Komunikaty PR

Marka KRISPOL Mecenasem Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego oraz Projektu PA

2023-07-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kozłowska
KRISHOME

Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
k.kozlowska|krishome.eu| |k.kozlowska|krishome.eu
509 200 481
www.krishome.pl
Do pobrania KRISPOL ( 0.46 MB )

46 lat temu urodził się Ks. Jan Kaczkowski – autorytet moralny, który w każdym człowieku widział dobro. Choć od daty jego śmierci minęło już ponad 7 lat, wartości, jakie głosił nadal żyją w sercach i pamięci osób, dla których był inspiracją. W dniu urodzin Ks. Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL podjęła decyzję o zostaniu Mecenasem Fundacji Ks. Jana Kaczkowskiego oraz Projektu PAKA.


Jako Mecenas Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL wraz z Siecią Salonów KRISHOME będzie wspierać realizację jej statutowej działalności - budowania wiary w drugiego człowieka, nauki dawania szansy i wyciągania pomocnej dłoni.

 

Droga pełna nadziei


Jesień 2022 roku. Zespół projektu PAKA wraz z Patrykiem Galewskim wyruszył w podróż PAKA BUSEM do Zakładu Poprawczego w Poznaniu. Celem było przeprowadzenie warsztatów, które miały inspirować wychowanków i odmienić ich życie. Ogromne zaangażowanie wychowawcy, Kamila Stachowiaka, który doskonale wie, jak duże znaczenie ma praca z młodzieżą, sprawiło, że informacja o projekcie PAKA dotarła do KRISPOL. Prezes Karol Krysiński spotkał się z Patrykiem Galewskim. Z oficjalnego spotkania biznesowego dyskusja zmieniła się w rozmowę o wspólnych wartościach i celach.

W dniu urodzin Księdza Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL oficjalnie stała się Mecenasem Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego. Jak podkreślają obie strony, ta decyzja oznacza coś więcej niż finansowe wsparcie. To deklaracja wspólnoty wartości, utożsamiania się z misją Fundacji i działania na rzecz jej beneficjentów.

Dla nas - rodziny Jana, najważniejsza jest pamięć o naszym synu. Dzięki Patrykowi Galewskiemu i projektowi PAKA, o Janie chcą słuchać młodzi ludzie, przeważnie Ci bardzo potrzebujący autorytetu i wsparcia - dzieciaki w tarapatach. Taka żywa, „pomocowa” pamięć to dla nas największa wartość - komentuje Ziuk Kaczkowski, tata Ks. Jana Kaczkowskiego, fundator.

Zrozumienie i wsparcie dla naszych działań, które są kontynuacją tego, co dla młodych ludzi robił za swojego życia Ks. Jan Kaczkowski, dodaje nam skrzydeł. Dzięki popularności filmu „Johnny”, docieramy do potrzebujących, ale też do tych, którzy chcą nas wspierać. Dziękujemy naszemu Mecenasowi – marce KRISPOL, za zaufanie. Dziękuję za gwarancję spokoju! - podkreśla Anna Specjał, prezes Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego.

Nasze partnerstwo opiera się na wspólnocie wartości, które napędzają do zmiany i poprawiają jakość życia osób potrzebujących. Zostając Mecenasem Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego przyczyniamy się do rozwoju projektów edukacyjnych, które pozwalają młodym talentom rozwijać się i kształtować swoją przyszłość z sukcesem. Każdy zasługuje na taką szansę – komentuje Karol Krysiński, prezes firmy. Ksiądz Jan Kaczkowski – JOHNNY, był dla wielu ludzi życiową inspiracją, a wartości, które niósł, są nam bardzo bliskie. Usłyszeliśmy kiedyś z żoną zdanie – jak masz, to się podziel. Ten prosty przekaz trafił w nasze serca. Mecenat jest realizacją słów Ks. Kaczkowskiego. Wierzymy, że razem możemy osiągnąć więcej i uczynić świat lepszym miejscem dla wszystkich. – dodaje.

Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego niesamowitego porozumienia wartości. Zostanie Mecenasem Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego jest dla nas okazją do angażowania się w inicjatywy społeczne o dużej skali i realnym wpływie na życie ludzi. Jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo przyniesie trwałe korzyści dzieciom, którym służy Fundacja – dopowiada Beata Krysińska, wiceprezes firmy KRISPOL.

Fundacja im. Księdza Jana Kaczkowskiego reprezentuje spadkobierców dzieła życia Ks. Jana Kaczkowskiego (1977-2016), autorytetu moralnego, który w każdym człowieku widział dobro. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja zajmuje się projektami promującymi uważność i otwartość na potrzeby drugiego człowieka. Jednym z nich jest PAKA (PAtryk Galewski i Ks. Jan KAczkowski) , czyli program skierowany do wychowanków zakładów poprawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych oraz szkół. Projekt PAKA prowadzi współbohater filmu „Johnny” Patryk Galewski. Więcej: https://fundacjakaczkowskiego.org

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KRISHOME
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.