Maczfit wprowadza do oferty nowy zestaw Trio
Maczfit, lider w dostarczaniu zbilansowanych diet pudełkowych, wprowadził do swojej oferty nową propozycję – Trio. To wyjątkowy zestaw, który składa się z trzech starannie skomponowanych posiłków dziennie. W ten sposób Maczfit stworzył rozwiązanie dla osób, dla których 5 posiłków to za dużo, a które jednocześnie pragną zadbać o swoje zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, nie tracąc możliwości spożycia śniadania w ulubionej kawiarni, wspólnych posiłków rano z dziećmi czy kolacji z przyjaciółmi.
Maczfit, znany z innowacyjnego podejścia do zdrowego odżywiania, stworzył Trio z myślą o osobach, które nie potrzebują aż pięciu gotowych posiłków, cenią sobie wygodę, ale też lubią jeść w gronie bliskich czy w ulubionych restauracjach, jednocześnie nie tracąc czasu na przygotowywanie pełnowartościowych posiłków np. do pracy. To nowa odsłona oferty, która wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, łączy prostotę z różnorodnością, a wszystko to w trzech pysznych gotowych krokach każdego dnia.
Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem – w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić. O pozostałej części dnia można zdecydować samodzielnie, w zależności od aktualnych upodobań. Trio dostosowuje się do indywidualnego stylu życia klientów oraz ich preferencji smakowych. To także rozwiązanie, dzięki któremu można jeść zdrowo, nie będąc na diecie.
"Tworząc koncepcję Trio kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebami osób, które chcą zminimalizować czas poświęcany na planowanie posiłków, a jednocześnie zachować pełną kontrolę nad tym, co jedzą, kiedy i gdzie. Ta elastyczna formuła pozwala na jedzenie śniadań i kolacji na swoich zasadach, gdziekolwiek mamy na to ochotę. Wiemy też, jak ważne są dla naszych klientów jakość i wartości odżywcze, zadbaliśmy więc również o to, aby każdy posiłek w Trio dostarczał niezbędnych składników odżywczych, a jednocześnie był smaczny i różnorodny" - mówi Paula Frończuk, dietetyk Maczfit.
W ofercie dostępne są dwa warianty – Basic Trio oraz Vege&Fish Trio – w trzech wielkościach kalorycznych – S 1000, M 1250 oraz L 1550. Ich ceny są atrakcyjne i rozpoczynają się od 41 zł za dzień. Trio, obok Gotowych Diet i Wyboru Menu, jest trzecią kategorią produktową Maczfit.
Firma Maczfit jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, od ponad 9 lat oferuje szeroką ofertę diet pudełkowych, dostarczając świeże posiłki do około 3000 lokalizacji w kraju. W marcu 2021 r. marka Maczfit stała się częścią Grupy Żabka.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.