Komunikaty PR

Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM

2024-04-18  |  11:00
Biuro prasowe

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci, pochodzenia czy zdolności fizycznych lub umysłowych. Wystarczy, że rodzice lub opiekunowie wypełnią formularz konkursowy w aplikacji Lidl Plus i odpowiedzą na pytanie konkursowe! Zwycięzcy zostaną wybrani przez jury.

Zwycięzcy nie tylko dołączą do eskorty polskich piłkarzy i wyjdą razem z nimi na murawę – Lidl pokrywa również koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia. Dodatkowo zapewnia też wsparcie polskiego opiekuna przez cały czas trwania wyjazdu. W ten sposób sieć gwarantuje, że każdy zwycięzca będzie mógł wziąć udział w tym wyjątkowym doświadczeniu, niezależnie od sytuacji finansowej. Lidl zapowiada, że będzie to pełna atrakcji podróż, wypełniona zabawą i odkrywaniem lokalnej kultury, zakończona występem na boisku w towarzystwie najlepszych piłkarzy w Europie, przed dziesiątkami tysięcy kibiców podczas meczu UEFA EURO 2024.

W turnieju, który odbędzie się w Niemczech w dniach od 14 czerwca do 14 lipca 2024 r., zobaczymy najlepsze reprezentacje piłkarskie w Europie, rywalizujące o tytuł Mistrza Europy. Podczas każdego meczu dostępne są 22 miejsca dla dzieci eskortujących piłkarzy (11 dla każdej drużyny). Dla dzieci z Polski dostępne są 33 miejsca – po 11 przy każdym meczu polskiej reprezentacji w ramach fazy grupowej. Istnieje więc wiele możliwości, by wygrać niezapomniane przeżycia dla Ciebie i Twojego dziecka na jednej z największych aren piłkarskich!

W Lidlu stawiamy ludzi w centrum naszych działań. Kształtujemy codzienne życie wielu osób na całym świecie, dlatego jednymi z kluczowych obszarów naszej strategii CSR jest zaangażowanie w dialog oraz promocja zdrowia. Współpracując z UEFA, cieszymy się, że możemy zaoferować klientom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia w ramach programu Lidl Kids Team. Chcemy pokazać konsumentom, że gramy w jednej drużynie. Niezależnie od tego, czy chodzi o oferowanie niskich cen, zapewnianie świeżych owoców i warzyw, czy też dawanie dostępu do kulis jednego z  największych turniejów piłkarskich na świecie – wszędzie tam jest Lidl – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Affairs and CSR Lidl Polska.

Działając w ponad 30 krajach, Lidl może z dumą mówić o łączeniu różnych kultur w firmie. Wraz z wprowadzeniem misji „Razem w Lidlu” w 2023 r. Zarząd Lidl pokazał, że sieć promuje i wymaga uczciwej, otwartej oraz opartej na zaufaniu współpracy. Wobec nierównego traktowania stosuje się politykę „zero tolerancji”. Stawianie na pierwszym miejscu sprawiedliwości, równych szans i inkluzywności – czyli wartości, na których opiera się piłka nożna – będzie towarzyszyć działaniom sieci przez cały czas trwania UEFA EURO 2024.

Do konkursu Lidl Kids Team można zgłaszać się od 2 kwietnia 2024 r. do 21 kwietnia 2024. Wszyscy zwycięzcy zostaną poinformowani przez Lidl Polska za pośrednictwem poczty elektronicznej. W celu ochrony przed oszustwami prosimy o niereagowanie na żadne inne formy kontaktu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć