Międzynarodowa firma z branży usług celnych szuka kierownika sprzedaży
Bunasta Sp. z o.o., jedna z czołowych firm na międzynarodowym rynku usług celnych, planuje mocniej rozwijać się w Polsce. W związku z tym szuka aktywnego kierownika sprzedaży, który stanie się twarzą marki w województwie podlaskim.
Bunasta zajmuje się profesjonalnym pośrednictwem celnym i oferuje usługi, dzięki którym towary mogą szybko i płynnie przekraczać granice zarówno Unii Europejskiej, jak i państw wschodnich.
Obecnie spółka prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sprzedaży, odpowiedzialnego za budowanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami oraz aktywny rozwój biznesu i uczestnictwo w wielu projektach. Ponadto osoba ta będzie reprezentować firmę na targach, w stowarzyszeniach przewoźników, organizacjach transportowych i logistycznych oraz klastrach.
– Zależy nam na pracowniku, który biegle posługuje się językiem rosyjskim, posiada umiejętności negocjacyjne i jest prawdziwym liderem, potrafiącym zmotywować swój zespół do osiągania założonych celów. Doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu procesów sprzedaży oraz znajomość branży logistycznej będą dodatkowymi atutami – mówi Agnieszka Ożarowska, dyrektor zarządzająca Bunasta Polska.
Do zakresu obowiązków kierownika należeć będzie bezpośrednia sprzedaż tranzytowych usług celnych, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, a także wprowadzanie usług i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb odbiorców.
– W zamian oferujemy ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, w szybko rozwijającej się firmie. Bunasta tworzy dynamiczne, ale też wymagające środowisko, dlatego wszyscy nasi pracownicy są silnie zmotywowani i zorientowani na wynik. Wiążemy spore nadzieje z polskim oddziałem – właśnie kończymy w Białymstoku budowę nowoczesnego biura. Liczymy więc na to, że uda nam się znaleźć osobę, która stanie się twarzą firmy i przyczyni się do jej wzrostu – przekonuje Jurgis Adomavičius, CEO Bunasta.
Bunasta Sp. z o.o. działa na terenie sześciu krajów, gdzie posiada 29 centrów obsługi klienta.
Osoby zainteresowane pracą mogą przesłać CV i list motywacyjny na adres jana.tkacioviene@bunasta.eu, z dopiskiem w tytule e-maila: „KIEROWNIK SPRZEDAŻY ”, telefon: +370 614 44 238 (PL, LT, RU, ENG) (Viber, WhatsApp).

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.