Lidl Polska życzy strasznie udanego Halloween!
W Polsce Halloween cieszy się rosnącą popularnością – szczególnie wśród młodych osób. Sieć Lidl Polska przygotowała dla klientów specjalną, halloweenową ofertę. Od poniedziałku fani Halloween mogą spróbować m.in. ręcznie robionych lodów Willisch w dwóch dyniowych smakach: dynia z pomarańczą i dynia z czekoladą, dostępnych wyłącznie w sklepach Lidl Polska, w cenie 18,99 zł/ 1 opak. W nowej ofercie znajdują się także donuty w pomarańczowej polewie za jedyne 2,69 zł/ 1 szt. Osoby lubiące piec i gotować powinny zwrócić uwagę na limitowaną edycję sosów Roleski: Bloody Tommy (salsa), Horror Chili (pikantny z chipotle) oraz Monster Mango (mango i habanero), w cenie 5,49 zł/ 1 opak. Ciekawym produktem jest też mieszanka do wypieków, idealnie nadająca się do dekorowania ciastek z polewą (6,99 zł/ 1 opak).
Poczuj ducha Halloween!
Jak zaskoczyć gości i sąsiadów? Niech atmosfera Halloween zagości także w domu! Niezbędne akcesoria, takie jak maski na Halloween w 4 wzorach (14,99 zł/ 1 sz.), a także liczne dekoracje, w tym lampiony i girlandy, można zakupić w sklepach Lidl Polska. Warto też zaopatrzyć się w laserowy projektor na każdą okazję, w cenie 79,90 zł/ 1 zestaw. Można stosować go wewnątrz i na zewnątrz. Do urządzenia dołączono 6 płyt z motywami na Halloween, Boże Narodzenie i Sylwestra.
Oferta z okazji Halloween jest dostępna od 17 października w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz online na stronie Lidl.pl.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.