Komunikaty PR

Marka KRISPOL Mecenasem Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego oraz Projektu PA

2023-07-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kozłowska
KRISHOME

Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
k.kozlowska|krishome.eu| |k.kozlowska|krishome.eu
509 200 481
www.krishome.pl
Do pobrania KRISPOL ( 0.46 MB )

46 lat temu urodził się Ks. Jan Kaczkowski – autorytet moralny, który w każdym człowieku widział dobro. Choć od daty jego śmierci minęło już ponad 7 lat, wartości, jakie głosił nadal żyją w sercach i pamięci osób, dla których był inspiracją. W dniu urodzin Ks. Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL podjęła decyzję o zostaniu Mecenasem Fundacji Ks. Jana Kaczkowskiego oraz Projektu PAKA.


Jako Mecenas Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL wraz z Siecią Salonów KRISHOME będzie wspierać realizację jej statutowej działalności - budowania wiary w drugiego człowieka, nauki dawania szansy i wyciągania pomocnej dłoni.

 

Droga pełna nadziei


Jesień 2022 roku. Zespół projektu PAKA wraz z Patrykiem Galewskim wyruszył w podróż PAKA BUSEM do Zakładu Poprawczego w Poznaniu. Celem było przeprowadzenie warsztatów, które miały inspirować wychowanków i odmienić ich życie. Ogromne zaangażowanie wychowawcy, Kamila Stachowiaka, który doskonale wie, jak duże znaczenie ma praca z młodzieżą, sprawiło, że informacja o projekcie PAKA dotarła do KRISPOL. Prezes Karol Krysiński spotkał się z Patrykiem Galewskim. Z oficjalnego spotkania biznesowego dyskusja zmieniła się w rozmowę o wspólnych wartościach i celach.

W dniu urodzin Księdza Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL oficjalnie stała się Mecenasem Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego. Jak podkreślają obie strony, ta decyzja oznacza coś więcej niż finansowe wsparcie. To deklaracja wspólnoty wartości, utożsamiania się z misją Fundacji i działania na rzecz jej beneficjentów.

Dla nas - rodziny Jana, najważniejsza jest pamięć o naszym synu. Dzięki Patrykowi Galewskiemu i projektowi PAKA, o Janie chcą słuchać młodzi ludzie, przeważnie Ci bardzo potrzebujący autorytetu i wsparcia - dzieciaki w tarapatach. Taka żywa, „pomocowa” pamięć to dla nas największa wartość - komentuje Ziuk Kaczkowski, tata Ks. Jana Kaczkowskiego, fundator.

Zrozumienie i wsparcie dla naszych działań, które są kontynuacją tego, co dla młodych ludzi robił za swojego życia Ks. Jan Kaczkowski, dodaje nam skrzydeł. Dzięki popularności filmu „Johnny”, docieramy do potrzebujących, ale też do tych, którzy chcą nas wspierać. Dziękujemy naszemu Mecenasowi – marce KRISPOL, za zaufanie. Dziękuję za gwarancję spokoju! - podkreśla Anna Specjał, prezes Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego.

Nasze partnerstwo opiera się na wspólnocie wartości, które napędzają do zmiany i poprawiają jakość życia osób potrzebujących. Zostając Mecenasem Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego przyczyniamy się do rozwoju projektów edukacyjnych, które pozwalają młodym talentom rozwijać się i kształtować swoją przyszłość z sukcesem. Każdy zasługuje na taką szansę – komentuje Karol Krysiński, prezes firmy. Ksiądz Jan Kaczkowski – JOHNNY, był dla wielu ludzi życiową inspiracją, a wartości, które niósł, są nam bardzo bliskie. Usłyszeliśmy kiedyś z żoną zdanie – jak masz, to się podziel. Ten prosty przekaz trafił w nasze serca. Mecenat jest realizacją słów Ks. Kaczkowskiego. Wierzymy, że razem możemy osiągnąć więcej i uczynić świat lepszym miejscem dla wszystkich. – dodaje.

Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego niesamowitego porozumienia wartości. Zostanie Mecenasem Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego jest dla nas okazją do angażowania się w inicjatywy społeczne o dużej skali i realnym wpływie na życie ludzi. Jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo przyniesie trwałe korzyści dzieciom, którym służy Fundacja – dopowiada Beata Krysińska, wiceprezes firmy KRISPOL.

Fundacja im. Księdza Jana Kaczkowskiego reprezentuje spadkobierców dzieła życia Ks. Jana Kaczkowskiego (1977-2016), autorytetu moralnego, który w każdym człowieku widział dobro. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja zajmuje się projektami promującymi uważność i otwartość na potrzeby drugiego człowieka. Jednym z nich jest PAKA (PAtryk Galewski i Ks. Jan KAczkowski) , czyli program skierowany do wychowanków zakładów poprawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych oraz szkół. Projekt PAKA prowadzi współbohater filmu „Johnny” Patryk Galewski. Więcej: https://fundacjakaczkowskiego.org

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KRISHOME
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.