Komunikaty PR

Manufaktura gra z WOŚP - zdradzamy atrakcje 32. finału

2024-01-12  |  10:00
Biuro prasowe

32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami, a w największym sztabie Orkiestry w mieście, w Manufakturze, prace idą pełną parą. Wieloletnia tradycja wspólnego grania zobowiązuje – w ostatni weekend stycznia Rynek Włókniarek Łódzkich zapełni się uśmiechniętymi wolontariuszami i mnóstwem atrakcji, a na plenerowej scenie pojawi się zagraniczna gwiazda – belgijski piosenkarz pop, Danzel.

32. finał WOŚP

27-28.01, Manufaktura

Tegoroczny finał zagra pod hasłem „Płuca po pandemii”, a środki zebrane pod czas akcji będą dedykowane zakupowi sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Fundacja ma w planach zakup urządzeń m.in. dla diagnostyki obrazowej (np. rezonansów magnetycznych i aparatów usg), diagnostyki czynnościowej, endoskopowe, a także rehabilitacji i torakochirurgii.

Jak co roku, finał Orkiestry w Manufakturze będzie trwał przez cały weekend. Wśród mnóstwa atrakcji trzeba wymienić tegoroczny wielki powrót jednostek Państwowej Straży Pożarnej. Strażacy zapraszają na ściankę wspinaczkową, tyrolkę, stanowisko nurków, ratowników medycznych i ratowników z psami pracującymi. Swoje wsparcie okażą też łódzcy motocykliści z klubów Brotherhood MC, Born To Ride, Boruta, Berserkersi, Dark Squadron, Blue Rangers i Number One Club. Na terenie galerii handlowej będzie można odwiedzić stanowiska z drukarkami 3D, które co roku cieszą się dużą popularnością, drukując m.in. wośpowe serduszka i inne gadżety. W galerii spotkacie także studentów Politechniki Łódzkiej z Solar Team i Iron Warriors Team z ich kosmicznymi pojazdami, a także cosplayerów w przebraniach znanych z kultowych filmów i serii sci-fi. Nie zabraknie także znanych łódzkich firm, m.in. BioGen, który powróci z wystawą wylicytowanych przez siebie serduszek, samochodami rajdowymi i gośćmi specjalnymi: Krzysztofem Hołowczycem, kierowcą rajdowym, Maciejem Wisławskim i Łukaszem Kurzeją. Poza tym także uwielbiane przez łodzian Złote Serce, tworzone przez grosiki wrzucane do wyjątkowej akcji Studenckiego Koła Naukowego SKN Inwestor i oczywiście tworzona przez cały finał na żywo, rzeźba wośpowego serca z lodu.

Dla najmłodszych masa atrakcji: fotobudka, animacje pod okiem Łódzkich Skrzatów i Mandorii, pokazy tancerzy Egurrola Dance Studio, a wreszcie także IFMSA ze Szpitalem Pluszowego Misia. Tam chętni skorzystają też z pomiaru ciśnienia i glikemii, pomiaru składu ciała, porad dietetycznych i dotyczących higieny dobrego snu.

Na rynku Manufaktury również nie zabraknie atrakcji. Przez cały weekend fani motoryzacji mogą wspierać Orkiestrę przejazdami charytatywnymi z Fundacją Fun&Drive – czekają na Was bryki z najwyższej półki! W niedzielę na rynku będzie można też spotkać się ze strażakami z PSP i OSP z Łodzi i okolic, którzy zaprezentują wozy bojowe, pokazy gaszenia oleju, cięcia wraku czy wznosów w koszu. Nie zabraknie też militariów – w Manufakturze zobaczycie wojskowe motocykle z czasów II wojny światowej, halftrucka, amerykańskie wozy bojowe, a także zrekonstruowaną kuchnię polową i pokazy sprzętu wojskowego. Z kolei sokolnicy pojawią z majestatycznymi ptakami drapieżnymi i opowiedzą o ich specyficznej i wymagającej tresurze. Poza tym, dużo adrenaliny na stoisku strzelnicy ASG, Rivala z podnośnikiem koszowym. Z kolei w siłowni Saturn Fitness w orkiestrową niedzielę swój wielki finał będzie miał też 48-godzinny maraton z udziałem Marcina Józefaciuka, znanego łodzianina-sportowca, nauczyciela, a od niedawna także posła na Sejm.

W działania na rzecz Orkiestry włączą się też właściciele popularnych niegdyś maluchów, czyli fiatów 126p – 32 barwne kaszlaki zaparkują na rynku  na 32. finał Orkiestry. To nie koniec atrakcji motoryzacyjnych – wypatrujcie też samochodów retro, zabytkowych, offroadowych, a nawet… kombajnu Bizon!

Podczas finału WOŚP nie może też zabraknąć energetycznej, rozgrzewającej serca muzyki! Na plenerowej scenie rynku Manufaktury pojawią się gwiazdy nie tylko łódzkie, ale też światowe. O godz. 15:30 muzyczne wsparcie Orkiestrze okaże sam Danzel, belgijski piosenkarz znany z hitu „Pump It” czy „You Spin Me Round”. Po tak gorącym rozpoczęciu scenę przejmą rodzime zespoły: Heima, Mona Polaski, Brooklin, Samokhin Band, a na zakończenie wystąpi emanujący dobrą energią i humorem, Nick Sinclair.

Światełko do nieba odbędzie się tradycyjnie o godz. 20.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.