Komunikaty PR

Majówka w domowym stylu!

2020-04-29  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.27 MB )

Tegoroczna majówka to nie lada wyzwanie! Warto więc wdrożyć w życie plan "weekend w domowym stylu" i miło spędzić ten czas. Odpocznijmy od szumu informacyjnego, zróbmy coś dla siebie i bliskich, i wprowadźmy radość w ten majówkowy czas.

Smacznie i kolorowo

Wiosna już w pełni, a jej radosne barwy zachęcają do kolorowych eksperymentów. Jednym z pomysłów na majówkowe popołudnie może być wspólne pieczenie muffinek. Zamiast tradycyjnych posypek do dekorowania babeczek możemy użyć np. żelek. Ich różnorodność pozwoli nam na przygotowanie wielu smacznych wersji. Wykorzystać możemy np. owocowe wisienki Haribo, podłużne żelki-dżdżownice czy słodkie Pico Balla. Dzięki temu każda muffinka będzie mieć swój unikalny wygląd.

Domowy maraton filmowy

Kolejną propozycją na majówkę jest maraton filmowy. Nadróbmy w tym czasie zaległości – zobaczmy te produkcje, które wszyscy już widzieli, a my nie mieliśmy na nie czasu. Najlepszy serial to taki, który nie kończy się po drugim sezonie.

Podczas oglądania postawmy na ulubione przekąski. Lekką i smaczną przekąską mogą być żelki. Tu możliwości jest wiele. Do wyboru mamy na przykład klasyczne owocowe żelki Złote Misie, a dla wielbicieli oryginalnych smaków polecamy żelki kwaśne, np. Happy Cola.

Podróże małe i duże

Wiosna zachęca do dalekich wycieczek i podróży. Oczywiście, teraz to niemożliwe, ale…
Wykorzystajmy wolny czas do rodzinnego przejrzenia i posegregowania zdjęć. To pozwoli wrócić pamięcią do ostatnich podróży. Przeżyjmy to wspólnie jeszcze raz!
Wspaniałym umileniem takich radosnych chwil będzie słodka przekąska w postaci żelek.
Nowość Haribo Starmix są doskonałe do dzielenia. Każdy znajdzie coś dla siebie w kompozycji 6 różnorodnych smaków i kształtów żelek.

Majówka w tym roku to dla nas coś nowego. Przede wszystkim postawmy na zdrowie i bezpieczeństwo swoje oraz innych. Nie zapominajmy jednak o radości! Umilajmy sobie te chwile i dzielmy się radością z najbliższymi.
 

O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.