Komunikaty PR

Letni konkurs z Insalatissime Rio Mare

2023-06-20  |  15:40
Biuro prasowe

19 czerwca startuje konkurs konsumencki marki Rio Mare, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Przez cały okres letni, marka, będzie prowadziła intensywne działania promocyjne, koncentrując się na unikatowych cechach produktów – sałatek z tuńczykiem. Obecnie, w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu, trwa  kampania reklamowa –maj-czerwiec, a kolejna przewidziana jest na okres sierpień-wrzesień. Planowane są również działania komunikacyjne w sklepach.

Sałatki Insalatissime Rio Mare to aż siedem niezwykłych kompozycji, łączących niepowtarzalny smak tuńczyka Rio Mare ze świeżymi warzywami i zbożami, które tworzą szybki i zbilansowany posiłek. To doskonała propozycja, gdy potrzebujemy szybko zjeść coś pożywnego i smacznego. Idealna na śniadanie, lekki lunch, przekąskę czy kolację. Dzięki wygodnemu opakowaniu, gwarantującemu świeżość i wyborny smak, sałatki możemy zjeść w dowolnym miejscu i momencie – zarówno w domu, jak i w biurze, na wakacjach, na pikniku, podczas spotkania ze znajomymi, czy jako przekąskę podczas oglądania ulubionego serialu. Insalatissime Rio Mare nie zawierają ponadto żadnych dodatków konserwujących.

Weź udział w konkursie i zgarnij nagrody!

Konkurs konsumencki z sałatkami Insalatissime Rio Mare potrwa do 17 lipca br. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić przynajmniej jedną sałatkę z tuńczykiem Insalatissime, zarejestrować paragon na stronie www.konkursriomare.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na zwycięzców czeka aż 15 voucherów o wartości 4500 zł każdy na aktywny wyjazd ze Slowhop a także 30 zestawów Insalatissime Rio Mare.

Oprócz kampanii promocyjnej prowadzone są działania public relations.

Za kampanię, planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker, za konkurs Agencja Branders a za PR Agencja Public Relations Yellowcups.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.