Letni konkurs z Insalatissime Rio Mare
19 czerwca startuje konkurs konsumencki marki Rio Mare, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Przez cały okres letni, marka, będzie prowadziła intensywne działania promocyjne, koncentrując się na unikatowych cechach produktów – sałatek z tuńczykiem. Obecnie, w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu, trwa kampania reklamowa –maj-czerwiec, a kolejna przewidziana jest na okres sierpień-wrzesień. Planowane są również działania komunikacyjne w sklepach.
Sałatki Insalatissime Rio Mare to aż siedem niezwykłych kompozycji, łączących niepowtarzalny smak tuńczyka Rio Mare ze świeżymi warzywami i zbożami, które tworzą szybki i zbilansowany posiłek. To doskonała propozycja, gdy potrzebujemy szybko zjeść coś pożywnego i smacznego. Idealna na śniadanie, lekki lunch, przekąskę czy kolację. Dzięki wygodnemu opakowaniu, gwarantującemu świeżość i wyborny smak, sałatki możemy zjeść w dowolnym miejscu i momencie – zarówno w domu, jak i w biurze, na wakacjach, na pikniku, podczas spotkania ze znajomymi, czy jako przekąskę podczas oglądania ulubionego serialu. Insalatissime Rio Mare nie zawierają ponadto żadnych dodatków konserwujących.
Weź udział w konkursie i zgarnij nagrody!
Konkurs konsumencki z sałatkami Insalatissime Rio Mare potrwa do 17 lipca br. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić przynajmniej jedną sałatkę z tuńczykiem Insalatissime, zarejestrować paragon na stronie www.konkursriomare.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na zwycięzców czeka aż 15 voucherów o wartości 4500 zł każdy na aktywny wyjazd ze Slowhop a także 30 zestawów Insalatissime Rio Mare.
Oprócz kampanii promocyjnej prowadzone są działania public relations.
Za kampanię, planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker, za konkurs Agencja Branders a za PR Agencja Public Relations Yellowcups.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.