Komunikaty PR

Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!

2024-07-02  |  13:35
Biuro prasowe

Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego kraju. Akcja odmalowania ścian szpitala przez 100 wolontariuszy z firmy AkzoNobel to nowy rozdział dla CZD, a przede wszystkim uczynienie życia dzieci choć odrobinę szczęśliwszym w ich chorobie. Każde działanie wolontariackie ma w sobie ogrom siły, o czym warto pamiętać.

„Projekt Let's colour daje nam możliwość wspierania mniejszych i większych akcji różnych społeczności lokalnych. Kolor i design mogą bowiem mieć duży wpływ na to, jak ludzie czują się w miejscach,
w których mieszkają, pracują i odpoczywają. Jesteśmy niezwykle dumni z projektu pomalowania szpitala dziecięcego w Warszawie i mamy nadzieję, że dzięki naszym farbom uda się wywołać uśmiech na twarzach dzieci i pracowników Centrum Zdrowia Dziecka.” – mówi Kathryn Ledson, General Manager Poland.

„Kolorowe przestrzenie stworzone przez wolontariuszy firmy AkzoNobel sprawiły, że twarze naszych małych pacjentów i ich rodziców rozświetliły się uśmiechem. To niesamowite, jak odrobina koloru może wpłynąć na dobre samopoczucie i poprawę nastroju. Dziękujemy AkzoNobel za zaangażowanie
i kolejne wsparcie naszego szpitala. Takie inicjatywy pokazują, że współpraca między firmami,
a placówkami medycznymi może przynieść wiele radości i pozytywnych emocji. Jesteśmy wdzięczni za tak piękny gest i zaangażowanie w poprawę warunków dla naszych dzielnych pacjentów. Dzięki takim działaniom możemy stworzyć jeszcze bardziej przyjazne i kolorowe miejsce dla naszych podopiecznych”- mówi dr n. med. Marek Migdał, Dyrektor Instytutu ”Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”

AkzoNobel na projekt malowania Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie przeznaczył 300 litrów farby marki Dulux.

„Nic nie jest bliższe mojemu sercu od tematu dzieci. Gdybym miała magiczną moc albo jedno życzenie do wykorzystania chciałabym, żeby wszystkie dzieci na świecie były szczęśliwe. Centrum Zdrowia Dziecka to bardzo ważne miejsce na mapie Polski. Cieszę się, że razem z marką Dulux będę mogła uczestniczyć w tym wyjątkowym projekcie, który przede wszystkim ma szansę namalować kilka dziecięcych uśmiechów” – mówi Magdalena Boczarska, polska aktorka, znana m.in. z filmu “Różyczka” czy “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”.

Projekt „Let’s Colour” został zainicjowany przez międzynarodową firmę AkzoNobel już prawie 15 lat temu. Dzięki niemu już wiele miejsc publicznych w Polsce i na świecie zyskało nowe i kolorowe oblicze. Istotą programu jest poprawa standardu życia lokalnych społeczności. Dzisiaj „Let’s Colour” jest hasłem rozpoznawalnym na całym świecie.

W ostatnim czasie wolontariusze AkzoNobel zaangażowali się także w malowanie sal lekcyjnych
i korytarzy w 3 szkołach podstawowych. Ponadto ścian w domach dziecka i w Domu Pomocy Społecznej “Kombatant” w Warszawie.

Inicjatywa firmy AkzoNobel to wsparcie także dla polskiej kultury. Firma zaangażowała się m.in.
w organizację przestrzeni wielu wystaw w Muzeum Narodowym w Warszawie, w tym – „Surrealizm. Inne mity” lub „PICASSO”. W styczniu br. podjęła zaś współpracę z Teatrem 6. Piętro w Warszawie,
w ramach której przekazała farbę na przygotowanie sceny do przedstawienia pt. [Things we do for] LOVE.

 

O AkzoNobel

Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jesteśmy pionierem w swojej branży, a nasz cel to dostarczanie zrównoważonych rozwiązań przy zachowaniu tego, co najlepsze dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.