Komunikaty PR

Menu wegańskie Manor House SPA potwierdzone znakiem V

2023-07-18  |  15:59
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Kurowska
Manor House

ul. Czachowskiego 56
26-510 Chlewiska
justyna.kurowska|manorhouse.pl| |justyna.kurowska|manorhouse.pl
+48607085850
www.manorhouse.pl
Do pobrania docx ( 0.89 MB )

Autorska karta wegańska restauracji hotelu Manor House SPA**** - Pałac Odrowążów***** ponownie przeszła certyfikację Fundacji Viva! Przyznanie Znaku V poświadcza, że wszystkie dania z menu kuchni wegańskiej są odpowiednie dla wegetarian i wegan.

Znak V to praktyczny drogowskaz, wskazujący, że produkt jest zgodny z wartościami i stylem życia wegan. Menu wegańskie w restauracji mazowieckiego kompleksu Manor House SPA otrzymało go kolejny rok z rzędu. Karta dań w tutejszej restauracji opatrzona symbolem „V” zawiera przystawki, zupy, dania główne, przystawki i desery przygotowane z najwyższej jakości roślinnych produktów. Doskonale wpisuje się to w holistyczną filozofię i wartości takie, jak: promowanie naturalnych terapii, poszanowanie środowiska naturalnego i wszystkich istot oraz dbałość o harmonię ciała, duszy i umysłu, którym hołduje się w Manor House SPA od początków jego istnienia – obecnie Najlepszego Hotelu SPA w Polsce (tytuł Best SPA Hotel 2023 przyznany w prestiżowym konkursie Perfect SPA Awards).

- Nasza restauracja jest jedną z pierwszych wśród hotelowych restauracji posiadającą wegańską kartą dań. Już w 2011 roku zaczęliśmy serwować potrawy wegańskie i wegetariańskie, które stale doskonalimy na podstawie własnych doświadczeń, przebytych szkoleń i rozmów z naszymi Gośćmi. Na przestrzeni lat obserwujemy, że coraz więcej odwiedzających nas osób ogranicza ilość lub całkowicie odchodzi od jedzenia mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego, a dania wegańskie cieszą się rosnącym zainteresowaniem. Jest to związane ze zmianą stylu życia, większą dbałością o zdrowie, w tym odżywianie. Nasza karta wegańska świetnie wpisuje się w ten trend, a serwowane przez nas dania niosą wiele pozytywnych wrażeń smakowych, często są też kulinarną inspiracją, jak chociażby pasty warzywne, tatar z kaszy jaglanej i suszonych pomidorów, seleroryba z kiszoną kapustą czy wegańska beza z owocami i kremem kokosowym. – mówi Małgorzata Figarska, szefowa gastronomii w hotelu Manor House SPA.  

Polacy coraz częściej ograniczają jedzenie mięsa lub z niego rezygnują i z większą uwagą wybierają dania, stawiając na jakość produktów oraz ekologię. Propozycje z karty wegańskiej restauracji w hotelu Manor House  SPA wybierają nie tylko weganie i wegetarianie. Wśród lubianych dań są m.in. pasztet i smalec z cieciorki, placuszki z cukinii i marchwi, kremy: szpinakowy, cebulowy, z zielonego groszku i pieczonego buraka z pomarańczą, zupy miso, pierogi z tymiankiem, cieciorką, kapustą kiszoną i boczniakiem gotowane w burakach, pęczak z grzybami czy wytrawne naleśniki. Są oczywiście też pyszne, wegańskie desery, świeżo wyciskane soki i tłoczone w lokalnym gospodarstwie sadowniczym.  Ponadto wszystkie dania są przygotowywane z wykorzystaniem zdrowych, ekologicznych produktów oraz ożywionej Grandera, która nie tylko poprawia walory smakowe potraw i napojów (serwuje się ją tu do picia, na jej bazie powstają też ciepłe napoje), ale też pielęgnuje skórę podczas kąpieli i hydroterapii w strefie SPA&Wellness.

- Popularności diety wegetariańskiej sprzyja coraz powszechniejsza świadomość, że przekłada się ona na dłuższe życie, mniejsze ryzyko zachorowań, m.in. na choroby krążenia, zdrowsze jelita, a dzięki temu większą odporność, siłę i witalność. Poprawia ona też wygląd ciała – ładniejsza cera, smuklejsza sylwetka, wydolność i ogólna sprawność organizmu. Wpływa także korzystnie na zdrowie psychiczne, lepsze samopoczucie i ogólny dobrostan, któremu sprzyja relaks w SPA. Propozycje kulinarne naszej kuchni - te wegańskie, z autorskiej Diety Życia, karty degustacyjnej „Dania Lasu” i według sprawdzonych tradycyjnych receptur - są równie ważne, co komfortowe pokoje, zabiegi SPA czy bliskość przyrody. Dlatego tak dużą wagę przykładamy do produktów, ich jakości i pochodzenia oraz sposobu przygotowania dań. Co roku odnawiamy też znak V. – wyjaśnia Dorota Tokarska, Dyrektor marketingu hotelu Manor House SPA.

Manor House SPA jest też prawdziwą enklawą dla dorosłych (to hotel bez dzieci) i Polskim Centrum Biowitalności, przepełnionym pozytywnymi siłami natury. Jako jedyny obiekt w Polsce posiada międzynarodowy znak jakości ECARF i tytuł: hotel przyjazny dla alergików. Jest to także hotel przyjazny weganom.

Symbolem Fundacji Viva oznaczane są produkty wegańskie, czyli takie, które w swoim składzie nie zawierają żadnych składników odzwierzęcych, nie zawierają składników odzwierzęcych w procesie produkcyjnym, nie są testowane na zwierzętach i nie zawierają oleju palmowego. Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva! od ponad 20 lat walczy o poprawę losu zwierząt, prowadzi działalność charytatywną i edukacyjną w zakresie opieki i pomocy zwierzętom bezdomnym, porzuconym, okrutnie traktowanym. Propaguje też informacje na temat wegańskiego stylu życia i żywienia. Z ruchem wegańskim wiąże się większa świadomość konsumencka, większa dbałość o produkt i odpowiedzialność w biznesie. Obok wielu korzyści zdrowotnych, to także troska o los zwierząt i ekologię - wiele osób rezygnuje z mięsa właśnie, by ocalić zwierzęta i chronić naszą planetę.

Więcej: www.manorhouse.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Manor House
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.