Komunikaty PR

Letnia edycja Dni Herbaty

2020-05-26  |  14:30
Biuro prasowe

Ponowne otwarcie kawiarni i restauracji to idealna okazja do celebrowania pierwszych słonecznych dni przy ulubionym napoju. Wraz z rozpoczęciem sezonu letniego rusza kolejna edycja Dni Herbaty z udziałem marek Dilmah, Fabbri i Saquella. Bogata oferta najmodniejszych tego lata koktajli, to świetny sposób na orzeźwienie i możliwość poznania nowych, zaskakujących smaków. Odwiedź najbliższy lokal biorący udział w akcji i wybierz napój idealny dla siebie!

 

Dni Herbaty

Dni Herbaty to projekt, który gości w lokalach gastronomicznych niezmiennie od kilku sezonów. Akcja inspiruje do poszukiwania nowych smaków i rozbudza zainteresowanie herbatą. Intensywne smaki, atrakcyjny wygląd, ale przede wszystkim naturalny skład każdej z propozycji, to nie tylko doskonałe orzeźwienie, ale także zdrowsza wersja popularnych sklepowych napojów.

Receptury koktajli są autorstwa Michała Oszczyka, eksperta w dziedzinie miksologii.

Jak co roku, proponujemy cztery odsłony mrożonej herbaty - zielonej, jaśminowej, czarnej oraz Earl Grey. Każdy wariant napoju wzbogaciliśmy o intensywne nuty owocowe, które są perfekcyjnym dopełnieniem bogatego aromatu Dilmah. W to lato niezmiennie królują egzotyczne smaki: brzoskwinia i kiwi, pomarańcza i arbuz, żurawina i róża, a także mango i kokos. Staraliśmy się skomponować menu tak, aby każdy miłośnik popularnej Ice Tea znalazł smak idealny dla siebie - komentuje Michał Oszczyk.

Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są zestawy produktów marek Dilmah i Fabbri. Organizator zachęca wszystkich do wzięcia udziału w zabawie - zadanie jest bardzo proste! Wystarczy odwiedzić miejsce, które posiada w menu ofertę Dni Herbaty, zamówić jedną z czterech propozycji i zrobić zdjęcie napoju. Fotografię należy opublikować na swoim profilu na Instagramie lub pod postem konkursowym na fanpage’u Dilmah z hasztagiem #DniHerbaty, miejscowością oraz nazwą lokalu.

 

Lemoniada, shake, spritz – druga odsłona letniej oferty 

W okresie wakacyjnym, do popularnych wariantów mrożonej herbaty Dilmah dołączą kolejne kategorie zimnych napojów, które z pewnością trafią nawet w najbardziej wymagające gusta! Wśród propozycji znalazły się lemoniady, shake’i oraz niezwykle modne w tym sezonie alkoholowe koktajle spritz.

Ponadczasowa lemoniada to najlepszy sposób na ochłodzenie organizmu w upalne, letnie dni. Z pewnością większość z nas ma swoją recepturę na domową wersję tego napoju. Jednak w to lato pora zerwać z tradycją i poeksperymentować z nowymi smakami! Fabbri proponuje tropikalne nuty melona, ananasa oraz papai. Dla tych, którzy wolą jednak klasyczne smaki - nie zabraknie również lemoniady cytrynowej.

Kolejna nowość to mleczno-owocowe napoje przygotowane na bazie syropów Fabbri. Na wszystkich miłośników aksamitnych koktajli czekać będą shake’i o smaku banana, marakui i truskawki z dodatkiem lodów waniliowych. Taki koktajl nie tylko zaspokoi pragnienie, ale będzie również fantastycznym deserem po posiłku zamówionym w restauracji.

Idealną propozycją na popołudniowy relaks może okazać się spritz! Ten delikatny, musujący, alkoholowy koktajl jest jednym z najpopularniejszych włoskich aperitifów. Wieczór w jego towarzystwie z pewnością pozwoli odtworzyć atmosferę radosnych spotkań w ogródkach kawiarnianych słonecznej Italii. Do wyboru będzie aż sześć wariantów smakowych - Rosa Spritz, Amarena Spritz, Skiwasser Spritz, Dark Spritz, Hugo Spritz oraz Tropical Spritz. Baza każdego koktajlu to dedykowany alkohol niskoprocentowy oraz syropy Fabbri, które nadają całości intensywnego, oryginalnego smaku.

Długo wyczekiwane nadejście sezonu ogródkowego to doskonała okazja do odpoczynku na świeżym powietrzu. Bogaty wybór naturalnych letnich smaków to nie tylko fantastyczne urozmaicenie posiłku, ale także doskonały pretekst do spotkania przy ulubionej szklance napoju. Spróbuj nowych smaków - co wybierzesz jako pierwsze?

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.