Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce
W połowie października ruszyła kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S® została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, którą można zobaczyć w centrum Warszawy. Swoje wsparcie dla tych wartości marka M&M’S® chce wyrazić również poprzez wyjątkowy mural z wizerunkiem kultowych drażetek.
Marka M&M’S® z portfolio firmy Mars od lat wspiera różnorodność na całym świecie i podkreśla, jak ważne jest włączanie. Jej misją jest tworzenie świata, w którym każdy czuje się u siebie i ma poczucie przynależności. Wykorzystując to, co charakterystyczne dla tych kultowych czekoladowych drażetek, czyli moc pozytywnej energii i zabawy, marka zdecydowała się wesprzeć kampanię społeczną „Filary Tolerancji”.
Współpraca jest zgodna z misją i filozofią marki M&M’S® o budowaniu potęgi zabawy, która pomoże stworzyć świat, w którym jedną z kluczowych wartości jest tolerancja. Zabawa powinna być przecież włączająca i dostępna dla wszystkich, a śmiech może łączyć ludzi i budować więzi, pomimo tego, jak są różni.
M&M’S® fundatorem instalacji „Filarów Tolerancji”
Kampania społeczna „Filary Tolerancji” koncentruje się na uniwersalnych wartościach, takich jak miłość, wolność, szczęście, równość, bezpieczeństwo i akceptacja. To inicjatywa, której głównym celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia, zgodnie z przekonaniem, że te wartości są filarami harmonijnego współistnienia w społeczeństwie.
Według raportu „Unia równości. Między założeniami a rzeczywistością”, przygotowanego na zlecenie Przedstawicielstwa KE w Polsce – Patrona Kampanii „Filary Tolerancji”, w Polsce stopniowo poprawiają się wskaźniki dotyczące eliminowania dyskryminacji z życia społecznego, jednak tempo zmian jest powolne na tle pozostałych krajów UE. Pod względem równości płci, mimo wzrostu pozycji Polski w Gender Equality Index (wskaźnik stosowany przez Europejski Instytut ds. Równości Kobiet i Mężczyzn), pozostajemy na 18 miejscu wśród państw wspólnoty.
Marka M&M’S® została fundatorem instalacji artystycznej, powstałej w ramach kampanii „Filary Tolerancji”. Niecodziennie ozdobione filary można zobaczyć w centrum Warszawy przy rondzie Czterdziestolatka, w okolicy Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i Varso Tower, na kolumnach podporowych estakady Jana Pawła II. Na podświetlanej instalacji umieszczono wizerunki Ambasadorów obok wartości takich jak wolność, równość, bezpieczeństwo, akceptacja, szczęście, miłość. Na instalacji widnieje QR kod kierujący do wypowiedzi video danego Ambasadora. Instalacji patronuje wyjątkowe grono aktorów, influencerów i działaczy społecznych wspierających idee równości i tolerancji. W kampanii uczestniczą Julia Wieniawa, Maciej Stuhr, Tomasz Raczek, Maciej Musiał, Ogi Ugonoh i influencerka Red Lipstick Monster.
Organizatorem i inicjatorem kampanii społecznej „Filary Tolerancji” jest Big Idea Promotions, agencja kreatywna 360° przy wsparciu merytorycznym Kampanii Przeciwko Homofobii. Patronat Honorowy nad kampanią objęła Ministra Równości Katarzyna Kotula, a nad Inauguracją Powstania Instalacji Artystycznej: Rzecznik Praw Obywatelskich i Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce.
Wyjątkowy mural „Wszystkie kolory zabawy”
Tej jesieni marka M&M’S® przygotowała również wyjątkowy, pełen kolorów mural widoczny naprzeciwko Złotych Tarasów, przy wiadukcie na ulicy Jana Pawła II. Wykorzystując tęczowe barwy oraz legendarne grono postaci M&M’S®, zachęca wszystkich odbiorców do jego ożywienia i wejścia do świata „Wszystkich kolorów zabawy”. Możliwe jest to poprzez zeskanowanie kodu QR znajdującego się na muralu.
Instalacja artystyczna i mural:
https://www.youtube.com/shorts/IKJQJ18k1KA
Globalna misja M&M’S®
Misją marki M&M'S® jest zwiększenie poczucia przynależności u 10 milionów ludzi na całym świecie do 2025 roku. W tym celu powstał M&M'S® FUNd, który oferuje zasoby, mentoring, możliwości i wsparcie finansowe w przestrzeni artystycznej oraz rozrywkowej, aby wzmacniać relacje międzyludzkie. W 2022 roku marka powołała do życia Radę Doradczą M&M'S® FUNd. W jej skład wchodzą eksperci, którzy wspierają i napędzają globalne działania marki w zakresie różnorodności, inkluzywności oraz zapewnienia poczucia przynależności.
M&M'S® nawiązał również współpracę z GLAAD, największą na świecie organizacją wspierającą media LGBTQ+. GLAAD koncentruje się na zwiększaniu odpowiedzialności mediów i zaangażowaniu społeczności w celu zapewnienia, że autentyczne historie LGBTQ+ są widziane, słyszane i aktualizowane.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.