Komunikaty PR

Meet at Rift powraca - druga edycja już w lutym w Warszawie

2022-12-22  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Meet at Rift - festiwal gier komputerowych powraca, tym razem w zimowej scenerii. Już 4-5 lutego w Warszawie odbędzie się druga edycja wydarzenia, które zaskarbiło sobie sympatię tysięcy fanów dobrej rozrywki i miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games.  

Meet at Rift Festiwal zadebiutował w sierpniu bieżącego roku w Łodzi. Bramy Hali Maszyn w łódzkim centrum EC1 gdzie odbywał się event, w ciągu trzech dni trwania imprezy przekroczyło ponad 13 000 osób. Goście mogli zagrać w przygotowanych strefach free to play, gdzie czekały na nich stanowiska wszystkich tytułów gier Riot Games oraz spotkać się w strefie meet & greet z ulubionymi influencerami. Na scenie głównej festiwalu fani esportu mogli śledzić finałowe rozgrywki ligi League of Legends - Baltic Playground oraz być świadkami finału konkursu cosplay. Ponadto na wszystkich gości czekało wiele atrakcji na stanowiskach partnerów - Displate oraz Alior Bank, a także strefa food trucków. 

Pierwsza edycja Meet at Rift festiwal wygenerowała istotny szum komunikacyjny - na evencie pojawiło się wiele mediów - zarówno stacji radiowych, telewizyjnych jak i dziennikarzy prasowych, co przełożyło się na ponad 150 publikacji, które wygenerowały ponad 7 mln zasięgu. Działania w social mediach własnych oraz u influencerów to kolejne ponad 6 mln wyświetleń, a transmisję rozgrywek esportowych w serwisie Twitch na kanale Nervariena oglądało ponad 230 000 unikalnych widzów. 

Wsłuchując się w głosy społeczności gamingowej i wychodząc naprzeciw jej oczekiwaniom agencja GAM3RS_X należąca do Fantasyexpo organizuje drugą edycję tego wydarzenia. Tym razem miastem gospodarzem będzie Warszawa, a miejscem w którym odbędzie się event będzie EXPO XXI przy ulicy Kasprzaka. Impreza planowana jest w dniach 4-5 lutego a wstęp ponownie będzie bezpłatny. 

Wzorem poprzedniej edycji na zgromadzonych gości będzie czekało wiele atrakcji, a wśród nich: 

  • meet & greet z topowymi influencerami kojarzonymi z grami Riot Games , między innymi z Nervarienem

  • strefy free to play, na których entuzjaści gamingu będa mogli zmierzyć się w takich tytułach jak League of Legends, Valorant, Team Fight Tactics, Wild Rift czy Legends of Runterra; 

  • na scenie głównej ponownie zagoszczą rozgrywki esportowe, które dostarczą wiele emocjonujących scenariuszy;

  • konkurs cosplay, który wyłoni kolejnego zwycięzcę najatrakcyjniejszego stroju związanego z produkcjami Riot Games. 

Głosem community i współkoordynatorem wraz z resztą teamu przy drugiej edycji Meet at Rift 2023 jest Bartosz Pawlik, który jesienią dołączył do ekipy GAM3RS_X.  Posiada on duże doświadczenie w tworzeniu projektów skierowanych do społeczności sympatyków gier Riot Games. Wcześniej związany był z grupą Polsat, do której wprowadził esport i zarządzał powstawaniem pierwszego telewizyjnego studia esportowego w Polsce, z którego między innymi emitowano mecze Ultraligi (polska liga League of Legends). 

Z wielką przyjemnością dołączam do zespołu, który jest pomysłodawcą i organizatorem Meet at Rift, które jest wyjątkowym wydarzeniem dla każdego fana gamingu w Polsce. Pierwsza edycja tej imprezy postawiła poprzeczkę naprawdę wysoko, lecz wierzę że wspólnie z zespołem uda nam się stworzyć cykliczne imprezy w Polsce, ale i zagranicą, które będa przyciągały tysiące fanów.  Już w nadchodzącej edycji na gości będzie czekać kilka niespodzianek, które wyróżnią ten event od poprzedniego. Serdecznie zapraszam do Warszawy w lutym! - komentuje Bartosz Pawlik, Creative Director, GAM3RS_X.

Cechą szczególną imprezy jest fakt, że nie skupia się ona na jednej grze, a całym uniwersum stworzonym przez Riot Games - w tym muzyce, komiksach oraz cosplayu. Amerykańskie studio przez dwanaście lat działalności zebrało wokół swoich tytułów jedną z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności na świecie. Jej przedstawiciele codziennie zanurzają się w wirtualny świat by cieszyć się ze starannie rozwijanych gier, nie tylko pod względem rozrywki, ale również całej otoczki - historii bohaterów, ich relacji, czy idei. Wydarzenie Winter Meet at Rift 2023 da im unikalną okazję aby spotkać się w świecie realnym i podzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami tego uniwersum. Będzie też świetną okazją dla osób, które chcą dopiero poznać ten świat. Podczas tego weekendu zapoznamy przybyłych gości z gamingiem, a rodzicom pomożemy zrozumieć pasję ich dzieci i zbudować platformę do wspólnej rozmowy. 

Partnerami najbliższej edycji Meet at Rift są Rockstar Energy Drink i Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada Konto dla graczy. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowano zestaw specjalnych nagród, które szczególnie przypadną do gustu wszystkim graczom - na przykład klawiatury, myszki lub fotele gamingowe a nawet kody cyfrowe do najpopularniejszych konsol. Zdobędziesz je, płacąc Kartą dla Graczy - Debit Mastercard.  Natomiast Rockstar Energy Drink zapewni wszystkim moc pozytywnych emocji, która przełoży się na fantastycznie spędzony czas podczas dwóch dni festiwalu. Producent napojów dał się poznać od najlepszej strony społeczności na eventach gamingowych m.in. Poznań Game Arena, na którym jego stoisko było przepełnione ciekawymi aktywacjami i tłumnie przybyłymi gośćmi. Za komunikację i strategię wejścia Rockstar Energy Drink  odpowiada dom mediowy Media Direction Sp. z o.o. Patronat medialny wydarzenia objął Polsat Games, Radio ESKA, CD-Action oraz Interia. 

Więcej informacji o zapowiadanym wydarzeniu będzie można znaleźć na kanałach social media: 

  • Facebook: https://www.facebook.com/Meet-at-Rift-Festival-107699011987343

  • Facebook Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/725384815269055

  • Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/

  • Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.