Komunikaty PR

Letni konkurs z Insalatissime Rio Mare

2023-06-20  |  15:40
Biuro prasowe

19 czerwca startuje konkurs konsumencki marki Rio Mare, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Przez cały okres letni, marka, będzie prowadziła intensywne działania promocyjne, koncentrując się na unikatowych cechach produktów – sałatek z tuńczykiem. Obecnie, w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu, trwa  kampania reklamowa –maj-czerwiec, a kolejna przewidziana jest na okres sierpień-wrzesień. Planowane są również działania komunikacyjne w sklepach.

Sałatki Insalatissime Rio Mare to aż siedem niezwykłych kompozycji, łączących niepowtarzalny smak tuńczyka Rio Mare ze świeżymi warzywami i zbożami, które tworzą szybki i zbilansowany posiłek. To doskonała propozycja, gdy potrzebujemy szybko zjeść coś pożywnego i smacznego. Idealna na śniadanie, lekki lunch, przekąskę czy kolację. Dzięki wygodnemu opakowaniu, gwarantującemu świeżość i wyborny smak, sałatki możemy zjeść w dowolnym miejscu i momencie – zarówno w domu, jak i w biurze, na wakacjach, na pikniku, podczas spotkania ze znajomymi, czy jako przekąskę podczas oglądania ulubionego serialu. Insalatissime Rio Mare nie zawierają ponadto żadnych dodatków konserwujących.

Weź udział w konkursie i zgarnij nagrody!

Konkurs konsumencki z sałatkami Insalatissime Rio Mare potrwa do 17 lipca br. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić przynajmniej jedną sałatkę z tuńczykiem Insalatissime, zarejestrować paragon na stronie www.konkursriomare.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na zwycięzców czeka aż 15 voucherów o wartości 4500 zł każdy na aktywny wyjazd ze Slowhop a także 30 zestawów Insalatissime Rio Mare.

Oprócz kampanii promocyjnej prowadzone są działania public relations.

Za kampanię, planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker, za konkurs Agencja Branders a za PR Agencja Public Relations Yellowcups.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.