Mięso dla aktywnych fleksitarian? Postaw na jakość i czystą etykietę!

Uwielbiasz jogging, ćwiczenia lub jazdę na rolkach? Doskonale wiesz, że w zdrowym ciele zdrowy duch? Jeśli tak, to bardzo dobrze zdajesz sobie sprawę, że przy wysiłku fizycznym należy się odpowiednio odżywiać, nie tylko by uzyskiwać coraz lepsze wyniki, ale przede wszystkim by dobrze się czuć. Dieta dla aktywnych powinna zawierać wartościowe źródło białka i witamin. Teraz także fleksitarianie dbający o planetę mają z czego wybierać! Wystarczy sięgnąć po produkty Goodvalley.
Wszyscy miłośnicy zdrowego trybu życia wiedzą jak ważne jest prawidłowe żywienie. Zbilansowana dieta, bogata w składniki odżywcze i witaminy poprawia odporność, nastrój oraz pozwala lepiej się czuć. Składniki zawarte chociażby w warzywach, owocach czy mięsie pozytywne rezonują na sylwetkę, szczególnie przy wykonywaniu regularnego wysiłku fizycznego. Obecnie sięgamy coraz rzadziej po zwierzęce produkty, wybierając chociażby dietę fleksitariańską w trosce o dobro planety.
Co zrobić w sytuacji, gdy chcemy zjeść mięso, ale jednocześnie dbamy o planetę? Nic prostszego! Wystarczy postawić na produkty, które cechuje nie tylko wysoka jakość i bogate wartości odżywcze, ale także zrównoważona produkcja, z poszanowaniem dla środowiska. Marka Goodvalley udowadnia, że dwie pozornie sprzeczne wartości można połączyć oferując konsumentom mięso z czystą etykietą oraz transparentnym procesem produkcji – od pola do stołu.
Troska o dobro planety przyświeca nam od lat. To właśnie dzięki idei produkcji wysokiej jakości żywności przy minimalnej ingerencji w środowisko naturalne, możemy mówić o produktach Goodvalley jako spełniających kryteria zrównoważonego rolnictwa. Jesteśmy dumni, że konsumenci mając wzgląd na ekologię, wybierają nasze produkty, także w przypadku diety osób aktywnych
– mówi Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley.
Marka oferuje swoim konsumentom bogaty wybór wysokiej jakości świeżego mięsa wieprzowego, m.in. mięsa mielonego ze schabu, szynki czy łopatki. W ofercie można znaleźć także karkówkę, polędwiczki, mięso siekane z szynki czy stek ze schabu. Produkty te będą doskonałe do przyrządzania dań bogatych w białko i składniki odżywcze, tak potrzebne po wysiłku fizycznym.
Wszystkie oferowane produkty marki opierają się o ideę zrównoważonego sposobu produkcji. To nowatorskie, ekologiczne i świadome podejście pokazuje, że można wytwarzać żywność w zgodzie z naturą, z chowu bez antybiotyków. Obecnie, produkty są dostępne dla polskich konsumentów w sklepach sieci Biedronka, Aldi, Kaufland, Carrefour, E.Leclerc, Tesco, Netto, Auchan, Żabka, a także frisco.pl i dodomku.pl.
Goodvalley to wyjątkowy na polskim, a nawet i światowym rynku producent mięsa. Firma kompleksowo dba o cały proces jego wytwarzania od pola do stołu – prowadzi własne uprawy, stanowiące bazę do pasz dla zwierząt, wykorzystuje odpady z upraw dla użyźniania pól, a także ogranicza ilość transportów, materiałów i zasobów, aby zmniejszyć zanieczyszczenie.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.