Maczfit wspiera akcję „Podaruj Wigilię”
Marka Maczfit dołączyła do grona darczyńców, którzy wspierają Stowarzyszenie mali bracia Ubogich w organizacji kolacji wigilijnej dla samotnych, starszych osób. Firma przekazuje 35 000 zł na akcję „Podaruj Wigilię”.
Ideą znanej inicjatywy „Podaruj Wigilię” jest przygotowanie spotkania wigilijnego dla samotnych seniorów, będących pod opieką Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki zaangażowaniu firm i prywatnych darczyńców, podczas kolacji wigilijnych odbywających się w 10 miastach w Polsce, podopieczni Stowarzyszenia mbU mają możliwość kolędowania, zjedzenia świątecznych potraw, a przede wszystkim wspólnego spędzenia czasu. Dlaczego catering dietetyczny Maczfit zaangażował się we wsparcie tej inicjatywy?
Wielokrotnie podkreślamy, że jedzenie jest dla nas czymś wyjątkowym. I nie mówię tu jedynie o jakości czy smaku, o które na co dzień dbamy, ale też o emocjach i radości wynikających ze wspólnych spotkań przy smacznym posiłku. W tym roku chcieliśmy podarować takie chwile osobom, które na co dzień nie zawsze otrzymują tyle ciepła, ile powinny. Mamy nadzieję, że zorganizowana przez Stowarzyszenie kolacja sprawi, że poczują się naprawdę szczęśliwi – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.
Święta to czas, w którym samotność boli najbardziej, dlatego co roku w tym czasie organizujemy uroczyste spotkania dla osamotnionych osób starszych. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie hojność darczyńców, w tym partnerskich firm. Bardzo cieszymy się, że w tym roku do tego grona dołączył Maczfit. Wspólny posiłek, zwłaszcza świąteczny, jest idealną okazją do tego, żeby budować międzyludzkie więzi – a właśnie tworzenie relacji jest podstawą naszej działalności. Dziękujemy, że Maczfit działa z nami ramie w ramię w imię tej idei – mówi Marta Marchlewska-Ziomek, Business Fundraising Manager w Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.
Maczfit to firma, która nie tylko troszczy się o jakość i restauracyjny smak posiłków, ale także chętnie angażuje się w inicjatywy społeczne. W tym roku wsparła także podopieczne z domu samotnej matki z Warszawy i okolic oraz wspólnie z finalistkami MasterChef Junior przygotowała niespodziankę dla chorych dzieci, będących podopiecznymi Fundacji Herosi.
***
O firmie Maczfit: Założony w 2015 roku Maczfit jest liderem cateringu dietetycznego w Polsce. Dostarcza pełnowartościowe i zbilansowane posiłki konsumentom ponad 1800 lokalizacji na terenie całego kraju. Firma oferuje 12 gotowych diet, ale także 3 warianty Diet z Wyborem Menu, w ramach których klienci decydują się na 5 z 40 dostępnych dziennie posiłków. Wśród profesjonalnych jadłospisów znajdziemy m.in. diety dla osób z chorobą Hashimoto, wegetarian, wegan, diabetyków oraz klientów nietolerujących glutenu i laktozy. O oferowanej jakości marki świądczą liczne certyfikaty i nagrody m.in.: Kobieca Marka Roku 2021, Zdrowa Marka Roku 2022 czy Konsumencki Lider jakości 2022.
Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.