Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie konsumentów do otworzenia się na nowe doznania kulinarno-smakowe i włączenia do swojej codziennej diety produktów pochodzenia roślinnego.
Zainicjowany przez Alpro szereg letnich aktywności online i offline to holistyczne podejście do dbania o dobrostan w praktyce – zarówno poprzez troskę o zróżnicowane menu, jak i aktywność fizyczną. Zaproszeni do współpracy twórcy internetowi mają, poprzez aktywacje, uświadomić konsumentom, że „Roślinne nie gryzie!”, oraz że dieta fleksitariańska to pyszny i dobry wybór. Roślinne alternatywy to bowiem doskonałe urozmaicenie codziennej diety, nie tylko dla wegetarian i wegan.
Aktywne lato
Na lipiec zaplanowano szereg działań angażujących twórców internetowych. Kaja Soboń, Agata Barglik i Joanna Jóźwik zaprezentują Śniadania Mistrzów. Przedstawią pomysły na zdrowe i pożywne śniadania na bazie produktów Alpro w zależności od potrzeb i aktywności fizycznej. Wyzwanie na śniadanie będzie zaś okazją do zainspirowania się nowymi przepisami na pożywne i pyszne śniadania. „Zawody” poprowadzi Volodmyr Testardi, który zaprosi do udziału nominowanych przez siebie twórców – wyzwaniem będzie stworzenie smakowitego i szybkiego śniadania na bazie produktów Alpro. Każda nominowana osoba rzuci wyzwanie innemu twórcy, co da odbiorcom możliwość obserwowania różnorodnych i ekscytujących pomysłów.
Sierpień upłynie pod znakiem akcji online i Green Festivalu w Olsztynie. Influencerzy, m.in. Dominik Czeronek czy Ania Lekka, zaprezentują serię pomysłów na wykorzystanie roślinnych alternatyw dla jogurtów oraz skyrów od Alpro. Projekt ten, pod hasłem Roślinne nie gryzie - roślinne zdrowo miesza!, z pewnością wywoła wiele pozytywnych emocji. Drugi z planowanych eventów ucieszy fanów festiwalowych chwil. W stolicy województwa warmińsko-mazurskiego od 15 do 17 sierpnia odbędzie się Olsztyn Green Festival, który przyciąga miłośników koncertów oraz „zielonego” stylu życia. To właśnie podczas tego wydarzenia, entuzjaści muzyki będą mogli odpocząć aż w 2 strefach Alpro. Na uczestników czekają m.in. pyszne kawy z dodatkiem produktów Alpro, strefa relaksu oraz atrakcje dla małych i dużych.
Do startu, gotowi… roślinne!
Ruch to zdrowie, a lato sprzyja aktywności. Z pierwszymi propozycjami Alpro wyszło już na początku lata. Od połowy czerwca do sierpnia można odwiedzić stoisko Alpro na Targach Śniadaniowych w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia mają okazję za darmo poczęstować się pyszną kawą z Alpro, spróbować roślinnych alternatyw dla jogurtów i skyrów oraz odpocząć i spędzić miło czas z bliskimi. W czerwcu zorganizowane zostały również specjalne warsztaty sportowo-taneczne na Targach Śniadaniowych. Była to akcja „Zapłać kaloriami”, a więc trening z trenerką Kają Soboń, a także lekcje tańca „Shake That Thing” z tancerzami Kasią Jukowską i Arturem Golcem. Kolejne akcje będą przede wszystkim inspiracją do odkrywania nowych trendów kulinarnych i zachętą do włączenia produktów roślinnych w codziennym przygotowywaniu posiłków.
– Jesteśmy przekonani o tym, iż zdrowy styl życia powinien łączyć zbilansowaną dietę oraz aktywność fizyczną. Wykorzystując letnią aurę, Alpro postanowiło zaktywizować odbiorców, zarówno poza domowym zaciszem, jak i w kuchni. Zapraszamy konsumentów do odkrywania dobroczynnego wpływu ruchu na organizm i śledzenia smacznych i zdrowych przepisów roślinnych – podsumowuje Dominika Wujcik, Brand Manager Alpro.
Dla każdego coś smacznego
Różnorodność aktywności koresponduje z bogatym portfolio marki Alpro. – Zaplanowane na lato aktywacje, w szczególności te związane z gotowaniem, zachęcają do eksplorowania świata kulinariów. Pokazują, że produkty roślinne doskonale sprawdzą się jako podstawa pysznych i zdrowych przepisów, m.in. śniadaniowych. Portfolio Alpro pełne jest różnych smaków, co z pewnością ułatwi wybór składników potrzebnych do przygotowania pełnowartościowych dań. Alternatywy dla produktów pochodzenia zwierzęcego wpisują się również w koncepcję diety planetarnej[1], która ma nie tylko korzystny wpływ na zdrowie, ale również planetę[2] – mówi Dominika Wujcik.
Portfolio Alpro obejmuje m.in. napoje roślinne w różnych wariantach smakowych, takich jak owsiane, migdałowe, a także kokosowe z dodatkiem ryżu, sojowe o smaku czekoladowym czy sojowe o smaku waniliowym. To również szereg roślinnych alternatyw dla jogurtów, skyrów, deserów czy produktów idealnych do gotowania, na przykład w 100% roślinnej alternatywy dla śmietany, oraz bogatych w białko proteinowych napojów roślinnych.
[1] Raport “Talerz Przyszłości”: https://danone.pl/assets/interdyscyplinarne/Raport_Talerz_Przyszlosci_2023.pdf.
[2] Clark, Tilman – Comparative analyses of environmental impacts of agricultural production systems, agricultural input efficiency and food choice, 2017.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.