Komunikaty PR

Maczfit wprowadza do oferty nowy zestaw Trio

2024-09-11  |  12:30

Maczfit, lider w dostarczaniu zbilansowanych diet pudełkowych, wprowadził do swojej oferty nową propozycję – Trio. To wyjątkowy zestaw, który składa się z trzech starannie skomponowanych posiłków dziennie. W ten sposób Maczfit stworzył rozwiązanie dla osób, dla których 5 posiłków to za dużo, a które jednocześnie pragną zadbać o swoje zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, nie tracąc możliwości spożycia śniadania w ulubionej kawiarni, wspólnych posiłków rano z dziećmi czy kolacji z przyjaciółmi.

Maczfit, znany z innowacyjnego podejścia do zdrowego odżywiania, stworzył Trio z myślą o osobach, które nie potrzebują aż pięciu gotowych posiłków, cenią sobie wygodę, ale też lubią jeść w gronie bliskich czy w ulubionych restauracjach, jednocześnie nie tracąc czasu na przygotowywanie pełnowartościowych posiłków np. do pracy. To nowa odsłona oferty, która wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, łączy prostotę z różnorodnością, a wszystko to w trzech pysznych gotowych krokach każdego dnia.

Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem – w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić. O pozostałej części dnia można zdecydować samodzielnie, w zależności od aktualnych upodobań. Trio dostosowuje się do indywidualnego stylu życia klientów oraz ich preferencji smakowych. To także rozwiązanie, dzięki któremu można jeść zdrowo, nie będąc na diecie.

"Tworząc koncepcję Trio kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebami osób, które chcą zminimalizować czas poświęcany na planowanie posiłków, a jednocześnie zachować pełną kontrolę nad tym, co jedzą, kiedy i gdzie. Ta elastyczna formuła pozwala na jedzenie śniadań i kolacji na swoich zasadach, gdziekolwiek mamy na to ochotę. Wiemy też, jak ważne są dla naszych klientów jakość i wartości odżywcze, zadbaliśmy więc również o to, aby każdy posiłek w Trio dostarczał niezbędnych składników odżywczych, a jednocześnie był smaczny i różnorodny" - mówi Paula Frończuk, dietetyk Maczfit.

W ofercie dostępne są dwa warianty – Basic Trio oraz Vege&Fish Trio – w trzech wielkościach kalorycznych – S 1000, M 1250 oraz L 1550. Ich ceny są atrakcyjne i rozpoczynają się od 41 zł za dzień. Trio, obok Gotowych Diet i Wyboru Menu, jest trzecią kategorią produktową Maczfit.

Firma Maczfit jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, od ponad 9 lat oferuje szeroką ofertę diet pudełkowych, dostarczając świeże posiłki do około 3000 lokalizacji w kraju. W marcu 2021 r. marka Maczfit stała się częścią Grupy Żabka.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.