Maczfit wspiera akcję „Podaruj Wigilię”
Marka Maczfit dołączyła do grona darczyńców, którzy wspierają Stowarzyszenie mali bracia Ubogich w organizacji kolacji wigilijnej dla samotnych, starszych osób. Firma przekazuje 35 000 zł na akcję „Podaruj Wigilię”.
Ideą znanej inicjatywy „Podaruj Wigilię” jest przygotowanie spotkania wigilijnego dla samotnych seniorów, będących pod opieką Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki zaangażowaniu firm i prywatnych darczyńców, podczas kolacji wigilijnych odbywających się w 10 miastach w Polsce, podopieczni Stowarzyszenia mbU mają możliwość kolędowania, zjedzenia świątecznych potraw, a przede wszystkim wspólnego spędzenia czasu. Dlaczego catering dietetyczny Maczfit zaangażował się we wsparcie tej inicjatywy?
Wielokrotnie podkreślamy, że jedzenie jest dla nas czymś wyjątkowym. I nie mówię tu jedynie o jakości czy smaku, o które na co dzień dbamy, ale też o emocjach i radości wynikających ze wspólnych spotkań przy smacznym posiłku. W tym roku chcieliśmy podarować takie chwile osobom, które na co dzień nie zawsze otrzymują tyle ciepła, ile powinny. Mamy nadzieję, że zorganizowana przez Stowarzyszenie kolacja sprawi, że poczują się naprawdę szczęśliwi – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.
Święta to czas, w którym samotność boli najbardziej, dlatego co roku w tym czasie organizujemy uroczyste spotkania dla osamotnionych osób starszych. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie hojność darczyńców, w tym partnerskich firm. Bardzo cieszymy się, że w tym roku do tego grona dołączył Maczfit. Wspólny posiłek, zwłaszcza świąteczny, jest idealną okazją do tego, żeby budować międzyludzkie więzi – a właśnie tworzenie relacji jest podstawą naszej działalności. Dziękujemy, że Maczfit działa z nami ramie w ramię w imię tej idei – mówi Marta Marchlewska-Ziomek, Business Fundraising Manager w Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.
Maczfit to firma, która nie tylko troszczy się o jakość i restauracyjny smak posiłków, ale także chętnie angażuje się w inicjatywy społeczne. W tym roku wsparła także podopieczne z domu samotnej matki z Warszawy i okolic oraz wspólnie z finalistkami MasterChef Junior przygotowała niespodziankę dla chorych dzieci, będących podopiecznymi Fundacji Herosi.
***
O firmie Maczfit: Założony w 2015 roku Maczfit jest liderem cateringu dietetycznego w Polsce. Dostarcza pełnowartościowe i zbilansowane posiłki konsumentom ponad 1800 lokalizacji na terenie całego kraju. Firma oferuje 12 gotowych diet, ale także 3 warianty Diet z Wyborem Menu, w ramach których klienci decydują się na 5 z 40 dostępnych dziennie posiłków. Wśród profesjonalnych jadłospisów znajdziemy m.in. diety dla osób z chorobą Hashimoto, wegetarian, wegan, diabetyków oraz klientów nietolerujących glutenu i laktozy. O oferowanej jakości marki świądczą liczne certyfikaty i nagrody m.in.: Kobieca Marka Roku 2021, Zdrowa Marka Roku 2022 czy Konsumencki Lider jakości 2022.
Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Podróże
Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.