Komunikaty PR

Mega atrakcje na 10-te urodziny Portu Łódź

2020-03-06  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.24 MB )

Noc zakupów, koncert urodzinowy z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej, najpopularniejsi TikTokerzy oraz niespodzianki dla dzieci – takie atrakcje w marcu przygotował dla Klientów Port Łódź z okazji swoich 10-tych urodzin. Nie zabraknie także urodzinowego 10-metrowego tortu.

NOC ZAKUPÓW

To będzie niezwykły wieczór w Porcie Łódź! Już 13 marca (piątek) w godzinach 20:00 – 23:00 Centrum zaprasza na noc zakupów, podczas której będzie można trafić na istne perełki z najnowszych kolekcji modowych, wyposażenia i dekoracji wnętrz oraz hitów kosmetycznych. Do akcji przyłącza się też strategiczny partner Portu Łódź – sklep IKEA. Podczas nocy zakupów Klienci będą mogli wybierać z ponad 100 fantastycznych ofert marek zlokalizowanych w łódzkim Centrum.

ROKSANA WĘGIEL I BLUE CAFÈ NA MUZYCZNEJ SCENIE PORTU ŁÓDŹ

Punkt kulminacyjny marcowych atrakcji w Porcie Łódź stanowić będzie koncert urodzinowy, na który Centrum zaprasza 21 marca (sobota). W Atrium (obok sklepu IKEA) pojawi się scena, na której wystąpi jedna z najpopularniejszych obecnie gwiazd polskiej sceny muzycznej, uwielbiana szczególnie przez młodsze pokolenie – Roksana Węgiel. Jej koncert rozpocznie się o godzinie 17:20, a tuż po występie w specjalnej strefie zorganizowanej obok sklepu Media Markt będzie można spotkać się z Roksaną, poprosić o autograf i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. O godzinie 19:00 rozpoczną się kolejne muzyczne atrakcje. Na scenie w Atrium wystąpi zespół Blue Café, który od ponad 20 lat święci triumfy na koncertach w Polsce i za granicą. Spotkanie z Dominiką Gawędą i pozostałymi członkami zespołu odbędzie się w strefie autografów, w pobliżu sklepu Media Markt ok. godziny 20:20.

TIKTOKERZY ORAZ EKPERYMENTARIUM

Z okazji urodzin Port Łódź postanowił sprawić nie lada gratkę wszystkim fanom TikToka. 21 marca ok. godziny 14:00 w Centrum pojawią się jedni z najpopularniejszych twórców działających na polskim TikToku: Roksana Orłowska, Kamil Kossakowski, Sebastian Kowalczyk, Krystian Ziętkowski, Ula Woźniak, Cezary Nykiel, Mansur Bikeev (Ciapur), Kinga Wilczewska, Paulina Paola i Patrycja Widera. Port Łódź nie zapomina także o najmłodszych. W godzinach 13:10 – 13:40 oraz 14:25 – 14:55 Centrum zaprasza wszystkie dzieci wraz z rodzicami i opiekunami do niezwykłego świata nauki. W eksperymentarium zlokalizowanym w Atrium Portu Łódź będzie można zobaczyć fantastyczne sztuczki, takie jak znikająca woda czy wielki wybuch.

10 – METROWY TORT NA 10 – TE URODZINY

Z kolei o godzinie 20:00 odbędzie się uroczyste pokrojenie urodzinowego tortu. Pierwszy kawałek ciasta ukroi dyrektor łódzkiego Centrum, Andrzej Cieślik! Na słodki poczęstunek Port Łódź zaprasza wszystkich swoich Gości do Atrium, obok sklepu IKEA.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej poświęconej 10 – tym urodzinom Portu Łódź, gdzie znaleźć można szczegółowe informacje na temat zaplanowanych atrakcji: https://www.portlodz.pl/pl-pl/10-lat

Port Łódź w liczbach:

  • 100 mln klientów
  • 400 000 dzieci w Port Łódź Junior
  • 103 000 mkw. całkowitej powierzchni
  • 7 000 mkw. powierzchni Patio (z fontanną, sceną i placem zabaw)
  • 700 mkw. sali zabaw dla dzieci Port Łódź Junior
  • 1 000 mkw. placów zabaw dla najmłodszych
  • 1 100 mkw. strefy restauracyjnej
  • 5 100 miejsc parkingowych
  • 2 400 wszystkich pracowników
  • 500 eventów na przestrzeni 10 lat
  • 141 sklepów
  • 17 węzłów sanitarnych
  • 5 pokoi dla rodzica z dzieckiem
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.