Komunikaty PR

Magnolia Park w trosce o środowisko

2021-05-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Czy wiesz, jak ważne są pszczoły? Potrafisz je chronić? Chcesz poznać je lepiej? Przyjdź do Magnolia Park na wydarzenie poświęcone tym pożytecznym owadom. Właśnie rozpoczęła się wystawa fotografii, ale to dopiero przedsmak. Majowa akcja składa się z trzech części.

Dzięki nim wzrastają łąki i rozkwitają kwiaty. Za ich sprawą owocują drzewa. Ich rola w ekosystemie jest kluczowa. Mowa oczywiście o pszczołach i innych owadach zapylających. Gdyby ich zabrakło, świat stanąłby przed obliczem katastrofy ekologicznej. Załamałaby się również produkcja żywności. W samej Europie od zapylania przez owady uzależnione jest ponad 4000 odmian warzyw, jak informuje Greenpeace Polska.

Niestety, pszczołom potrzebna jest pomoc – szkodzą im toksyczne pestycydy używane w rolnictwie i zanieczyszczenia znajdujące się w powietrzu. – Jest wiele powodów, aby chronić pszczoły. Są one dla nas bardzo ważne i dlatego powinniśmy je lepiej poznać. W trosce o nie i środowisko zorganizowaliśmy rodzinne wydarzenie edukacyjne, którego głównymi bohaterkami są pszczoły i rośliny miododajne. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych ekologią oraz codziennym życiem owadów – zachęca Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Wydarzenie pod nazwą „Pszczoła, mały superbohater” trwa w Magnolia Park od 10 do 31 maja w godzinach otwarcia centrum. W programie są trzy atrakcje główne: wystawa fotografii, strefa edukacyjna i akcja sprzedażowa z nagrodami.

Wystawa fotografii

Pierwszą częścią wydarzenia jest wystawa zdjęć roślin miododajnych. Fotografie są do obejrzenia na piętrze, w okolicy sklepu Zara. Wystawa będzie dostępna do końca maja. Z kolei żywe rośliny miododajne można będzie zobaczyć w pszczelim ogrodzie, w specjalnej strefie edukacyjnej na parterze.

Strefa edukacyjna

Druga część wydarzenia, dostępna od 11 do 15 maja, to wyjątkowa strefa edukacyjna, a w niej: gigantyczna pszczoła, strój i inne atrybuty pszczelarza oraz wiele ciekawostek z życia owadów. – Mało kto wie, że do wytworzenia zaledwie kilograma miodu pszczoły muszą zebrać nektar pochodzący aż z kilku milionów kwiatów – zauważa Joanna Sawośko-Duda.

Ciekawostki o pracy i życiu pszczół, a także o tym, jak każdy z nas może im pomóc, prezentowane będą na tablicach edukacyjnych – zapowiada.

Akcja z nagrodami

Trzecią częścią wydarzenia „Pszczoła, mały superbohater” to akcja dla klientów, w której do odebrania za zakupy będą karty podarunkowe i saszetki z mieszkanką nasion do samodzielnego zasadzenia roślin miododajnych. Aby dostać nagrodę, wystarczy w sobotę, 15 maja zrobić zakupy na kwotę 150 zł (na maksymalnie dwóch paragonach) i zgłosić się do punktu wydawania nagród w okolicach sklepu Super-Pharm.

Magnolia Park zachęca do wzięcia udziału w proekologicznym wydarzeniu i jednocześnie przypomina o bezpieczeństwie: – Odwiedzając nasze centrum, pamiętajmy o podstawowych zasadach: zachowaniu dystansu, zakrywaniu ust i nosa, a także dezynfekcji rąk. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby wszyscy czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie – podkreśla Joanna Sawośko-Duda.

Bezpłatne maseczki i rękawiczki można odebrać w Punkcie Informacyjnym. Pojemniki z płynem do dezynfekcji są rozmieszczone w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową. Pod koniec kwietnia ponownie poświadczony i zaktualizowany został certyfikat SafeGuard, który jest potwierdzeniem, że Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.