Marka KRISPOL Mecenasem Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego oraz Projektu PA
KRISHOME
Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
k.kozlowska|krishome.eu| |k.kozlowska|krishome.eu
509 200 481
www.krishome.pl
46 lat temu urodził się Ks. Jan Kaczkowski – autorytet moralny, który w każdym człowieku widział dobro. Choć od daty jego śmierci minęło już ponad 7 lat, wartości, jakie głosił nadal żyją w sercach i pamięci osób, dla których był inspiracją. W dniu urodzin Ks. Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL podjęła decyzję o zostaniu Mecenasem Fundacji Ks. Jana Kaczkowskiego oraz Projektu PAKA.
Jako Mecenas Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL wraz z Siecią Salonów KRISHOME będzie wspierać realizację jej statutowej działalności - budowania wiary w drugiego człowieka, nauki dawania szansy i wyciągania pomocnej dłoni.
Droga pełna nadziei
Jesień 2022 roku. Zespół projektu PAKA wraz z Patrykiem Galewskim wyruszył w podróż PAKA BUSEM do Zakładu Poprawczego w Poznaniu. Celem było przeprowadzenie warsztatów, które miały inspirować wychowanków i odmienić ich życie. Ogromne zaangażowanie wychowawcy, Kamila Stachowiaka, który doskonale wie, jak duże znaczenie ma praca z młodzieżą, sprawiło, że informacja o projekcie PAKA dotarła do KRISPOL. Prezes Karol Krysiński spotkał się z Patrykiem Galewskim. Z oficjalnego spotkania biznesowego dyskusja zmieniła się w rozmowę o wspólnych wartościach i celach.
W dniu urodzin Księdza Jana Kaczkowskiego, marka KRISPOL oficjalnie stała się Mecenasem Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego. Jak podkreślają obie strony, ta decyzja oznacza coś więcej niż finansowe wsparcie. To deklaracja wspólnoty wartości, utożsamiania się z misją Fundacji i działania na rzecz jej beneficjentów.
Dla nas - rodziny Jana, najważniejsza jest pamięć o naszym synu. Dzięki Patrykowi Galewskiemu i projektowi PAKA, o Janie chcą słuchać młodzi ludzie, przeważnie Ci bardzo potrzebujący autorytetu i wsparcia - dzieciaki w tarapatach. Taka żywa, „pomocowa” pamięć to dla nas największa wartość - komentuje Ziuk Kaczkowski, tata Ks. Jana Kaczkowskiego, fundator.
Zrozumienie i wsparcie dla naszych działań, które są kontynuacją tego, co dla młodych ludzi robił za swojego życia Ks. Jan Kaczkowski, dodaje nam skrzydeł. Dzięki popularności filmu „Johnny”, docieramy do potrzebujących, ale też do tych, którzy chcą nas wspierać. Dziękujemy naszemu Mecenasowi – marce KRISPOL, za zaufanie. Dziękuję za gwarancję spokoju! - podkreśla Anna Specjał, prezes Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego.
Nasze partnerstwo opiera się na wspólnocie wartości, które napędzają do zmiany i poprawiają jakość życia osób potrzebujących. Zostając Mecenasem Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego przyczyniamy się do rozwoju projektów edukacyjnych, które pozwalają młodym talentom rozwijać się i kształtować swoją przyszłość z sukcesem. Każdy zasługuje na taką szansę – komentuje Karol Krysiński, prezes firmy. Ksiądz Jan Kaczkowski – JOHNNY, był dla wielu ludzi życiową inspiracją, a wartości, które niósł, są nam bardzo bliskie. Usłyszeliśmy kiedyś z żoną zdanie – jak masz, to się podziel. Ten prosty przekaz trafił w nasze serca. Mecenat jest realizacją słów Ks. Kaczkowskiego. Wierzymy, że razem możemy osiągnąć więcej i uczynić świat lepszym miejscem dla wszystkich. – dodaje.
Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego niesamowitego porozumienia wartości. Zostanie Mecenasem Fundacji im. Księdza Jana Kaczkowskiego jest dla nas okazją do angażowania się w inicjatywy społeczne o dużej skali i realnym wpływie na życie ludzi. Jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo przyniesie trwałe korzyści dzieciom, którym służy Fundacja – dopowiada Beata Krysińska, wiceprezes firmy KRISPOL.
Fundacja im. Księdza Jana Kaczkowskiego reprezentuje spadkobierców dzieła życia Ks. Jana Kaczkowskiego (1977-2016), autorytetu moralnego, który w każdym człowieku widział dobro. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja zajmuje się projektami promującymi uważność i otwartość na potrzeby drugiego człowieka. Jednym z nich jest PAKA (PAtryk Galewski i Ks. Jan KAczkowski) , czyli program skierowany do wychowanków zakładów poprawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych oraz szkół. Projekt PAKA prowadzi współbohater filmu „Johnny” Patryk Galewski. Więcej: https://fundacjakaczkowskiego.org

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.