejestrować, wielokrotnie słyszał informacje o braku wolnych terminów w poszczególnych województwach. Chociaż satyrykowi udało się zaszczepić, to było to trudne logistycznie.

Transport

W czasie pandemii Polacy zaczęli korzystać z carsharingu na dłuższe dystanse. Na krótkoterminowy wynajem aut stawia też coraz więcej firm

W czasie kolejnych lockdownów mobilność Polaków była mniejsza, ale z drugiej strony własny samochód stał się jedynym pewnym i bezpiecznym środkiem transportu. Za zmianami wynikającymi z obostrzeń pandemicznych szybko nadążyły też firmy carsharingowe, które wprowadziły do oferty usługę dezynfekcji pojazdu, tak żeby ich użytkowanie było bezpieczne dla zdrowia. Po chwilowym zahamowaniu popytu w ubiegłym roku w kolejnych miesiącach klienci chętniej sięgali po auta na minuty. I to nie tylko na krótkich dystansach, lecz również na dłuższe podróże. – Musieliśmy rozszerzyć naszą ofertę o pakiety dobowe czy tygodniowe i weszliśmy do 100 kolejnych miast – mówi Maciej Panek z PANEK Carsharing. Wynajem aut na minuty – zamiast własnej floty – rozważa też coraz więcej firm.

Problemy społeczne

Efektem pandemii może być fala samobójstw wśród nastolatków. Prawie 40 proc. zmaga się z objawami depresji, a co piąty z nich ma myśli samobójcze

Polska jeszcze przed pandemią COVID-19 była w niechlubnej czołówce państw z najwyższym odsetkiem samobójstw wśród dzieci i młodzieży. W 2019 roku w grupie wiekowej 13–18 lat odnotowano blisko tysiąc prób samobójczych. W ubiegłym roku było ich nieco mniej, ale specjaliści od zdrowia psychicznego obawiają się, że długotrwałym skutkiem pandemii może być fala samobójstw wśród nastolatków. – W grupie nastolatków z objawami depresji, potrzebującej natychmiastowej pomocy psychologa i psychiatry, ok. 18 proc. zmaga się z myślami samobójczymi – alarmuje psycholog dr Beata Rajba. – Nie oznacza to, że te nastolatki popełnią samobójstwo, ale że są w grupie wysokiego ryzyka i potrzebują natychmiastowej pomocy – dodaje.