Luksusowa inwestycja na polskim wybrzeżu
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Bryła budynku doskonale komponuje się z otaczającym ją nadmorskim krajobrazem. Dzięki zastosowaniu elementów naturalnych, drewnianych obiekt w harmonijny sposób łączy się z otaczającą go zielenią nadmorskiej wydmy. O unikatowości inwestycji świadczą zarówno lokalizacja tuż przy plaży, luksusowy poziom wykończenia oraz technika wykonania projektu.
Apartamentowiec oferuje 68 lokali o zróżnicowanym metrażu. Powierzchnie wahają się od 45 do 83 m2. Apartamenty usytuowane na parterze posiadają prywatne ogródki (do 72 m2), a te położone na wyższych kondygnacjach balkony i tarasy (do 28 m2) z przepięknym widokiem na morze. Całość dopełni strefa relaksu (sauna fińska oraz łaźnia parowa), strefa fitness, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i boksy rowerowe. Wszystko to przeznaczone jest wyłącznie dla mieszkańców Nautic Park.
Inwestorem jest spółka Proxin Darłowo. Generalnym wykonawcą wnętrz Trescon. W pracę nad projektem architektonicznym wyłącznie wnętrz w Nautic Park, została zaangażowana pracownia More Design & Architecture, która specjalizuje się również w realizacjach projektów komercyjnych.
Jak podkreśla Paulina Godzińska Partner, Architekt MRDA „W projekt zaangażowany był zespół biegły w modelowaniu informacji o budynku. Pracowaliśmy w koncepcji BIM’u, czyli staraliśmy się stworzyć wierny model wnętrz przyszłej inwestycji wzbogacony o informacje o danych elementach. W czasie rzeczywistym mieliśmy podgląd na zestawienia ilościowe, które były wkładem do kosztorysu sporządzonego przez firmę wykonawczą Trescon. Największym wyzwaniem było utrzymanie rygoru pracy w konwencji BIM’owskiej przy jednoczesnym utrzymaniu warstwy wizualnej wnętrz. Wymaga to już od momentu koncepcji, ograniczenia niedomówień i ogólników typu „według nadzoru autorskiego”. Dodatkowo, tworzenie szablonu przedmiaru o strukturze kilku tysięcy rzędów nie było łatwe. Nie można też zapomnieć o całej warstwie estetycznej i tworzeniu koncepcji wykończenia wnętrz w dwóch stylach w wysokim standardzie, jak również wyborze materiałów, tworzeniu moodboardów itp. - czynności, które zawsze są wyzwaniem przy projektowaniu.
Inwestycja w Darłowie to niewątpliwie unikat, jeśli chodzi o tego typu budowle na polskim wybrzeżu. Komfortowe apartamenty ulokowane wśród sosnowych zagajników, gdzie na wyciągnięcie ręki czekają skarby Bałtyku, stanowią wizytówkę tej nadmorskiej miejscowości na skalę światową.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.