Międzynarodowa firma z branży usług celnych szuka kierownika sprzedaży
Bunasta Sp. z o.o., jedna z czołowych firm na międzynarodowym rynku usług celnych, planuje mocniej rozwijać się w Polsce. W związku z tym szuka aktywnego kierownika sprzedaży, który stanie się twarzą marki w województwie podlaskim.
Bunasta zajmuje się profesjonalnym pośrednictwem celnym i oferuje usługi, dzięki którym towary mogą szybko i płynnie przekraczać granice zarówno Unii Europejskiej, jak i państw wschodnich.
Obecnie spółka prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sprzedaży, odpowiedzialnego za budowanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami oraz aktywny rozwój biznesu i uczestnictwo w wielu projektach. Ponadto osoba ta będzie reprezentować firmę na targach, w stowarzyszeniach przewoźników, organizacjach transportowych i logistycznych oraz klastrach.
– Zależy nam na pracowniku, który biegle posługuje się językiem rosyjskim, posiada umiejętności negocjacyjne i jest prawdziwym liderem, potrafiącym zmotywować swój zespół do osiągania założonych celów. Doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu procesów sprzedaży oraz znajomość branży logistycznej będą dodatkowymi atutami – mówi Agnieszka Ożarowska, dyrektor zarządzająca Bunasta Polska.
Do zakresu obowiązków kierownika należeć będzie bezpośrednia sprzedaż tranzytowych usług celnych, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, a także wprowadzanie usług i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb odbiorców.
– W zamian oferujemy ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, w szybko rozwijającej się firmie. Bunasta tworzy dynamiczne, ale też wymagające środowisko, dlatego wszyscy nasi pracownicy są silnie zmotywowani i zorientowani na wynik. Wiążemy spore nadzieje z polskim oddziałem – właśnie kończymy w Białymstoku budowę nowoczesnego biura. Liczymy więc na to, że uda nam się znaleźć osobę, która stanie się twarzą firmy i przyczyni się do jej wzrostu – przekonuje Jurgis Adomavičius, CEO Bunasta.
Bunasta Sp. z o.o. działa na terenie sześciu krajów, gdzie posiada 29 centrów obsługi klienta.
Osoby zainteresowane pracą mogą przesłać CV i list motywacyjny na adres jana.tkacioviene@bunasta.eu, z dopiskiem w tytule e-maila: „KIEROWNIK SPRZEDAŻY ”, telefon: +370 614 44 238 (PL, LT, RU, ENG) (Viber, WhatsApp).

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.