Komunikaty PR

Majowe przyjemności w Promenadzie!

2024-05-08  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Maj w Promenadzie zapowiada się intensywnie! Warszawskie centrum handlowe przygotowało dla odwiedzających mnóstwo atrakcji. Już od 6 maja marka Kiehl’s zaprasza do niezwykłego pop-upu rodem z nowojorskiego metra, a w każdy piątek i sobotę maja klienci mają szansę na zdobycie vouchera do Parku Rozrywki Majaland!


Następna stacja – Kiehl’s!

Po raz pierwszy w Polsce, Kiehl’s zaprasza do nowojorskiego metra! Od 6 do 18 maja zapraszamy do odwiedzenia wyjątkowego Pop-Up’u marki Kiehl’s, który przeniesie cię prosto do miasta, które nigdy nie śpi.

Na miejscu czekać będą atrakcje, takie jak bezpłatne badania skóry, pomoc w doborze pielęgnacyjnej rutyny, indywidualnie dopasowanej do potrzeb skóry, SkinQuiz z nagrodami, a także bezpłatne próbki kosmetyków i specjalne oferty na produkty Kiehl’s.

Kiehl’s należy do grona najpopularniejszych marek na świecie.  Historia marki rozpoczęła się ponad 170 lat temu na rogu 13th Street oraz Third Avenue w Nowym Jorku. Powstała jako apteka, z czasem zmieniła się w brand oferujący niezwykle skuteczne produkty do pielęgnacji. Przez lata doskonalono ich formuły, a także wprowadzano kolejne linie. Brand charakteryzuje wyważone poczucie estetyki i minimalistyczne opakowania, które w niewielkim stopniu zmieniły się przez lata. Kosmetyki podbiły serca wielu osób, w tym Andy’ego Warhola, a dziś mają status kultowych.

Weekendy z Majaland!

W każdy piątek i sobotę (10-11, 17-18, 24-25 maja) klienci centrum będą mieć szansę by zdobyć voucher do Parku Rozrywki Majaland na zakup 2 biletów w cenie 1! W dniach od 10 do 25 maja każda osoba, która zrobi zakupy w Promenadzie za minimum 200 zł, udokumentowane na maksymalnie dwóch paragonach może odebrać swoją nagrodę! Ten specjalny bilet jest ważny w połączeniu z co najmniej jednym, innym, płatnym biletem normalnym zakupionym w kasie parku Majaland Warszawa. Voucher ważny jest do 30.06.2024 r.

Nagrodę można odebrać w Punkcie obsługi akcji w godzinach 12:00 – 20:00 zlokalizowanym na poziomie 0 między lokalami ZARA i Massimo Dutti.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://warszawa.promenada.com/aktualnosci/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.