„ManuEye” – ulubiona atrakcja łodzian znów wraca na rynek Manufaktury
Jak wygląda Łódź z wysokości 30 metrów? Na to pytanie będzie można poznać odpowiedź już w najbliższą sobotę, gdyż właśnie wtedy nad rynkiem Manufaktury stanie ogromne koło młyńskie.
ManuEye już na stałe wpisało się w krajobraz jesienno-zimowej Manufaktury. Diabelski Młyn stanie na rynku od strony ul. Zachodniej. Mierzy 30 metrów, a w 20 stylizowanych gondolach zmieści się łącznie 80 osób. Koło porusza się z prędkością „turystyczną” – nie ma więc powodów, by obawiać się, że jest to rozrywka zbyt ekstremalna. Z góry widoczna jest piękna panorama miasta, która robi ogromne wrażenie zarówno przy świetle dnia, jak i nocą.
Nie ma ograniczeń wiekowych, lecz dzieci poniżej 8. Roku życia muszą korzystać z atrakcji pod opieką dorosłych. Koło młyńskie kręci się od 12 do 21 w ciągu tygodnia, a w weekendy do 22. Bilet ulgowy kosztuje 25 zł, normalny – 20 zł. W tej cenie możemy liczyć aż na trzy obroty.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.