Komunikaty PR

Menu wegańskie Manor House SPA potwierdzone znakiem V

2023-07-18  |  15:59
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Kurowska
Manor House

ul. Czachowskiego 56
26-510 Chlewiska
justyna.kurowska|manorhouse.pl| |justyna.kurowska|manorhouse.pl
+48607085850
www.manorhouse.pl
Do pobrania docx ( 0.89 MB )

Autorska karta wegańska restauracji hotelu Manor House SPA**** - Pałac Odrowążów***** ponownie przeszła certyfikację Fundacji Viva! Przyznanie Znaku V poświadcza, że wszystkie dania z menu kuchni wegańskiej są odpowiednie dla wegetarian i wegan.

Znak V to praktyczny drogowskaz, wskazujący, że produkt jest zgodny z wartościami i stylem życia wegan. Menu wegańskie w restauracji mazowieckiego kompleksu Manor House SPA otrzymało go kolejny rok z rzędu. Karta dań w tutejszej restauracji opatrzona symbolem „V” zawiera przystawki, zupy, dania główne, przystawki i desery przygotowane z najwyższej jakości roślinnych produktów. Doskonale wpisuje się to w holistyczną filozofię i wartości takie, jak: promowanie naturalnych terapii, poszanowanie środowiska naturalnego i wszystkich istot oraz dbałość o harmonię ciała, duszy i umysłu, którym hołduje się w Manor House SPA od początków jego istnienia – obecnie Najlepszego Hotelu SPA w Polsce (tytuł Best SPA Hotel 2023 przyznany w prestiżowym konkursie Perfect SPA Awards).

- Nasza restauracja jest jedną z pierwszych wśród hotelowych restauracji posiadającą wegańską kartą dań. Już w 2011 roku zaczęliśmy serwować potrawy wegańskie i wegetariańskie, które stale doskonalimy na podstawie własnych doświadczeń, przebytych szkoleń i rozmów z naszymi Gośćmi. Na przestrzeni lat obserwujemy, że coraz więcej odwiedzających nas osób ogranicza ilość lub całkowicie odchodzi od jedzenia mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego, a dania wegańskie cieszą się rosnącym zainteresowaniem. Jest to związane ze zmianą stylu życia, większą dbałością o zdrowie, w tym odżywianie. Nasza karta wegańska świetnie wpisuje się w ten trend, a serwowane przez nas dania niosą wiele pozytywnych wrażeń smakowych, często są też kulinarną inspiracją, jak chociażby pasty warzywne, tatar z kaszy jaglanej i suszonych pomidorów, seleroryba z kiszoną kapustą czy wegańska beza z owocami i kremem kokosowym. – mówi Małgorzata Figarska, szefowa gastronomii w hotelu Manor House SPA.  

Polacy coraz częściej ograniczają jedzenie mięsa lub z niego rezygnują i z większą uwagą wybierają dania, stawiając na jakość produktów oraz ekologię. Propozycje z karty wegańskiej restauracji w hotelu Manor House  SPA wybierają nie tylko weganie i wegetarianie. Wśród lubianych dań są m.in. pasztet i smalec z cieciorki, placuszki z cukinii i marchwi, kremy: szpinakowy, cebulowy, z zielonego groszku i pieczonego buraka z pomarańczą, zupy miso, pierogi z tymiankiem, cieciorką, kapustą kiszoną i boczniakiem gotowane w burakach, pęczak z grzybami czy wytrawne naleśniki. Są oczywiście też pyszne, wegańskie desery, świeżo wyciskane soki i tłoczone w lokalnym gospodarstwie sadowniczym.  Ponadto wszystkie dania są przygotowywane z wykorzystaniem zdrowych, ekologicznych produktów oraz ożywionej Grandera, która nie tylko poprawia walory smakowe potraw i napojów (serwuje się ją tu do picia, na jej bazie powstają też ciepłe napoje), ale też pielęgnuje skórę podczas kąpieli i hydroterapii w strefie SPA&Wellness.

- Popularności diety wegetariańskiej sprzyja coraz powszechniejsza świadomość, że przekłada się ona na dłuższe życie, mniejsze ryzyko zachorowań, m.in. na choroby krążenia, zdrowsze jelita, a dzięki temu większą odporność, siłę i witalność. Poprawia ona też wygląd ciała – ładniejsza cera, smuklejsza sylwetka, wydolność i ogólna sprawność organizmu. Wpływa także korzystnie na zdrowie psychiczne, lepsze samopoczucie i ogólny dobrostan, któremu sprzyja relaks w SPA. Propozycje kulinarne naszej kuchni - te wegańskie, z autorskiej Diety Życia, karty degustacyjnej „Dania Lasu” i według sprawdzonych tradycyjnych receptur - są równie ważne, co komfortowe pokoje, zabiegi SPA czy bliskość przyrody. Dlatego tak dużą wagę przykładamy do produktów, ich jakości i pochodzenia oraz sposobu przygotowania dań. Co roku odnawiamy też znak V. – wyjaśnia Dorota Tokarska, Dyrektor marketingu hotelu Manor House SPA.

Manor House SPA jest też prawdziwą enklawą dla dorosłych (to hotel bez dzieci) i Polskim Centrum Biowitalności, przepełnionym pozytywnymi siłami natury. Jako jedyny obiekt w Polsce posiada międzynarodowy znak jakości ECARF i tytuł: hotel przyjazny dla alergików. Jest to także hotel przyjazny weganom.

Symbolem Fundacji Viva oznaczane są produkty wegańskie, czyli takie, które w swoim składzie nie zawierają żadnych składników odzwierzęcych, nie zawierają składników odzwierzęcych w procesie produkcyjnym, nie są testowane na zwierzętach i nie zawierają oleju palmowego. Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva! od ponad 20 lat walczy o poprawę losu zwierząt, prowadzi działalność charytatywną i edukacyjną w zakresie opieki i pomocy zwierzętom bezdomnym, porzuconym, okrutnie traktowanym. Propaguje też informacje na temat wegańskiego stylu życia i żywienia. Z ruchem wegańskim wiąże się większa świadomość konsumencka, większa dbałość o produkt i odpowiedzialność w biznesie. Obok wielu korzyści zdrowotnych, to także troska o los zwierząt i ekologię - wiele osób rezygnuje z mięsa właśnie, by ocalić zwierzęta i chronić naszą planetę.

Więcej: www.manorhouse.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Manor House
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.