Komunikaty PR

Lodowe królestwo smaków w Costa Coffee

2021-05-04  |  13:46
Biuro prasowe

Za oknami słońce grzeje coraz mocniej, a to może oznaczać tylko jedno – nadchodzi lato. Właśnie dlatego w menu Costa Coffee pojawią się cieszące popularnością, wyśmienite smaki Deserów Lodowych. Wśród czterech dostępnych wariantów znajdziemy zaskakujące nowości – Słony karmel z gruszką czy Mango z czarną porzeczką i kokosem, ale również dobrze znane i sprawdzone smaki – Truskawka z bezą, a także Tiramisu z gorzką czekoladą.

 

Słodkie chwile lata

 

W tym roku, aby cieszyć się chwilą relaksu w towarzystwie chłodzących lodów nie potrzeba wiele – wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee i wybrać smak najlepiej wpisujący się w nasze gusta.

Zupełną nowością w menu jest Deser Lodowy o smaku słonego karmelu i gruszki – świeża gruszka od lat jest składnikiem używanym w najlepszych kuchniach świata, a połączona z intrygującym sosem o smaku słonego karmelu zaskakuje fuzją smaków. Co więcej, całość została tutaj pokryta bitą śmietaną, płatkami migdałów oraz ciasteczkami amaretti crumb. Subtelna słodycz owoców, kremowe lody oraz lekko słony karmel to połączenie, po które będziemy stale powracać. Kolejną nowością w lodowym królestwie Costa Coffee jest Mango z czarną porzeczką i kokosem – spotkanie egzotyki ze swojską czarną porzeczką zaskakuje mnogością aromatów i symbiozą smaków, przynoszących na myśl drink z parasolką w jednym z nadmorskich kurortów. Całość została udekorowana kwintesencją lata – czyli suszonymi kwiatami jadalnych chabrów. Truskawka z bezą, to z kolei wyśmienite lody śmietankowe skąpane we wszystkim dobrze znanym połączeniu perfekcyjnej, kruchej bezy Pavlova, z orzeźwiającym musem ze świeżych truskawek. Dodatkowo całość została przykryta aksamitną bitą śmietaną oraz płatkami kokosa. Ostatnią dostępną opcją jest Deser Lodowy Tiramisu z czekoladą, który z pewnością zasmakuje każdemu. Ten popularny w Polsce włoski deser to eleganckie, lekko wytrawne połączenie biszkoptów oraz intensywnego espresso, które w Costa Coffee zostało połączone z lodami śmietankowymi. Całość została pokryta bitą śmietaną, gęstym sosem z gorzkiej czekolady oraz zmieloną kawą.

 

 

Moc orzeźwienia zawsze w Costa Coffee

 

Wszystkie wymienione pyszności, a także wiele innych orzeźwiających propozycji  z menu Costa Coffee dostępne są na wynos w kawiarniach. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.