Maczfit ponownie przekaże setki posiłków potrzebującym!
W ubiegłym miesiącu Maczfit zorganizował wyjątkową inicjatywę #MaczLove, w ramach której przekazał wsparcie tym, którzy najbardziej go potrzebowali. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka nie zwalnia tempa i ponownie dzieli się radością. Niebawem setki posiłków po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach seniorów w całej Polsce!
„Czas izolacji i obostrzeń” sprawia, że dla wielu atmosfera najbliższych Świąt Bożego Narodzenia nie będzie przypominała tej z ubiegłych lat. Ograniczenia liczby gości przy wigilijnym stole oraz troska o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych sprawią, że niektórzy ten magiczny, zimowy czas spędzą w osamotnieniu. Marka Maczfit, która regularnie wspiera potrzebujących, nie spoczywa na laurach i ponownie realizuje akcję #MaczLove, w ramach której w ubiegłym miesiącu setki posiłków trafiły prosto pod drzwi seniorów. Tym razem nie będzie inaczej. W grudniu posiłki cateringu dietetycznego po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach ludzi z całej Polski! Maczfit zachęca, by zgłaszać potrzebujące osoby poprzez ankietę opublikowaną na kanale marki na Facebooku. Każde zgłoszenie będzie weryfikowane, a wybrani otrzymają smaczne i zdrowe posiłki bezpiecznie prosto pod drzwi.
„Maczfit poprzez działalność jaką prowadzi, ma potencjał, by angażować się i wspierać tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji. To już kolejny raz w tym roku gdy identyfikując ważny problem społeczny, adresujemy dobro najbardziej potrzebujących. I nie spoczniemy na laurach. W ramach inicjatywy #MaczLove regularnie planujemy dzielić się tym, co robimy najlepiej – smacznymi i zdrowymi posiłkami” – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.
21 grudnia z siedziby firmy w Szymanowie wyruszą pierwsze posiłki w ramach akcji #MaczLove. Do potrzebujących trafi 700 posiłków. Dzięki temu osoby w trudnej sytuacji lub przebywające na kwarantannie będą mogły pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia.
Link do ankiety:
https://bit.ly/MaczLove_Formularz

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.