Komunikaty PR

Lidl Polska życzy strasznie udanego Halloween!

2022-10-20  |  01:00

W Polsce Halloween cieszy się rosnącą popularnością – szczególnie wśród młodych osób. Sieć Lidl Polska przygotowała dla klientów specjalną, halloweenową ofertę. Od poniedziałku fani Halloween mogą spróbować m.in. ręcznie robionych lodów Willisch w dwóch dyniowych smakach: dynia z pomarańczą i dynia z  czekoladą, dostępnych wyłącznie w sklepach Lidl Polska, w cenie 18,99 zł/ 1 opak. W nowej ofercie znajdują się także donuty w pomarańczowej polewie za jedyne 2,69 zł/ 1 szt. Osoby lubiące piec i gotować powinny zwrócić uwagę na limitowaną edycję sosów Roleski: Bloody Tommy (salsa), Horror Chili (pikantny z chipotle) oraz Monster Mango (mango i habanero), w cenie 5,49 zł/ 1 opak. Ciekawym produktem jest też mieszanka do wypieków, idealnie nadająca się do dekorowania ciastek z polewą (6,99  zł/  1  opak).

Poczuj ducha Halloween!

Jak zaskoczyć gości i sąsiadów? Niech atmosfera Halloween zagości także w domu! Niezbędne akcesoria, takie jak maski na Halloween w 4 wzorach (14,99 zł/ 1 sz.), a także liczne dekoracje, w tym lampiony i girlandy, można zakupić w sklepach Lidl Polska. Warto też zaopatrzyć się w  laserowy projektor na każdą okazję, w cenie 79,90 zł/ 1 zestaw. Można stosować go wewnątrz i na zewnątrz. Do urządzenia dołączono 6 płyt z motywami na Halloween, Boże Narodzenie i  Sylwestra.

Oferta z okazji Halloween jest dostępna od 17 października w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz online na stronie Lidl.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.