Komunikaty PR

Maczfit wspiera akcję „Podaruj Wigilię”

2022-01-20  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.07 MB )

 

Marka Maczfit dołączyła do grona darczyńców, którzy wspierają Stowarzyszenie mali bracia Ubogich w organizacji kolacji wigilijnej dla samotnych, starszych osób. Firma przekazuje 35 000 zł na akcję „Podaruj Wigilię”.

Ideą znanej inicjatywy „Podaruj Wigilię” jest przygotowanie spotkania wigilijnego dla samotnych seniorów, będących pod opieką Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki zaangażowaniu firm i prywatnych darczyńców, podczas kolacji wigilijnych odbywających się w 10 miastach w Polsce, podopieczni Stowarzyszenia mbU mają możliwość kolędowania, zjedzenia świątecznych potraw, a przede wszystkim wspólnego spędzenia czasu. Dlaczego catering dietetyczny Maczfit zaangażował się we wsparcie tej inicjatywy?

 

Wielokrotnie podkreślamy, że jedzenie jest dla nas czymś wyjątkowym. I nie mówię tu jedynie o jakości czy smaku, o które na co dzień dbamy, ale też o emocjach i radości wynikających ze wspólnych spotkań przy smacznym posiłku. W tym roku chcieliśmy podarować takie chwile osobom, które na co dzień nie zawsze otrzymują tyle ciepła, ile powinny. Mamy nadzieję, że zorganizowana przez Stowarzyszenie kolacja sprawi, że poczują się naprawdę szczęśliwi – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.

 

Święta to czas, w którym samotność boli najbardziej, dlatego co roku w tym czasie organizujemy uroczyste spotkania dla osamotnionych osób starszych. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie hojność darczyńców, w tym partnerskich firm. Bardzo cieszymy się, że w tym roku do tego grona dołączył Maczfit. Wspólny posiłek, zwłaszcza świąteczny, jest idealną okazją do tego, żeby budować międzyludzkie więzi – a właśnie tworzenie relacji jest podstawą naszej działalności. Dziękujemy, że Maczfit działa z nami ramie w ramię w imię tej idei – mówi Marta Marchlewska-Ziomek, Business Fundraising Manager w Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.

 

Maczfit to firma, która nie tylko troszczy się o jakość i restauracyjny smak posiłków, ale także chętnie angażuje się w inicjatywy społeczne. W tym roku wsparła także podopieczne z domu samotnej matki z Warszawy i okolic oraz wspólnie z finalistkami MasterChef Junior przygotowała niespodziankę dla chorych dzieci, będących podopiecznymi Fundacji Herosi.

 

***

O firmie Maczfit: Założony w 2015 roku Maczfit jest liderem cateringu dietetycznego w Polsce. Dostarcza pełnowartościowe i zbilansowane posiłki konsumentom ponad 1800 lokalizacji na terenie całego kraju. Firma oferuje 12 gotowych diet, ale także 3 warianty Diet z Wyborem Menu, w ramach których klienci decydują się na 5 z 40 dostępnych dziennie posiłków. Wśród profesjonalnych jadłospisów znajdziemy m.in. diety dla osób z chorobą Hashimoto, wegetarian, wegan, diabetyków oraz klientów nietolerujących glutenu i laktozy. O oferowanej jakości marki świądczą liczne certyfikaty i nagrody m.in.: Kobieca Marka Roku 2021, Zdrowa Marka Roku 2022 czy Konsumencki Lider jakości 2022.

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć