Luksusowa inwestycja na polskim wybrzeżu
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Bryła budynku doskonale komponuje się z otaczającym ją nadmorskim krajobrazem. Dzięki zastosowaniu elementów naturalnych, drewnianych obiekt w harmonijny sposób łączy się z otaczającą go zielenią nadmorskiej wydmy. O unikatowości inwestycji świadczą zarówno lokalizacja tuż przy plaży, luksusowy poziom wykończenia oraz technika wykonania projektu.
Apartamentowiec oferuje 68 lokali o zróżnicowanym metrażu. Powierzchnie wahają się od 45 do 83 m2. Apartamenty usytuowane na parterze posiadają prywatne ogródki (do 72 m2), a te położone na wyższych kondygnacjach balkony i tarasy (do 28 m2) z przepięknym widokiem na morze. Całość dopełni strefa relaksu (sauna fińska oraz łaźnia parowa), strefa fitness, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i boksy rowerowe. Wszystko to przeznaczone jest wyłącznie dla mieszkańców Nautic Park.
Inwestorem jest spółka Proxin Darłowo. Generalnym wykonawcą wnętrz Trescon. W pracę nad projektem architektonicznym wyłącznie wnętrz w Nautic Park, została zaangażowana pracownia More Design & Architecture, która specjalizuje się również w realizacjach projektów komercyjnych.
Jak podkreśla Paulina Godzińska Partner, Architekt MRDA „W projekt zaangażowany był zespół biegły w modelowaniu informacji o budynku. Pracowaliśmy w koncepcji BIM’u, czyli staraliśmy się stworzyć wierny model wnętrz przyszłej inwestycji wzbogacony o informacje o danych elementach. W czasie rzeczywistym mieliśmy podgląd na zestawienia ilościowe, które były wkładem do kosztorysu sporządzonego przez firmę wykonawczą Trescon. Największym wyzwaniem było utrzymanie rygoru pracy w konwencji BIM’owskiej przy jednoczesnym utrzymaniu warstwy wizualnej wnętrz. Wymaga to już od momentu koncepcji, ograniczenia niedomówień i ogólników typu „według nadzoru autorskiego”. Dodatkowo, tworzenie szablonu przedmiaru o strukturze kilku tysięcy rzędów nie było łatwe. Nie można też zapomnieć o całej warstwie estetycznej i tworzeniu koncepcji wykończenia wnętrz w dwóch stylach w wysokim standardzie, jak również wyborze materiałów, tworzeniu moodboardów itp. - czynności, które zawsze są wyzwaniem przy projektowaniu.
Inwestycja w Darłowie to niewątpliwie unikat, jeśli chodzi o tego typu budowle na polskim wybrzeżu. Komfortowe apartamenty ulokowane wśród sosnowych zagajników, gdzie na wyciągnięcie ręki czekają skarby Bałtyku, stanowią wizytówkę tej nadmorskiej miejscowości na skalę światową.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.